مهاجرت به استرالیا

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن مهاجرت به استرالیانسخه 2.0

4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : کاربردی
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 800 کیلوبایت
دریافت برنامه/بازی مهاجرت به استرالیا از بازار سازنده : پارساران

برخی از مردم، بنا به دلایل مختلفی اقدام به مهاجرت از کشور خود به دیگر نقاط دنیا میکنند. برای این کار نیاز به یک سری اطلاعات در مورد کشور مقصد میباشد تا بتوان در عرض مدت کوتاهی با شیوه زندگی در آنجا آشنا شد و امور روزمره را به راحتی انجام داد. علاوه بر این، خود مسئله مهاجرت پیش زمینه هایی دارد که در ابتدا باید آنها را مهیا نمود.

برنامه ای که در ادامه و تحت عنوان "مهاجرت به استرالیا" معرفی میکنیم، علاقه مندان را با شرایط مهاجرت به این کشور آشنا خواهد کرد. با نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراه ما باشید. مهاجرت به استرالیا

رابط کاربری:

اپلیکیشن فوق دارای یک فهرست با عناوین متعدد میباشد که با به کارگیری ترفند لیست های آبشاری، جابجایی بین بخش های مختلف آن با سرعت بالایی انجام میپذیرد. همچنین استفاده از دکمه بازگشت به صفحه اصلی، باعث عدم وجود پیچیدگی در این جابجایی ها شده است و از این بابت میتوانی امتیاز خوبی را برای "مهاجرت به استرالیا" درنظر گرفت.

در قالب گرافیکی این برنامه اندرویدی، نقاط قوتی همچون رنگ بندی زیبا و هماهنگ، فونت خوانا و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی به چشم میخورد. البته بهتر بود ناحیه درنظر گرفته شده برای متن، به صورت تمام صفحه باشد تا دید بهتری برای مطالعه به خصوص در حالت افقی ایجاد گردد. همچنین انتظار میرفت با توجه به موضوع برنامه، تنظیماتی جهت تغییر اندازه و یا حتی نوع فونت در "مهاجرت به استرالیا" وجود داشته باشد. با جمع بندی موارد ذکر شده، امتیاز AppReview به این بخش 4 از 5 است. مهاجرت به استرالیا

کاربرد:

همانطور که اشاره کردیم، در این اپلیکیشن اندرویدی قسمت های مختلفی وجود دارد که هرکدام به بخش های مجزا تقسیم بندی شده و توضیحات نسبتا خوبی برای هر عنوان ارئه گردیده است. شما میتوانید با مطالعه دقیق مطالب موجود در "مهاجرت به استرالیا" خود را برای عزیمت به این کشور آماده کنید. این مطالب شامل اطلاعاتی از قبیل معرفی انواع ویزا و نحوه اخذ آنها، سیستم محاسبه امتیاز مهاجرت، هزینه های لازم جهت زندگی، پاسخ به سوالات رایج در زمینه مربوطه و آشنایی با استرالیا و اقلیم های آب و هوایی در ایالت های مختلف آن میشود.

جالب ترین قابلیت اپلیکیشن فوق، سیستم محاسبه امتیاز آن میباشد. توسط این سیستم و با تکمیل دقیق گزینه های آن، درخواهید یافت که آیا امتیاز شما برای مهاجرت کافی است یا خیر. علاوه بر این قابلیت مفید، باید به ابزار جستجوی برنامه نیز اشاره نماییم که به کاربران در یافتن مطالب موردنظر کمک میکند.

هرچند وظیفه برنامه در همین حد خلاصه میگردد اما بهتر بود جهت افزایش کارایی "مهاجرت به استرالیا"، امکاناتی نظیر انتخاب و کپی کردن متن، به اشتراک گذاری و حتی تشخیص موارد مطالعه شده از بقیه نیز در آن وجود داشته باشد. همچنین میتوانستیم شاهد قابلیت های بصری همانند نقشه و یا امکاناتی جهت آماده سازی مدارک لازم جهت اخذ ویزا (چک لیست) در برنامه فوق  باشیم.

موارد اشاره شده تنها یک پیشنهاد برای کاربردی تر شدن "مهاجرت به استرالیا" بود و نباید آنها را به عنوان کمبودهای اساسی درنظر گرفت اما باید توجه داشت که مخاطبان این برنامه، نیاز به اطلاعات جامع تر و امکانات بیشتری دارند. با توجه به این موضوع، AppReview امتیاز 4 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. مهاجرت به استرالیا

قیمت:

این برنامه اندرویدی رایگان است و میتواند تا حدودی برای مخاطبان خاص خودش مفید واقع شود. بدین ترتیب دلیل قانع کننده ای برای AppReview وجود دارد تا امتیاز 5 از 5 را برای این بخش درنظر بگیرد.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


مهاجرت به استرالیا