آشنایی با ترید اپ

مصاحبه با مجتبی قدیریان و آشنایی با ترید اپ

در این مقاله وب‌سایت راهبران فردا با ما همراه باشید تا در مصاحبه‌ای که با مهندس مجتبی قدیریان داشتیم، اپلیکیشن ترید اپ را به طور کامل برای شما توضیح دهیم.

ترید اپ، اپلیکیشنی است که به افراد فعال در بازار ارزهای دیجیتال کمک می‌کند تا بهترین ترید را با درصد سود بالا داشته باشند.

ترید اپ از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

اپلیکیشن راهبران فردا از چند بخش اساسی از جمله: تکنیکال، فاندامنتال، پرتفو، پشتیبانی، انتشارات، آموزش، جشنواره تشکیل شده است.

در بخش فاندامنتال باید بدانید که مجموعهٔ راهبران فردا سعی کرده تا به جمع کردن تیمی حرفه‌ای، بهترین اخبار فاندامنتال و تحلیل فاندامنتال را در اختیار کاربران قرار دهد.

شما برای اینکه از سایت‌های مختلف، مانند: کریپتو کوانت، گلس نود، وال الرت و ... اطلاعات دریافت کنید، باید سالانه تقریباً چهل الی پنجاه میلیون هزینه کنید. البته که اگر بخواهید نسخهٔ پرمیوم را تهیه کنید، باید از 200 میلیون تومان شروع کنید.

ما این مهم را برای کاربران فراهم کردیم. البته دسته اطلاعاتی که در اختیار کاربران ترید اپ قرار می‌گیرید، براساس نسخهٔ دریافتی است. برای مثال برخی از اخبار فاندامنتال بسیار مهم که از سایت‌های معتبری مانند کریپتو کوانت جمع‌آوری شده است، در اختیار کاربران طلایی قرار می‌گیرد.

در راهبران فردا، اطلاعات و اخبار فاندامنتال به صورت ساعتی و روزانه در اختیار دوستان قرار می‌گیرد.

اخبار فاندامنتال و سوشال مدیا از جمله توئیتر و شبکه‌های اجتماعی مهم برای هر ارز رh به صورت شبانه‌روزی رصد می‌کنیم و در اختیار کاربران ترید اپ قرار می‌دهیم.

بخش پرتفو ترید اپ

یکی از بخش‌های جذاب ترید اپ، قسمت پرتفو است. شما می‌‌توانید پرتفو خودتان را به صورت مجازی در اپلیکیشن معرفی کنید که چند اتفاق برای شما رخ می‌دهد:

سود و زیان شما در لحظه محاسبه و به شما اعلام می‌شود.

در پرتفو ترید اپ شما می‌توانید واچ لیست داشته باشید.

بخش جذاب سیگنال در پرتفو تعریف شده است. اگر این بخش را فعال کرده باشید (در برخی از پلن‌ها این امتیاز وجود ندارد)، سیگنال خرید، فروش، هولد و اثبات برای شما طبق انتخابتان در واچ لیست برای شما نمایش داده می‌شود. تحلیل های واچ لیست هم برای شما به صورت روزانه قابل مشاهده است.

 

سیگنال برای خرید و فروش ارز دیجیتال

توجه داشته باشید که در راهبران فردا قصد نداریم ماهی را آماده به شما بدهیم وهدف آموزش ماهی گیری است. هدف از قرار دادن کانال سینگال اولاً تشویق شدن برای یادگیری بیشتر است، زیرا افرادی که در کانال سینگال قرار می‌دهند دارای امتیاز هستند.

برای مثال مهندس رضوی درصد به هدف خوردن سینگال‌هایش 95 درصد است. شما خودتان باید انتخاب کنید که از سینگال چه کسی استفاده کنید.

سیگنال ارز دیجیتال بعد از اینکه شما آموزش‌های لازم را گذراندید، مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

یکی از امکانات ویژه ترید اپ که در اپلیکیشن راهبران فردا در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، ترید اتوماتیک ارز دیجیتال است.

در بسیاری از ساعات شبانه روز، افراد توانایی وقت گذاشتن برای خرید یا فروش ارزهای دیجیتال خود را ندارند. شما اگر پرتفوی دیجیتالی خود را به تریدر راهبران فردا متصل کنید، بعد از اعلام سینگال‌های مهم، خود اپ راهبران فردا برای شما خرید و فروش را انجام می‌دهد.

البته خود من اصلاً پیشنهاد نمی‌کنم تمام سرمایه خود را در مرحلهٔ اول در اختیار ترید اپ قرار بدهید. اصلاً کار درستی نیست که شما اختیار را از عقل و ذهن گرفته و به هوش مصنوعی بسپارید.

 

مصاحبه با مهندس قدیریان و آشنایی با ترید اپ راهبران فردا

مهندس قدیریان به عنوان مدیر این پروژه بزرگ چه پیشنهادی برای سرمایه گذاری در ترید اپ دارند؟

من خودم اگر همچین فضایی برایم ایجاد شده بود، در ابتدا، یک درصد سرمایهٔ خود را در ترید اپ می‌گذاشتم. پس از آن اگر نتیجه مثبتی می‌گرفتم، ده درصد از سرمایهٔ خود را در ترید اپ سرمایه گذاری می‌کردم.

مدیریت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال از موارد مهمی است که باید در تمام فعالیت‌های ما در بازار ارز دیجیتالی رعایت شود.

توجه داشته باشید که این موضوع که پرتفوی خود را تعریف کنید بدین معنا نیست که ما به ولت های ارز دیجیتال شما دسترسی پیدا می‌کنیم.

اپلیکیشن راهبران فردا تنها با داشتن آدرس کیف پول شما و مدیریت سرمایهٔ شما خرید و فروش می‌کند.

بخش تکنیکال ترید اپ راهبران فردا

در بخش تکنیکال ترید اپ، کانال سیگنال vip اسپات و فیوچرز داریم.

قسمت دستیار تکنیکال داریم که به شما در خواندن اندیکاتورها کمک کرده و سیگنال‌های خرید و فروش اندیکاتورهای مادر، مانند RSI، ایچیموکو «Ichimoku» و ... را به شما ارائه می‌دهد.

ارز را در واچ لیست خود تنظیم می‌کنید و گزینه هشدار را روشن می‌گذارید. این گزینه سبب شده تا زمانی که اندیکاتورهای مادر به شما سیگنال بدهند، هشدار موبایل شما به صدا دربیاید و شما بعد از آن با بررسی نمودار قیمت، در صورت تمایل خرید یا فروش می‌کنید.

ما تمام سعی خود را برای ترید اپ به کار گرفته ایم و چند ماه است که تیم ما به صورت گسترده بر روی آن وقت گذاشته اند.

 

بخش پشتیبانی اپلیکیشن ارزهای دیجیتال

در گرید طلایی، فرد می‌تواند جدا از ثبت تیکت برای پشتیبانی، به صورت تلفنی با کارشناس ارتباط داشته باشد. افراد می‌توانند قبل از خرید و فروش یک ارز با کارشناس مشورت داشته باشند.

ساعت کاری دفتر 9 صبح الی 20 شب است که کارشناسان ما در این ساعات پاسخگوی تماس‌های تلفنی دوستان هستند.

 

انتشارات راهبران فردا

به زودی از انتشارات راهبران فردا رونمایی می‌کنیم. در انتشارات سعی داریم بهترین کتاب‌ها در حوزهٔ ارزهای دیجیتال، بلاک چین، متاورس و ... ترجمه و یا تألیف کنیم.

با داشتن اشتراک طلایی تمام این موارد، در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

 

آموزش ترید اپ

در بخش آموزش ترید اپ، مقالات آموزشی در اختیار شما قرار گرفته و همچنین تمامی دوره‌های قدیمی و جدید تا پایان اشتراک شما به صورت رایگان در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

 

ثبت نام در ترید اپ

برای ثبت نام در ترید اپ و استفاده از نسخهٔ رایگان این اپلیکیشن ارزهای دیجیتال، می‌توانید با حضور در سمینار ردپای پول در استان تهران مورخ 4 خرداد، ساعت 16 در سالن همایش دانشگاه شهید بهشتی تا چند روز به صورت رایگان استفاده کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر با راهبران فردا در تماس باشید.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید