برترین اپلیکیشن ها و بازی های روز

معرفی 10 اپلیکیشن و بازی برتر روز

در این لیست از تاپ 10 های روز میخواهم به معرفی 10 اپلیکیشن و بازی برتر روز بپردازم. به کمک این اپلیکیشن ها میتوانید تصویر پس زمینه گوشی تان را عوض کنید، خاطرات تان را ثبت نمایید و با بازی های هیجان انگیز معرفی شده در این فهرست، ساعت ها سرگرم شوید.

 

بوم بوم بازی

با ریتم آهنگ دایره ها را بترکونید و امتیاز بگیرید!

این بازی بیش از 20 مرحله هیجان انگیز دارد و سرعت بازی به مرور بیشتر میشود و در هر مرحله امکان اشتباه کمتر میشود، پس باید حواستان را بیشتر جمع کنید تا نبازید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

بیمارستان کودکانه

بسیاری از کودکان دوست دارند در بزرگسالی دکتر شوند و این شغل برای آنها جذابیت دارد. در این بازی مفرح باید بیمارانی را که به شما مراجعه میکنند، درمان کنید.

ابزارهای زیادی در اختیارتان قرار داده میشود که به کمک آنها میتوانید زخم ها را پانسمان کنید، تبشان را اندازه بگیرید و ...

 

دانلود از کافه بازار

 

 

 

مای والز (دانلود والپیپر)

اگر از افرادی هستند که به تصویر پس زمینه گوشی شان اهمیت زیادی میدهند و دوست دارند مدام آن را عوض کنند، این اپلیکیشن گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

در دسته بندی های متنوع این برنامه، پس زمینه های دلخواه خود را پیدا کنید و با استفاده از قابلیت زمانبندی، تصویر پس زمینه گوشی تان را به صورت خودکار عوض کنید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

سررسید هوشمند همشهری

این سررسید هوشمند علاوه بر تقویم، امکاناتی از قبیل تبدیل تاریخ، قطب نما، قابلیت یادداشت برداری و ثبت یادآور و ... را نیز در اختیار شما قرار میدهد.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

هاپو

یک هاپوی بامزه اینجاست تا ساعت ها شما را سرگرم کند!
باید به بهترین صورت ممکن از این هاپوی خوشگل نگهداری کنید، به موقع بهش غذا بدید، تمیزش کنید، لباسش را عوض کنید و ...

گردونه شانس رو بچرخونید و جایزه بگیرید و از مینی گیم های بازی لذت ببرید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

دایرا

دوست دارید خاطرات روزمره خود را در گوشی تان ذخیره کنید و همیشه به آنها دسترسی داشته باشید؟

به راحتی میتوانید خاطرات خود را به صورت متن، عکس، صدا و حتی شکلک در برنامه ذخیره کنید و از قابلیت همگام سازی با سرور نیز استفاده کنید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

مترجم همراه من – پیشرفته

توسط این مترجم میتوانید به 22 زبان زنده دنیا دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن قابلیت هایی از جمله تلفظ و اشتراک گذاری واژه ها، تبدیل متن به صوت، ضبط صدا و تبدیل به متن، ذخیره لغات ترجمه شده و ... را در اختیارتان قرار میدهد.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

آقای رستوران

یک بازی از نوع جورکردنی برای افرادی که عاشق خوراکی ها و غذاهای خوشمزه هستند!

بیش از 300 مرحله هیجان انگیز در انتظار شماست و باید مانند یک سرآشپز حرفه ای، غذاها را به دست مشتریان برسانید.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

کلمه دانی (بازی آموزش لغات انگلیسی)

به دلیل اهمیت زبان انگلیسی، بهتر است از همان سنین کودکی شروع به آموزش آن به کودکانمان کنیم. در این بازی آموزشی 400 واژه انگلیسی همراه با بازی به کودک آموزش داده میشود. دسته بندی های مختلفی مانند انواع حیوانات، اعداد، میوه ها، خوراکی ها، اشیا و ... در "کلمه دانی" وجود دارند و سبک آموزشی آن حدس کلمه است.

 

دانلود از کافه بازار

 

 

بازی پرنده

در این بازی باید از بین موانع عبور کنید و با هدایت کردن پرنده، امتیاز بگیرید و مراحل چالش برانگیز این بازی را پشت سر بگذارید.

 

دانلود از کافه بازار

اینها را هم بخوانید