اپلیکیشن نسل نو

نسل نو، آنچه برای سبک زندگی بهتر باید یاد بگیریدنسخه 1.0.2

4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی آشپزی رژیمی، ترفندهای آرایشی-نسل نو از بازار سازنده : گروه هفت سنگ

همزمان با گذر تاریخ، سبک زندگی ما هم تغییر میکند و باید روش های جدیدی برای انجام کارهای روزمره بیابیم که البته نیاز به آموزش دارد. نام برنامه ای که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم، نسل نو میباشد و محتوای آن از مقالات و ویدیوهای آموزشی برای سبک زندگی بهتر تشکیل شده است. ما را در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراهی کنید. آشپزی رژیمیبرای استفاده از اپلیکیشن فوق ابتدا باید با شماره تلفن همراه خود و دریافت کد تایید، وارد آن شوید. این ثبت نام ساده برای استفاده از امکاناتی مثل امتیازدهی و ارسال نظر انجام میگردد. حالا صفحه اصلی نسل نو، پیش روی شما قرار دارد که میتوانید بخش عمده ای از محتوای این برنامه اندرویدی را در آن ببینید. این صفحه از سه قسمت ویدیوهای روز، پربازدیدترین ها و جدیدترین ها تشکیل شده است.   نکته : ورود به برنامه فوق، در حال حاضر فقط با شماره های همراه اول امکان پذیر میباشد.

اگر به دنبال برنامه هایی برای سبک زندگی بهتر هستید، نسل نو انتخاب خوبی است.
  آموزش هایی که برای زندگی بهتر به آنها احتیاج دارید علاوه بر بخش بندی هایی که در صفحه اصلی نسل نو ملاحظه کردید، محتوای این اپلیکیشن در 4 دسته اصلی و بیش از 20 گروه فرعی، طبقه بندی شده است. این دسته بندی ها عبارتند از:
  • زیبایی (مد آقایان، مد بانوان، طراحی ناخن و...)
  • سلامت (یوگا، بدنسازی، رژیم غذایی و...)
  • تغذیه (آشپزخانه ایرانی، دسر و شیرینی، آشپزی ملل و...)
  • ترفند (تعمیرات، نقاشی و طراحی، کاردستی و...)
  نکته : در صفحه دسته بندی ها بطور پیش فرض، زیرگروه های زیبایی را میبینید. برای تغییر موضوع باید بر روی دکمه شناور اشاره و یکی از دسته بندی های اصلی را انتخاب نمایید.   ترفندهای آرایشی  آموزش مورد نیازتان را جستجو کنید اگر به دنبال یک آموزش یا ترفند خاص هستید، میتوانید از ابزار جستجوی نسل نو برای پیدا کردن آن کمک بگیرید. این ابزار، نتایج جستجوی شما و تعداد آنها را در دو بخش دارای ویدیو و بدون ویدیو نشان میدهد.   نکته : در لیست نتایج، شاید برخی از عناوین دارای ویدیو با عناوین بدون ویدیو مشابه باشند اما محتوای آنها متفاوت است.   آنلاین آموزش ببینید حالا که آموزش موردنظر خود را با استفاده از بخش دسته بندی ها یا ابزار جستجوی نسل نو پیدا کردید، وقت آن رسیده تا به تماشای ویدیو بنشینید. با لمس هر عنوان نوشته در این برنامه، وارد صفحه ای خواهید شد که ویدیو در بالای آن قرار گرفته است. با لمس دکمه پخش، میتوانید ویدیو را با سرعت بالا و حداقل قطع شدن ببینید. در بخش های پایین تر همین صفحه، توضیحات مختصری برای ویدیو گفته شده و مدت زمان آن نیز قابل مشاهده میباشد. از دیگر امکانات این صفحه باید به قابلیت اشتراک گذاری و افزودن به علاقه مندی ها اشاره کنیم. علاوه بر این، امکان امتیازدهی و ارسال نظر برای هر ویدیو وجود دارد و محتوای مشابه با آن نیز به شما نشان داده میشود. برای دسترسی به علاقه مندی ها، باید به قسمت پروفایل بروید.   نکته : امکان مشاهده ویدیوها با 3 کیفیت بالا، متوسط و پایین پیش بینی شده است. برای انتخاب کیفیت مناسب با سرعت اینترنت خود، باید بر روی دکمه تنظیمات در گوشه سمت چپ و بالای ویدیو اشاره کنید.   نکاتی درباره رابط کاربری برنامه در طراحی قالب گرافیکی نسل نو، رعایت اصل سادگی بیش از هر چیز مد نظر قرار داده شده اما در عین حال، جذابیت هایی نیز در ظاهر آن میبینیم. رنگبندی زنده و هماهنگ، آیکن های یکدست و زیبا، فونت مناسب و چیدمان مرتب اجزای صفحه از جمله ویژگی های مثبت اپلیکیشن فوق هستند. از لحاظ تجربه کار با این برنامه نیز مشکل خاصی به چشم نمیخورد و همه اقشار کاربران میتوانند به راحتی با آن کار کنند. البته انتظار میرفت در بعضی از موارد دقت نظر و حسن سلیقه بیشتری صرف گردد.  
نسل نو حاوی مطالب مفیدی مثل آشپزی رژیمی، ترفندهای آرایشی و غیره میباشد که بانوان و حتی آقایان میتوانند از آن بهره ببرند. پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن اندرویدی را به صورت رایگان از کافه بازار دریافت نمایید.
آموزش های مفید برای بانوان
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • تلفیق محتوای چند رسانه ای با موضوع آموزش و سرگرمی
  • مطالب مفید برای سبک زندگی بهتر
  • امکانات جانبی مفید
  • رابط کاربری زیبا و روان
نقاط ضعف برنامه
  • کمبود برخی از امکانات
  • محتوای کم
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه اولین موضوعی که "گروه هفت سنگ" برای افزایش کارایی نسل نو باید به آن بپردازد، غنی تر کردن محتوا و سازماندهی هوشمندانه آن میباشد. انتظار میرود که محتوای این برنامه اندرویدی، هوشمندانه تر تفکیک گردد. علاوه بر این، وجود امکاناتی مثل ابزار جستجوی پیشرفته تر یا فیلترسازی لیست ها میتواند برای برنامه فوق مفید باشد. پیاده سازی برخی از بخش ها و امکانات مثل دسته بندی های موضوعی یا اشتراک گذاری مطالب نیز بهتر است با دقت بیشتری انجام شود. منتظر توسعه این اپلیکیشن در نسخه های بعدی آن هستیم.  

آشپزی رژیمی، ترفندهای آرایشی-نسل نو

نسل نو، آنچه برای سبک زندگی بهتر باید یاد بگیرید

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود برنامه اندرویدی نسل نو