معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 42

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز کافه بازار – شماره 42

در چهل و دومین شماره از سری مقالات معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های روز، طبق روال همشیه قصد داریم شما را با 10 عنوان برتر که روز قبل (19 دی ماه 1395) در کافه بازار منتشر شدند، آشنا کنیم. در ادامه با AppReview همراه باشید تا به مرور این عناوین بپردازیم.

همانطور که میدانید روزانه تعداد زیادی اپلیکیشن و بازی موبایل در مارکت محبوب کافه بازار منتشر میشوند که هرچند همه آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند اما در این میان، مواردی هم به چشم میخورند که ارزش نصب شدن و امتحان کردن توسط کاربران را دارند.

1 بازی پل مرزی (باران گلوله)

همه کشورها از مرزهای خود در مقابل تجاوز بیگانگان دفاع میکنند و این وظیفه بر عهده مرزبانان شجاع است. در این بازی اندرویدی، شما نیز چنین وظیفه ای را بر عهده دارید و باید با تمام توان خود، مانع از ورود دشمن به مرز شوید. برای "پل مرزی" میتوانیم به ویژگی هایی از قبیل گرافیک جذاب و گیم پلی هیجان انگیز اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

2 اپلیکیشن هریس رسا

امروزه نشریات دیجیتالی جای همتایان چاپی خود را گرفته اند و منابع متعدد خبری در قالب وبسایت ها و اپلیکیشن های موبایل به وجود آمده اند. این برنامه اندرویدی نیز یکی از همین منابع بوده که به کمک آن میتوانید از جدیدترین خبرها در زمینه های مختلف آگاه شوید. محیط زیبا، محتوای غنی و رابط کاربری روان، از خصوصیات "هریس رسا" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

3 بازی فصل پرش

با وجود عناوین مختلف بازی های رایانه ای در سبک های مختلف، دیگر جای خالی سرگرمی ها در اوقات فراغت ما حس نمیشود. در این بازی اندرویدی باید با تنظیم دقیق قدرت و زاویه، از سکویی به سکوی دیگر پرش کنید. گرافیک جالب و گیم پلی چالش برانگیز، از ویژگی های "فصل پرش" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

4 بازی پولمون کو

فناوری های جدید مانند واقعیت مجازی، در عرصه تولید بازی های رایانه ای نیز قدم گذاشته اند و عناوین ساخته شده به این سبک با استقبال خوبی مواجه گردیده اند. این بازی اندرویدی نیز در همین سبک بوده و باید در آن، پول های سطح شهر را جمع آوری کنید و در ثروت اندوزی از دیگران جلو بزنید! برای "پولمون کو" باید خصوصیاتی همچون گرافیک کاربرپسند و گیم پلی جالب را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

5 اپلیکیشن دیکشنری فارسی به انگلیسی و بالعکس

هر چقدر هم که با زبان انگلیسی سر و کار نداشته باشیم، ممکن است در بعضی مواقع به یک دیکشنری نیاز شود و چه بهتر که آن را در تلفن همراه نصب کنیم. این اپلیکیشن اندرویدی، یک دیکشنری ساده و سبک برای ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس میباشد که میتوانید از آن بهره ببرید. ظاهر زیبا و عملکرد مطلوب، از ویژگی های "دیکشنری فارسی به انگلیسی و بالعکس" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

6 اپلیکشن تلگرام پرو (تلگرام با کلی استیکر)

این روزها برای رساندن پیام به هر نقطه از کره زمین، کار چندان سختی پیش رو نداریم و کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشیم و یک اپلیکیشن پیام رسان را مورد استفاده قرار دهیم. این برنامه اندرویدی، نسخه غیررسمی و دارای مجوز تلگرام بوده که امکانات بیشتری نسبت به نسخه اصلی دارد. برای "تلگرام پرو" میتوانیم به خصوصیاتی از قبیل ظاهر کاربرپسند، امکانات مفید و راحتی استفاده برای همه اقشار اشاره کنیم.

لینک دانلود از کافه بازار

7 اپلیکیشن فالو لایک بگیر

خیلی از افراد، تمایل زیادی به مشهور شدن در شبکه اجتماعی اینستاگرام نشان میدهند که این موضوع در گرو افزایش لایک ها و فالوورهای آنها میباشد. اگر شما نیز به شهرت در اینستاگرام علاقه مند هستید، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی برای بیشتر شدن فالوورها و لایک پست های خود بهره ببرید. محیط جذاب، عملکرد مطلوب و رابط کاربری روان، از ویژگی های "فالو لایک بگیر" به شمار می آیند.

لینک دانلود از کافه بازار

8 اپلیکیشن بونیزکالا

بشر علم را به خدمت خود در آورده تا با ایجاد تکنولوژی های مختلف، زندگی را آسان تر کند که یکی از این فناوری ها، فروشگاه های اینترنتی هستند. این برنامه اندرویدی نیز یک فروشگاه مجازی برای عرضه کالاهای مورد نیاز مانند موادغذایی و بهداشتی به شهروندان جهرمی میباشد. ظاهر کاربرپسند، محتوای مناسب و رابط کاربری استاندارد، از خصوصیات "بونیزکالا" محسوب میشوند.

لینک دانلود از کافه بازار

9 اپلیکیشن مرورگر P

وبسایت های اینترنتی پر از مطالب جالب هستند که برای استفاده از آنها، نیاز به یک مرورگر سریع و مطمئن بر روی تلفن همراه یا تبلت خود داریم. این اپلیکیشن اندرویدی میتواند نیاز شما را از این لحاظ برطرف کند و دارای امکانات مفیدی میباشد. برای "مرورگر P" باید ویژگی هایی همچون قابلیت های کاربردی و راحتی استفاده برای همه اقشار را نام ببریم.

لینک دانلود از کافه بازار

10 – بازی Amazing Super Battle

داستان این بازی اندرویدی از جایی شروع میشود که شما در نقش یک روزنامه نگار، برای مصاحبه با یک دانشمند که بر روی ایجاد نسل جدیدی از انسان ها با قدرت خارق العاده کار میکند، وارد عمل میشوید و درنهایت، خودتان مورد آزمایش قرار میگیرید و حال باید با استفاده از قدرت هایی که در اختیار دارید، شهر را از هرج و مرج نجات دهید. گرافیک سه بعدی و جذاب در کنار گیم پلی هیجان انگیز، از خصوصیات " Amazing Super Battle" هستند.

لینک دانلود از کافه بازار

 

در پایان این شماره قصد داریم عناوین خارجی منتشر شده در روز گذشته را نیز با ذکر نام و توضیح مختصر به شما معرفی کنیم. برای دانلود هر مورد کافی است روی نام آن کلیک کنید.

Stickman defense Cartoon war  - بازی جذاب در سبک استراتژیک با موضوع دفاع از پایگاه

Castle Creeps  - بازی هیجان انگیز در سبک استراتژیک با موضوع دفاع از قلعه

Dan The Man  - بازی هیجانی با گرافیک پیکسلی و گیم پلی جالب

Mine Blitz  - بازی اکشن با گرافیک و گیم پلی جذاب (معدنچی)

LISTENit  - اپلیکیشنی با امکانات مفید برای گوش دادن به موسیقی

 

توجه اپریویو اپلیکیشن ها و بازی های نام برده در این مطلب را تضمین نمیکند و آنها را تنها به عنوان بهترین برنامه و بازی منتشر شده در همان روز معرفی کرده است.

اینها را هم بخوانید