یادگیری زبان انگلیسی

معرفی سه تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

کارشناسان و متخصصان توصیه می‌کنند یادگیری زبان انگلیسی از سن پایین و کودکی آغاز شود، اما علاقه‌مند کردن کودکان به یادگیری زبان دوم کار ساده‌ای نیست و یافتن راه حل مناسب به دغدغه بسیاری از پدر و مادرها تبدیل شده است. خوشبختانه چندین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان طراحی شده که با بازی و سرگرمی کار آموزش را انجام می‌دهند. با نصب این اپلیکیشن‌ها روی تلفن همراه هوشمند یا تبلت می‌توانید یک سرگرمی آموزشی سودمند برای کودکان خود فراهم کنید و آن‌ها را بدون اجبار به فراگیری زبان انگلیسی ترغیب کنید. در این مطلب سعی می‌کنیم سه تا از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را به شما معرفی کنیم.

 

چطور می‌توان کودکان را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق کرد؟

کودکان درک درستی از هدف گذاری ندارند و نمی‌توان به راحتی برای آن‌ها توضیح داد که یادگیری زبان انگلیسی برای آینده آن‌ها ضروری است، اما از طریق شعر و موسیقی یا انیمیشن‌های کودکانه می‌توان آن‌ها را کنجکاو کرد تا بیشتر با کلمات و اصطلاحات انگلیسی آشنا شوند. ذهن کودکان برای یادگیری مطالب جدید آمادگی بالایی دارد و همین که یادگیری را شروع کنند می‌توانند به سرعت پیشرفت داشته باشند.

استفاده از تصاویر یک راهکار اثربخش دیگری برای آموزش زبان به کودکان است که برای معرفی رنگ‌ها، میوه‌ها و حیوانات بسیار کاربردی است. تصاویر رنگی و زیبا نظر کودکان را جلب می‌کند و در ذهن آن‌ها به خوبی نقش می‌بندد؛ بهترین راهکاری که می‌توان همه این ابزارها را یکجا جمع کرد اپلیکیشن‌های تلفن همراه هستند. امروزه اغلب کودکان به جای بازی با اسباب بازی‌هایی که به صورت تخصصی برای آن‌ها ساخته شده دوست دارند با گوشی تلفن و تبلت بازی کنند، بنابراین قطعاً برای استفاده از اپلیکیشن‌ها آموزشی کنجکاو می‌شوند.

 

شاید برای استفاده از اپلیکیشن‌های بزرگسالان به راهنمای آموزشی خاصی داشته باشید مثلاً باید به آموزش و راهنمای استفاده از اپلیکیشن دولینگو دسترسی پیدا کنید، اما یادگیری استفاده از اپلیکیشن‌های ویژه کودکان چندان سخت نیست. اغلب کودکان بدون اینکه به شما نیاز داشته باشند به تنهایی روش کار با اپلیکیشن را کشف می‌کنند و ساعت‌ها سرگرم بازی و یادگیری می‌شوند. البته باید از بین اپلیکیشن‌های مختلف موجود در بازار بهترین را برای کودک دلبند خود انتخاب کنید؟

 

چطور بهترین اپلیکیشن آموزش زبان را برای کودک خود انتخاب کنید؟

اپلیکیشن ‌های آموزش زبان انگلیسی معمولاً برای سنین مختلف به صورت تخصصی طراحی شده است که هنگام انتخاب به رده سنی آن‌ها دقت کنید. تعداد نصب اپلیکیشن‌ها هم راهنمای خوبی است که به شما کمک می‌کند پرطرفدارترین‌ها را شناسایی کنید، با این وجود هنوز هم نمی‌توانید از کیفیت آن‌ها مطمئن باشید. وب سایت زینسی به صورت تخصصی اپلیکیشن‌ها را بررسی کرده و به شما کمک می‌کند یک ابزار مناسب را برای خود یا فرزندانتان پیدا کنید. استفاده از زینسی در وقت شما صرفه‌جویی کرده و کمک می‌کند تنها با وارد کردن اسم نرم افزار یا اپلیکیشن دلخواه خود همه چیز را درباره آن بدانید.

در این وب سایت چندین اپلیکیشن تخصصی زبان انگلیسی وجود دارد که دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. با مطالعه امکانات و ویژگی‌های اپلیکیشن و نرم افزارهای مختلف می‌توانید مناسب‌ترین را برای خود انتخاب کنید.

در اینجا بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در زینسی را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. زبان‌زی

با نصب این اپلیکیشن می‌توانید خیلی راحت پروسه یادگیری زبان فرزند خود را مشاهده کنید. همه کودکان علاقه زیادی به کارتون دارند این اپلیکیشن با تولید کارتون‌های جذاب، یادگیری زبان را به یک سرگرمی جذاب تبدیل می‌کند. حتی بزرگترها هم در کنار کودکان می‌توانند با مشاهده ویدیوها و تصاویر جذاب کار یادگیری زبان را آغاز کنند. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار آسان است و استفاده از آن به آموزش خاصی نیاز ندارد.

  1. پاپیتا

بازی‌های متنوع ابزاری است که این اپلیکیشن برای یادگیری زبان انگلیسی به کودکان استفاده کرده و به آن‌ها انگیزه می‌دهد تا زبان آموزی را شروع کنند. بازی یک حس رقابت در آن‌ها ایجاد می‌کند و با چشیدن طعم شیرین پیروزی با اعتماد به نفس بالا مراحل را یک به یک طی کرده و به سوالات پاسخ می‌دهند. در پایان این بازی کودکان حتی می‌توانند برای خود انیمیشن هم بسازند. یادگیری زبان انگلیسی در این اپلیکیشن بر پایه آموزش کلمات جدید شروع می‌شود و بعد به حروف، رنگ‌ها، اعداد و جمله سازی می‌پردازد.

  1. Xeropan

این اپلیکیشن به کودکان و بزرگسالان اجازه می‌دهد با تفریح انگلیسی یاد بگیرند. Xeropan به کمک یک بازی آینده‌نگری تهیه شده که به کاربران اجازه می‌دهد با پروفسور مکس همراه شوند و در حین بازدید از یک ستاره دنباله‌دار روی زمین با کلمات مختلف به صورت طبیعی آشنا شوند.

گرافیک و طراحی جذاب این اپلیکیشن کاربران را درگیر خود کرده و باعث می‌شود با اشتیاق روند یادگیری را ادامه دهند. با صرف حداقل 10 در روز و به کمک این اپلیکیشن در کوتاه مدت می‌توانید تغییرات زیادی در سطح زبان انگلیسی کودک خود مشاهده کنید. معمولا کسانی که به آموزش و علم علاقه دارند با خوشحالی این اپلیکیشن را دنبال می‌کنند.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید