بازی پادشاهان کماندار

پادشاهان کماندار، تیراندازی با دقتی در حد رابین هودنسخه 1.0.7

امتیاز کاربران
4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : ورزشی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 32.7 مگابایت
دریافت برنامه/بازی پادشاهان کماندار از بازار سازنده : چنارگیمز

بازی های تیراندازی همیشه طرفداران زیادی داشته اند. دلیل این موضوع، علاقه زیاد افراد به شلیک کردن است، به خصوص وقتی حرف از تیراندازی با کمان در میان باشد. اگر میخواهید مهارت خود در نشانه گیری دقیق و شلیک به هدف را امتحان کنید، بازی پادشاهان کماندار جای خوبی برای این کار است. ما را در نقد و بررسی این بازی اندرویدی همراهی کنید. بازی ورزشی برای اندرویداولین نکته ای که باید در مورد بازی فوق به آن اشاره کنیم، وجود سه حالت بازی و نزدیک به 100 مرحله جذاب میباشد که در 6 بخش مختلف قرار گرفته اند. هر کدام از بخش های پادشاهان کماندار، درواقع یک مکان (شهر، جنگل، غار و...) هستند که به رفع یکنواختی از گیم پلی کمک میکنند. علاوه بر این، شما میتوانید 6 کاراکتر متفاوت را برای تیراندازی با کمان انتخاب نمایید.   نکته : برای رفتن به مراحل بالاتر بازی، لازم نیست که مرحله های قبلی را پشت سر بگذارید. با ارتقای بازی به نسخه کامل همه مراحل باز میشوند. همچنین برای باز کردن هر مرحله میتوانید یک ویدیوی تبلیغاتی ببینید.

اگر به تیراندازی با کمان علاقه مند هستید، بازی سرگرم کننده پادشاهان کماندار را انجام دهید.
بازی های تیراندازی  پادشاه کمانداران شوید مثل بسیاری از بازی های دیگر، اولین مرحله های پادشاهان کماندار بسیار آسان هستند تا شما نحوه تیراندازی با کمان را یاد بگیرید. هرچه به مراحل بالاتر بروید، شلیک به هدف سخت تر میشود چون موانعی بر سر راهتان قرار میگیرند. علاوه بر این، سیبل به حالت متحرک در می آید و در جهت های مختلف با سرعت متغیر حرکت میکند. در بعضی از مواقع نیز باید کار متفاوتی انجام دهید تا آن مرحله را پشت سر بگذارید. اگر هدف در دسترس نیست میتوانید با لمس دکمه zoom، جای دوربین را تغییر دهید. نحوه تیراندازی در این بازی، چیزی شبیه به بازی معروف "انگری بردز" است. با لمس صفحه، جهت شلیک به صورت نقطه چین نشان داده میشود. حالا باید با نگه داشتن انگشت و حرکت آن به سمت چپ و راست یا بالا و پایین، زاویه شلیک را تعیین کنید. هرچقدر طول این نقطه چین زیاد باشد، قدرت شلیک نیز بیشتر است.   نکته : در هر مرحله، تعداد تیرهای محدودی برای شلیک کردن در اختیار دارید. اگر تیر به خطا رود، مسیر نقطه چین آن برای دقت در نشانه گیری بعدی باقی می ماند.   تیراندازی با کمان  نگاهی بر حالت های مختلف بازی همانطور که گفتیم، گیم پلی پادشاهان کماندار دارای حالت های مختلف میباشد. این حالت ها عبارتند از: آنلاین : در این قسمت میتوانید با وارد کردن نام دلخواه و انتخاب کاراکتر، در هر کدام از محیط های 6 گانه بازی کنید. بیشترین امتیازی که از هر دور بازی بدست می آورید، به عنوان رکورد شما در جدول رتبه بندی ثبت میشود. داستانی : برای شروع و کسب مهارت در بازی فوق، بهتر است این حالت را انتخاب نمایید. با امتیازآوری و کسب ستاره در هر مرحله، به مراحل بالاتر خواهید رفت و با چالش های جدید مواجه خواهید شد. حرفه ای : این حالت از 4 قسمت به اضافه یک بخش تمرینی تشکیل شده که هر کدام از قسمت های آن به یک نحو انجام میشوند. برای مثال در بازی زمان دار شما باید در مدت زمان مشخص به اهداف متنوع شلیک کنید و بیشترین امتیاز را بگیرید. تعداد تیرها در این حالت نامحدود است.   نکته : در حالت پیشرفت امکان انتخاب مرحله وجود ندارد اما میتوانید بازی را در هر دور، به اشکال مختلف ادامه دهید.   سیستم امتیازدهی بر اساس دقت نشانه گیری در پادشاهان کماندار شما باید به اهداف مختلف از جمله یک سیبل شلیک کنید. نقطه برخورد تیرها به سیبل در امتیاز تاثیر دارد و اگر به وسط بزنید، به عنوان پاداش یک یا چند تیر پاداش میگیرید. بر اساس امتیاز نهایی مرحله نیز تعدادی ستاره به شما تعلق میگیرد. بد نیست بدانید که در بعضی از مراحل، هدف های ترکیبی و متحرک نیز ظاهر میشوند که در صورت شلیک به آنها، میتوانید امتیاز بیشتری بدست آورید.   نشانه گیری دقیق و شلیک به هدف  نکاتی درباره گرافیک و صدای بازی محیط دوبعدی پادشاهان کماندار از گرافیک کاربرپسندی برخوردار میباشد و باید گفت که طراحی کاراکترها و سایر عناصر بازی، با دقت و خلاقیت کافی انجام گرفته است. اجرای خوب انیمیشن ها و جلوه های تصویری در کنار موزیک مناسب و افکت های صوتی جالب، به جذابیت های بازی فوق افزوده و مجموع این ویژگی های مثبت، میتواند نظر مثبت شما را تا حد زیادی جلب کند. تنها انتظار میرفت که منوهای بازی به زبان فارسی باشد.  
برای اینکه مهارت خود را در نشانه گیری دقیق و شلیک به هدف نشان دهید، پیشنهاد میکنیم از انجام بازی پادشاهان کماندار در اوقات فراغت خود لذت ببرید. این بازی اندرویدی به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت میباشد.
تیراندازی با کمان
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • گیم پلی سرگرم کننده با حالت های مختلف
  • امکان رقابت با دیگر کاربران (حالت آنلاین)
  • تعداد مراحل زیاد با کاراکترهای متنوع
  • عدم وجود یکنواختی در گیم پلی
  • اجرای روان و بدون نقص در اکثر گوشی ها
  • گرافیک جذاب و کاربرپسند
نقاط ضعف بازی
  • پیچیدگی در گیم پلی
  • نمایش زیاد تبلیغات
  • وجود خطا در بخش آنلاین
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی به عنوان اولین و مهمترین پیشنهاد برای پادشاهان کماندار، بهتر است نمایش تبلیغات در آن محدود شود. همچنین انتظار میرفت برای درک بهتر گیم پلی یا رابطه بین مراحل و حالت های مختلف این بازی اندرویدی، یک راهنما در آن وجود داشته باشد. رفع خطاهای بخش آنلاین، تنوع بیشتر موانع و اهداف، تفاوت قابلیت های هر کاراکتر و وجود انواع تیر و کمان نیز میتوانست به جذاب تر شدن گیم پلی در بازی فوق کمک کند. منتظر ایده پردازی های بیشتر در نسخه های بعدی این بازی هستیم.  

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    MJ 5
    تیراندازی دختر ها با دقت تر هست. مرحله هندوانه ها خیلی جالبه. ممنون هزار ستاره هم کمه براش

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود بازی اندرویدی پادشاهان کماندار