شرکت همسفر

همه چیز در رابطه با شرکت همسفر

حمل و نقل با اتوبوس در ایران سابقه ای طولانی دارد. اتوبوس در مسیرهای درون شهری و بین شهری از سالیان دور مورد استفاده‌ی مردم بوده است. اتوبوس وسیله ای ایمن، ارزان و قابل دسترس است و همین موارد باعث افزایش محبوبیت این وسیله‌ی نقلیه شده اند. افزایش تقاضا باعث شده تا شرکت‌های اتوبوسرانی متعددی در این صنعت شروع به فعالیت کرده و اتوبوس‌های جدید و مدرنی را به ناوگان حمل و نقل خود اضافه کنند. یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های مسافربری در ایران شرکت همسفر است. مِستر بلیط در این مطلب خود به همه چیز در رابطه با شرکت همسفر می‌پردازد.

 

محبوبیت اتوبوس

قبل از اینکه به سراغ شرکت همسفر برویم بد نیست نگاهی به دلایل محبوبیت این وسیله‌ی نقلیه داشته باشیم. برای محبوبیت اتوبوس دلایل زیادی مطرح است که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • امکان تماشای مناظر

مسافرانی که اتوبوس را به عنوان وسیله‌ی حمل و نقل خود انتخاب می‌کنند می‌توانند در طول مسیر به تماشای مناظر پرداخته و نهایت لذت را ببرند.

  • انجام کارهای مورد علاقه

اتوبوس به شما این امکان را می‌دهد که در طول مدتی که در مسیر هستید به انجام کارهای مورد علاقه‌ی خود بپردازید. می‌توانید کتاب محبوب خود را مطالعه کنید، فیلم ببینید و یا همزمان که به تماشای مناظر نشسته اید به موسیقی مورد علاقه‌ی خود گوش کنید.

  • مقرون به صرفه بودن

اتوبوس ارزان‌ترین وسیله‌ی حمل و نقل عمومی به حساب می‌آید. چه به مقاصد خارجی سفر کنید چه داخلی، اتوبوس همیشه سفری ارزان را به شما پیشکش می‌کند. خرید بلیط اتوبوس همیشه بهترین گزینه برای افرادی است که مایلند سفری اقتصادی و مقرون به صرفه داشته باشند.

  • در دسترس بودن

برای سفر با اتوبوس اساساً با محدودیت خاصی مواجه نیستید. هر زمانی که مایل باشید می‌توانید بلیط اتوبوس به مقصد مورد نظرتان را از میان ساعت‌های حرکت متفاوت انتخاب و تهیه کنید. در عین حال تمامی شهرها به حداقل یک پایانه‌ی مسافربری مجهز هستند. برخی از شهرهای بزرگ نیز از چندین پایانه در تمامی جهات شهر برخوردارند. نکته‌ی قابل توجه این است که پایانه‌های مسافربری بر خلاف فرودگاه‌ها در مرکز هر شهر واقع شده اند. بنابراین دسترسی به آن‌ها بسیار آسان است.

  • امکان استراحت

اتوبوس‌های VIP که از صندلی‌های نیمه تخت خواب شو و کاملاً تخت خواب شو برخوردارند، برای مسافر امکان استراحت در طول مسیر را فراهم می‌آورند. بنابراین اگر در زمره‌ی افرادی هستید که علاقه مند به استراحت کردن در وسیله‌ی نقلیه هستند، می‌توان گفت اتوبوس گزینه‌ی مناسبی برای شما است.

 

معرفی شرکت همسفر

شرکت همسفر در اسفندماه ۱۳۷۸ در پایانه‌ی مسافربری بیهقی تهران کار خود را آغاز کرد. در ابتدا ناوگان این شرکت از یکصد اتوبوس برخوردار بود، اما رفته رفته با افزایش تقاضا، همسفر نسبت به به روز کردن ناوگان خود اقدام کرد. هم اکنون همسفر از بیش از ۶۰۰ دستگاه اتوبوس مدرن و کاملاً به روز برخوردار است.

شرکت همسفر را می‌توان از پیشگامان استفاده از اتوبوس‌های VIP شناخت. اتوبوس‌های VIP دارای صندلی‌هایی بسیار راحت بوده و در زمره‌ی اتوبوس‌های مدرن و کارآمد به شمار می‌روند. صندلی‌ها در این اتوبوس‌ها در ردیف‌های سه تایی قرار گرفته و از فضای بیشتری برای پا و عرض بیشتری برخوردار است. بنابراین مسافران بسیار احساس راحتی کرده و تجربه‌ی لذت بخش‌تری از سفر با اتوبوس را خواهند داشت. اتوبوس‌های VIP شرکت همسفر ساخت کمپانی مان آلمان است و به همین نام نیز شناخته می‌شوند. ظرفیت اتوبوس‌ها بین ۲۵ تا ۲۹ نفر است. اتوبوس‌های جدیدتر این شرکت به مانیتورهای شخصی مجهز هستند. از دیگر شرکت‌های مسافربری که اتوبوس‌های VIP را در ناوگان خود جای داده و مورد استفاده قرار می‌دهد می‌توان به رویال سفر ایرانیان اشاره کرد. شرکت رویال سفر نیز از معتبرترین شرکت‌های مسافربری فعال در زمینه‌ی حمل و نقل شناخته می‌شود.

 

همسفر از جمله آغاز کنندگان روش‌های متنوع بلیط فروشی از قبیل آنلاین، صدور همزمان بلیط رفت و برگشت و طرح‌های تخفیف دار و حتی بلیط رایگان نیز محسوب می‌شود. شرکت همسفر در اکثر نقاط ایران دارای نمایندگی‌های فعال است. از مهم‌ترین نمایندگی‌های همسفر در شهرهای متفاوت می‌توان به اراک، آبادان، اردبیل، ارومیه، انزلی، اهواز، بندرعباس، بوشهر، تبریز، رامسر، رشت، زاهدان، گرگان، لاهیجان، عسلویه، بابل، ماهشهر، کرمان، دزفول، آمل، مشهد، چابهار، همدان و زنجان اشاره کرد. همچنین شرکت همسفر بلیط اتوبوس شیراز و بلیط اتوبوس اصفهان را به صورت بسیار پر تکرار و منظم ارائه می‌کند.

اما نمایندگی‌های همسفر به شهرهای داخلی محدود نمی‌شوند. این شرکت از مهم‌ترین شرکت‌های مسافربری حاضر در کشور ترکیه محسوب می‌شود. نمایندگی شرکت همسفر در استانبول یکی از فعال‌ترین نمایندگی‌های این شرکت است. هم اکنون اتوبوس‌های شرکت همسفر در اکثر مسیرهای زمینی داخل کشور مسافران را جابجا می‌کنند. همسفر برخی از مقاصد خارجی در کشورهای همسایه از قبیل ایروان، آنتالیا، استانبول و تفلیس را نیز پوشش می‌دهد.

 

شرکت همسفر یکی از معتبرترین و خلاق‌ترین شرکت‌های مسافربری کشور است. این شرکت با سابقه ای درخشان، بهره مندی از اتوبوس‌های مدرن و نیروی کار ماهر و خبره، همواره نقش مهمی در صنعت حمل و نقل کشور ایفا کرده است.

 

/پایان رپرتاژ آگهی این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست.

 

اینها را هم بخوانید