نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران

نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران

اشنایدر الکتریک یکی از برند‌های قدیمی و معروف در حوزه تجهیزات الکترونیک است که محصولات خود را در سراسر جهان توزیع می‌­‌کند. دفتر مرکزی این شرکت بزرگ و چندملیتی در فرانسه بوده و در سراسر جهان دارای بیشتر از ۱۵۰۰۰۰ نیروی انسانی است. این شرکت به منظور خدمت­‌رسانی بهتر در محدوده جغرافیایی وسیع‌­تر از محل خود در ۱۰۰ کشور جهان دارای نمایندگی است. تأسیس نمایندگی اشنایدر در یک کشور دیگر به این معناست که این برند به کمک افراد دیگر در مناطق مختلف و با اعطای حق نمایندگی اشنایدر به آن‌ها اقدام به فروش کالا و خدمات پس از فروش می‌­کند و لزومی ندارد که شخصاً فروشگاه یا شعبه­‌ای را داشته باشد. در واقع برند اشنایدر یک شرکت جهانی است که با هدف ارتقای مصرف انرژی و استفاده ایمن­‌تر و بهینه­‌تر از انرژی و منابع را فراهم می‌­آورد. برای بهره‌­مندی از تجهیزات الکترونیکی باکیفیت این برند نام آشنا به صورت اورجینال توصیه می‌­شود به نمایندگی اشنایدر الکتریک که در ایران مشغول به فعالیت هستند مراجعه کنید.

 

نمایندگی اشنایدر یک قرارداد بین نماینده و صاحب برند است که نماینده همه فعالیت­‌های خود را به نام و حساب شرکت تولیدکننده انجام می‌­دهد و هر کشوری که این عنوان را دارد امکان تولید تجهیزات و قطعات مختلف در صنعت برق خانگی و صنعتی را عهده‌­دار می‌­شود. به عنوان نمونه در کشور چک کنتاکتور‌های خازنی و خاص، در لهستان رله شانت و آندر ولتاژ کلید اتوماتیک، در ایران کلید مینیاتوری، در هند و اسپانیا حفاظت جان، در اندونزی چراغ سیگنال، تایمر و کنترل فاز و... تولید می‌شود.

این شرکت طیف وسیعی از قطعات و تجهیزات در صنعت برق را طراحی و تولید می‌­کند که از کیفیت و ایمنی بالایی برخوردار هستند که این موضوع در دنیا ثابت شده است؛ به همین علت محصولات شرکت اشنایدر توانسته جایگاه بالایی را در بازار و مصرف­‌کنندگان صنعت برق کسب کند؛ همین‌طور اشنایدر الکتریک هر ساله جزء ۵۰۰ شرکت برتر جهان معرفی می‌­شود و تاکنون بیش از ۲۰۰۰۰ اختراع را به نام خود به ثبت رسانده است.

 

اهمیت محصولات اشنایدر الکتریک

محصولاتی که توسط نمایندگی اشنایدر توزیع می‌­شوند، با توجه به کاربردی که دارند می‌­توان به دسته­‌هایی از قبیل انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی، کسب و کار‌های کوچک و مسکونی (شامل روشنایی اضطراری، کلید برق، زیرساخت شبکه، محافظ برق، شارژ خودرو برقی، تهویه مطبوع، قطعات مربوط به هوشمندسازی خانه، تجهیزات امنیت خانه و... )، محصولات ولتاژ پایین (از جمله قطع­‌کننده­‌های MasterPact MTZ وcompact NSX، قطع‌کننده­‌های powerpact و... )، قدرت بحرانی، خنک­‍ کننده­‌ها و رک‌­ها (روتر‌ها، کابل­‌ها، سوئیچ و... )، اتوماسیون ساختمان و سیستم­‌های کنترل (شامل نرم‌­افزارهای‌ مانیتورینگ، ضدحریق و افزایش امنیت و... )، اتوماسیون صنعتی و کنترل (شامل رابط­‌ها، رله­‌ها، دکمه­‌های هماهنگ فشار و سیگنالینگ و... ) تقسیم کرد.

کیفیت، تنوع محصولات، دارا بودن گارانتی محصولات، خدمات پس از فروش و ایمن بودن تجهیزات تولید شده توسط شرکت موجب شده تا شرکت­‌های بزرگی چون سامسونگ، ویرپول (شرکت آمریکایی تولیدکننده وسایل الکترونیکی و خانگی با دارا بودن بیش از ۷۰ کارخانه تولیدی و مرکز تحقیق و توسعه)، شرکت آاگ یا AEG (تولیدکننده تجهیزات الکتریکی در آلمان) و چندین برند معتبر برای زیرساخت­‌ها و کار‌های الکترونیکی خود از شرکت اشنایدر الکتریک به عنوان پشتیبانی قدرتمند استفاده ­کنند. به همین دلیل نه تنها شرکت­‌های بزرگ، بلکه صاحبان کسب و کار کوچک‌تر برای تأمین قطعات و تجهیزات برای صنایع خود به دنبال محصولات این برند معتبر هستند. از این ­رو نمایندگی اشنایدر در سراسر دنیا از جمله ایران با هدف خدمت‌‌رسانی بهتر تأسیس شده است.

مزایای خرید محصولات اشنایدر از نمایندگی

نمایندگی اشنایدر در ایران از سال ۱۳۵۴ فعالیت خود برای اولین بار آغاز کرد و به دلیل استاندارد بودن تولیدات و کیفیت بالای محصولات روز به روز بر تعداد فروش و میزان اعتبار خود افزود و در حال حاضر نمایندگی اشنایدر دارای چندین شعبه در کشورمان است. همان‌طور که می‌­دانید همواره در بازار سودجویانی هستند که از نام برند‌های معتبر استفاده کرده و محصولات مشابه­‌ای را با نام آن‌ها به فروش می‌­رسانند؛ این محصولات کیفیت و طول عمر بسیار پایین­‌تری دارند. از طرفی ایمنی آن‌ها ضعیف بوده و به دلیل کاربردی که این محصولات در صنایع مختلف دارند، مصرف این دسته از محصولات تقلبی ریسک بسیار بالایی خواهد داشت؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌­شود اگر قصد خرید محصولات اورجینال را دارید، از نمایندگی­‌های مجاز و معتبر خریداری کنید. در زمان خرید می‌­توانید به هولوگرام نصب شده روی جعبه کالا‌ها یا روی قطعات تجهیزات که مبنی بر اصل بودن آن کالا است توجه کنید.

 

همچنین زمانی که تجهیزات اشنایدر را از نمایندگی اشنایدر تهیه می‌­کنید، کالای خریداری شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش از قبیل تعمیر، نصب و راه‌­اندازی تجهیزات به کمک نیرو‌های مجرب و آموزش دیده است. خرید محصولات با قیمت مناسب و کیفیت اصل یکی دیگر از مزایای خرید از نمایندگی اشنایدر الکتریک است؛ زیرا زمانی که شما محصولات خود را از نمایندگی­‌های رسمی تهیه می‌­کنید، فروشنده نمی‌­تواند قطعات و تجهیزات را گران‌تر از قیمت واقعی به فروش برساند. یکی دیگر از فواید خرید از نمایندگی اشنایدر امکان دسترسی به مشاوره تخصصی و پشتیبانی کارشناسان در مواقع لزوم است. اما برخی از محصولاتی که در این مراکز به فروش می‌­رسند شامل کنترل دور موتور فشار ضعیف و متوسط، تابلو‌های کمپکت، کلید محافظ جان، اینورتر، سافت استارتر، پوش باتن، چراغ سیگنال، میکروسوئیچ، PLC، کلید اتوماتیک هوایی، بی­متال و... است که متقاضیان می‌­توانند برحسب نیاز خود از مدل‌های مختلف این محصولات خریداری نمایند.

بهترین وارد کننده اشنایدر

محصولات اشنایدر الکتریک وظایف و کاربردهای مختلفی در صنایع مختلف دارند؛ از این­ رو انتخاب یک مرکز معتبر که وارد­کننده اشنایدر است، امری بسیار مهم و قابل توجه در زمان خرید است. فروشگاه الگا کالا یکی از تأمین­‌کنندگان تجهیزات برقی از سال 1389 به عنوان نمایندگی اشنایدر در تهران مشغول به فعالیت است که محصولات خود را همراه تضمین اصالت کالا، قیمت‌­های منصفانه و ارائه گارانتی عرضه می­‌کند.

اگر قصد خریدی آگاهانه و تهیه تجهیزات و قطعات ایمن و با کیفیت بالا را دارید، می­‌توانید ضمن مشاهده محصولات ارائه شده در سایت از کارشناسان مجموعه الگا کالا راهنمایی و مشاوره لازم را دریافت نماید. پشتیبانی محصولات، ارسال کالا به تمامی نقاط کشور، نصب هولوگرام روی محصولات، تحویل سریع و به‌موقع و بهره­‌مندی از کادری مجرب از دیگر ویژگی­‌های این مجموعه است. برای مشاهده تمامی محصولات از قبیل رله ضربه‌­ای و محافظ جان، کلید حرارتی، کلید اتوماتیک فیکس، سنسور خازنی، سنسور سرعت، لیمیت سوییچ غلطکی و... و آشنایی بیشتر با این نمایندگی اشنایدر می‌­توانید به سایت https://elgakkala.com مراجعه نمایید.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید