معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 40

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 40

مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، در اپریویو به شماره 40 رسید و طبق روال همیشه شما را با برترین عناوینی که روزهای قبل (16 و 17 دی ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند، آشنا خواهیم کرد. در ادامه با AppReview همراه باشید تا با 10 عنوان برتر در طی دو روز گذشته، آشنا شوید.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 اپلیکیشن آنتی ویروس فوق هوشمند شیلد

امنیت دستگاه تلفن همراه و تبلت از اهمیت زیادی برای افراد برخوردار است و بدین منظور باید از آنتی ویروس های قوی و مطمئن استفاده کرد. وظیفه این برنامه اندرویدی، شناسایی بدافزارها و اسکن اپلیکیشن های مخرب برای روی دستگاه شما میباشد که میتوانید از آن بهره ببرید. ظاهر کاربرپسند، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان، از ویژگی های "آنتی ویروس فوق هوشمند شیلد" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن پینار

هر روز به تعداد افرادی که خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام میدهند، افزوده میشود که مزایایی از جمله صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه های اضافه را در پی دارد. این اپلیکیشن اندرویدی درواقع یک فروشگاه اینترنتی برای عرضه کالاهای پرمصرف میباشد که شهروندان تبریزی میتوانند از آن استفاده کنند. محیط زیبا، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "پینار" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 اپلیکیشن آنی کوک

ارتباطات سیار، یکی از مفیدترین تکنولوژی های عصر حاضر بوده که افراد بسیاری از آن بهره میبرند و به همین دلیل خدمات متنوعی برای جلب رضایت مخاطبین تلفن همراه ارائه میگردد. شما میتوانید با استفاده از این برنامه اندرویدی، از خدماتی همچون خرید سیم کارت و شارژ اعتباری، پرداخت قبوض و فعالسازی بسته های اینترنتی بهره مند شوید. برای "آنی کوک" باید به ویژگی هایی از قبیل گرافیک کاربرپسند و رابط کاربری روان اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

4 بازی دزدی مافیای روسیه (غیر فارسی)

گروه گانگسترها شهر را در تصرف خود در آورده اند و برنامه بزرگی برای سرقت پول از دیگر گروه های مافیایی کشیده اند. در این بازی اندرویدی، شما نقش یکی از تبهکاران را برعهده خواهید داشت که وارد جنگ بزرگ مافیایی میشوید و باید از آن جان سالم به در ببرید. گرافیک سه بعدی و زیبا در کنار گیم پلی جذاب، از خصوصیات "دزدی مافیای روسیه" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن بریم خرید (چک لیست خرید)

وقتی که قصد خرید میکنیم، معمولا اقلام متعددی را در نظر داریم که برای جلوگیری از فراموشی آنها باید یک لیست خرید در اختیار داشته باشیم. به کمک این اپلیکیشن اندرویدی میتوانید چک لیستی از موارد خرید تهیه نمایید تا هیچگاه فراموش نشوند. برای "بریم خرید" باید ویژگی هایی همچون ظاهر زیبا، امکانات مفید و راحتی استفاده برای همه اقشار را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

6 بازی Police Dog Attack (غیر فارسی)

ماجراهای پلیسی یکی از ایده های پرطرفدار برای ساخت فیلم های سینمایی و بازی های رایانه ای به شمار می آیند. در این بازی اندرویدی باید در نقش ماموران مخفی پلیس و به کمک سگ های آموزش دیده، تبهکاران را به دام بیندازید. گرافیک سه بعدی جذاب و گیم پلی هیجان انگیز، از خصوصیات "Police Dog Attack" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن بررسی رتبه سایت (Alexa)

امروزه میلیون ها وبسایت با موضوعات مختلف وجود دارند که درصد قابل توجهی از آنها، به کسب و کار در دنیای مجازی مشغول هستند. اگر شما نیز یک وبسایت راه اندازی کرده اید و میخواهید تغییر رتبه آن را با دقت و سرعت زیاد پیگیری نمایید، این برنامه اندرویدی برایتان مفید خواهد بود. محیط کاربرپسند و رابط کاربری روان، از ویژگی های "بررسی رتبه سایت" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن نوتیف : یادداشت ها در نوتیفیکیشن

بعضی از افراد به دستیار دقیق و هوشمندی نیاز دارند که کارهای روزمره را به آنها یادآوری کند. وظیفه این اپلیکیشن اندرویدی نیز همین بوده و به کمک آن میتوانید یادآوری هایی را ایجاد نموده و در نوار اعلان های تلفن همراه ببینید. برای "نوتیف" باید خصوصیاتی همچون محیط زیبا و راحتی استفاده برای همه اقشار را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

9 بازی تکاور (غیر فارسی)

داستان از جایی شروع میشود که جنایتکاران، همسر یک نیروی ویژه پلیس را گروگان میگیرند و او برای نجات همسرش، دست به عملیاتی بزرگ و شجاعانه میزند. در این بازی اندرویدی، شما همین نیروی ویژه هستید و باید تمام تلاش خود را برای نابودی تبهکاران و نجات همسرتان انجام دهید. گرافیک سه بعدی و جذاب در کنار گیم پلی سرگرم کننده، از ویژگی های "تکاور" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

10 بازی سه سوت

مغز انسان نیز مثل همه اندام های بدن نیاز به تمرین دارد تا سلامتی آن حفظ شود و چه خوب اگر این کار را به کمک یک سرگرمی فکری انجام دهیم. این بازی اندرویدی در عین سادگی، میتواند تفریح خوب و سالمی در اوقات فراغت شما باشد. برای "سه سوت" باید به خصوصیاتی از قبیل گرافیک زیبا و گیم پلی جالب اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در دو روز گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دریافت هر مورد کافی است روی نام آن کلیک کنید.

Drive Ahead! Sports بازی جالب فوتبال با ماشین

Super Toss The Turtle بازی هیجان انگیز و بامزه

Rolling Ball – بازی چالش برانگیز و مبتنی بر فیزیک

Toy Blast بازی معمایی و سرگرم کننده با موضوع جورچین

Logo Foundry اپلیکیشنی برای طراحی لوگو به صورت حرفه ای

Hocus بازی فکری و معمایی با گیم پلی جالب

Word Cookies بازی معمایی با موضوع جورچین کلمات

Chef Kids بازی جذاب و مناسب برای کودکان

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید