معرفی هفت بازی جدید برای اینکه هوش خود را بسنجید

معرفی هفت بازی جدید برای اینکه هوش خود را بسنجید

مغز ما هم مثل بقیه اندام بدن، برای بقا و عملکرد بهتر به تمرین نیاز دارد و باید هر از گاهی هوش خود را بسنجیم. در این مطلب هفت بازی سرگرم کننده برای سنجش هوشبه شما معرفی میکنیم که میتوانید در اوقات فراغت خود از آنها لذت ببرید.

بازی کوله پشتی

بازی کوله پشتی

این بازی اندرویدی به سبک کلمات میباشد و در آن باید با حروف در هم ریخته، کلمات معنی دار بسازید. بازی کوله پشتی دارای تعداد مراحل زیاد و چالش های ذهنی هیجان انگیز است.

دانلود از کافه بازار

بازی هوش برتر

هوش برتر

در این بازی اندرویدی میتوانید به صورت آنلاین و همزمان، با 4 نفر به رقابت بپردازید و هوش خود را بسنجید. شما در هوش برتر میتوانید رقابت آنلاین سنجش هوش را در سه سطح آسان، متوسط و سخت انجام دهید.

دانلود از کافه بازار

بازی فندقی

فندقی

اگر فکر میکنید که معلومات عمومی شما خوب است، با انجام این بازی اندرویدی و پاسخ دادن به سوالات چیستان، این موضوع را به اثبات برسانید. فندقی دارای 40 مرحله چالش برانگیز میباشد.

دانلود از کافه بازار

بازی اگه گفتی

اگه گفتی

برای لذت بردن از اوقات فراغت و سنجش معلومات عمومی خود، میتوانید این بازی اندرویدی را انجام دهید. در اگه گفتی باید جواب معماها را از میان حروف درهم ریخته پیدا کنید.

دانلود از کافه بازار

بازی کلم پیچ

کلم پیچ

این بازی اندرویدی برای تقویت دایره لغات شما مناسب است و در آن باید با حروف درهم ریخته، کلمات معنی دار بسازید. تعداد مراحل کلم پیچ به اندازه ای هست که تا مدت طولانی با آن سرگرم شوید.

دانلود از کافه بازار

بازی شکر پنیر

شکرپنیر

اگر برای به چالش کشاندن ذهن خود دنبال یک سرگرمی خوب هستید، این بازی اندرویدی برایتان مناسب خواهد بود. در شکرپنیر و بیش از 600 مرحله آن باید جواب هر مرحله را از روی تصویر و حروف درهم ریخته بیابید.

دانلود از کافه بازار

بازی نابغه

نابغه (بازی معمایی)

پیدا کردن جواب معما از حروف درهم ریخته، کاری است که باید در این بازی اندرویدی انجام دهید. نابغه با تعداد مراحل زیاد و متنوع، شما را تا مدت طولانی سرگرم میکند.

دانلود از کافه بازار

اینها را هم بخوانید

نظرات کاربران

  1. avatar
    حسین
    بازی شکر پنیرشو دانلود کردم خیلی عالی و نفس گیره

    به این نظر پاسخ دهید