هاست لینوکس

هاست لینوکس چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

هاست یا به عبارت صحیح تر وب هاست به معنی میزبانی وب می باشد. همه سایت ها برای اینکه محتوای آنها در دسترس بازدیدکنندگان خود باشد به هاست نیاز دارند. هاست لینوکس به لحاظ ساختار و ویژگی های خاص خود از هاست ویندوز محبوب تر می باشد. در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت که هاست لینوکس چیست و چه ویژگی هایی دارد.

 

هاست لینوکس چیست؟

همانطور که از نام این هاست پیداست، سیستم عامل سرور توزیعی از لینوکس می باشد. معمولا CentOS و CloudLinux از جمله توزیع های لینوکس می باشند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. هاست لینوکس غالبا برای سایت های نوشته شده با زبان php و html مناسب است. بر همین اساس پیشنهاد می شود حتما سایت سازهایی نظیر وردپرس، جوملا، دروپال، پرستاشاپ و ... بر روی هاست لینوکس، نصب و راه اندازی شوند تا نهایت کارایی برای سایت بدست آید.

 

انواع هاست لینوکس

هاست ها را می توان به دسته های متعددی تقسیم کرد. در اینجا مجموعه هاست های لینوکس را دسته بندی خواهیم کرد:

  • بر اساس سیستم مدیریت محتوا : هاست وردپرس، هاست جوملا، هاست پرستاشاپ و ...
  • بر اساس موقعیت : هاست لینوکس ایران، هاست لینوکس آلمان و ...
  • بر اساس ساختار : هاست ابری لینوکس، هاست پرسرعت لینوکس و ...
  • و ...

 

راه اندازی سایت با هاست لینوکس

راه اندازی سایت با هاست لینوکس بسیار آسان و کم هزینه است. در ابتدا نیاز به خرید هاست و دامین می باشد تا سایت بدون محتوا برای نصب سایت ساز در دسترس باشد. سایت سازهای متعددی وجود دارند که پیشنهاد ما وردپرس می باشد. پس از دریافت وردپرس می توانید آنرا در هاست آپلود کرده و اقدام به نصب وردپرس نمایید. پس از اینکار سایت شما در دسترس خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه برای خرید هاست و دامین

مجموعه میزبان فا پیشنهادی ویژه برای شما دارد! به اینصورت که شما می توانید با خرید هاست از میزبان فا بصورت سالانه، دامنه رایگان به همراه راه اندازی رایگان سایت را داشته باشید. به این معنی که شما تنها با پرداخت قیمت هاست صاحب وبسایت خواهید شد. برای ثبت سفارش تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

هاست سی پنل ایران

 

/پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید