پراپ فرم

پراپ فرم چیست و چگونه در PropTradeFund حساب باز کنیم؟

تیم معاملاتی Tradersunion در ادامه بررسی های پراپ فرم های معتبر، بروکرها و پلتفرم های مختلف قصد دارد در این مقاله به بررسی یکی دیگر از شرکت های پراپ تریدینگ شناخته شده در ایران پرداخته که خواند آن خالی از لطف نیست. 

پس در این مقاله با ما همراه باشید تا با پراپ فرم ایرانی proptradefund.com آشنا شویم و علاوه بر بررسی اعتبار این پراپ فرم، نحوه دریافت حساب را نیز در آن بررسی کنیم.

 

آشنایی با پراپ تریدینگ Proptradefund.com

پراپ ترید فاند از سال ۲۰۲۱ فعالیت خود را شروع کرده است و در جزایر آفشور واناتو به ثبت بین المللی رسیده است. این شرکت به عنوان یک برند مالی و سرمایه گذاری فعالیت می کند و در بازار فارکس سرمایه ریل در اختیار تریدرهای موفق قرار می دهد.

این شرکت فعالیت خود را در زمینه خدمات رسانی به ایرانیان و به دور از مشکلات تحریم های بین المللی با پرداخت رمز ارز و ارائه حساب با هویت های غیر ایرانی عملا بهترین دسترسی را برای ایرانیان توانمند در عرصه بازار ارز خارجی فارکس ایجاد کرده است.

پراپ فرم های معتبر و شناخته به شما سرمایه ریل ارائه میکنند و شما نیز در بهترین بروکر های دنیا با سرمایه پراپ فرم، ترید خواهید کرد و هیچ نگرانی از بابت میزان دریافت سود ندارید. از آنجا که سرمایه شما واقعی و در بهترین بروکر های دنیا است، هر میزان سودی که در حساب ریل دریافت کنید در هر دو هفته به نسبت ۸۰٪ به شما پرداخت میشود. پس هیچ نگرانی از بابت دریافت میزان سود در حساب های معاملاتی خود ندارید.

 

اگر اکسپرتی نوشته اید یا ربات معامله گری خریداری کرده اید که ماهانه ده ها درصد در بازار فارکس سود ایحاد می کند پراپ ترید فاند بهترین راه برای ایجاد سود های کلان برای شماست. چراکه هیچ محدودیتی برای پرداخت سود ندارد.

پراپ ترید فاند از برندهای نام آشنای صنعت فارکس در ایران است و به جرئت میتوان گفت تنها پراپ فرم معتبر در ایران است که خدمات اصولی و حرفه ای در چهارچوب مقررات و اصول بین المللی ارائه می کند. این پراپ فرم به اذعان موفق ترین و برترین معامله گران فارکس در ایران که به حساب های پانصد هزار دلاری این مجموعه نیز راه پیدا کرده اند توان رقابت در عرصه بین المللی و کنار زدن برندهای معتبری چون FTMO را نیز دارد.

دسترسی و رابط کاربری آسان، پشتیبانی قدرتمند، سرعت دریافت حساب بالا، و سیستم آسان و قوانین شفاف تمام تریدرهای ایرانی را برای دریافت حساب فاند از این پراپ فرم تشویق میکند.

 

آموزش دریافت حساب پراپ تریدینگ

مراحل دریافت حساب بسیار ساده و در چند کلیک قابل انجام است. شما برای دریافت حساب ابتدا وارد سایت پراپ تریدینگ پراپ ترید فاند خواهید شد. در لندینگ پیج اصلی سایت تعرفه های هر پکیج، پلن ها و استراتژی ها به صورت شفاف توضیح داده شده است که بایستی قبل از ثبت نام حتما مطالعه بفرمایید.

 

 

در این مرحله از گزینه ورود/ ثبت نام میتوانید با ارائه اطلاعات لازم ثبت نام کنید و در پنل کاربری خود وارد شوید. برای دریافت ایمیل های تایید حتما پوشه Spam را نیز چک کنید.

پس از ورود به پنل در منوی سمت راست میتوانید دسترسی های لازم به بخش های مختلف را مشاهده کنید. در ابتدا بهتر است با مراجعه به بخش پلتفرم های معاملاتی، پلتفرم هر بروکر بسته به متاتریدر ۴ یا ۵ که برای معامله در نظر دارید را دانلود کنید و برای بررسی اسپرد و کمیسیون ها و اتصال مطمئن به سرور ها اطمینان حاصل کنید.

 

با انجام بررسی های لازم و انتخاب بهترین بروکر مناسب برای شما، با مراجعه به منوی سمت راست پنل کاربری و انتخاب گزینه دریافت حساب فاند به ترتیب بالانس، بروکر و پلتفرم را انتخاب بفرمایید. پس از انتخاب گزینه تکمیل خرید وارد صفحه پیش فاکتور خواهید شد، در این صفحه با اعمال کد تخفیف rep20 میتوانید ۲۰٪ تخفیف دریافت کنید. حال با کلیک بر گزینه ادامه پرداخت وارد درگاه ارز دیجیتال خواهید شد.

در این مرحله ارز مد نظر را برای پرداخت میتوانید انتخاب کنید، اما برای اینکه فی کمتری پرداخت کنید بهتر است گزینه تتر Trc20 را انتخاب کنید. با تایید ارز انتخابی وارد صفحه واریز خواهید شد که در این مرحله نیز آدرس والت به شما نمایش داده خواهد شد. آدرس را کپی کنید و واریز را تکمیل کنید، همچنین از این مرحله میتوانید مراحل ارسال را مشاهده کنید. توجه داشته باشید پس از ورود به درگاه بازگشت به عقب نزنید.

 

 

مراحل معامله گری در پراپ ترید فاند

پس از تکمیل مراحل پرداخت اطلاعات حساب پراپ شما، ظرف نهایت ۲۴ ساعت به صورت تیکت برای شما ارسال خواهد شد به این ترتیب میتوانید در بروکر مد نظر لاگین کنید و معاملات خود را شروع کنید.

در آزمون چلنج که نخستین مرحله از دو مرحله ازمون های شماست بایستی حداقل ده درصد سود کنید و نیز حداقل در ده روز معامله جدید باز کنید. علاوه بر این موارد دراداون روزانه شما نباید بیش از پنج درصد باشه و دراداون ماهانه شما هم نباید بیش از ده درصد باشد.

 

 

در اینصورت با معاملات پایدار و با ریسک معقول و با هر استراتژی معاملاتی یا با هر اکسپرتی میتوانید به تارگت قرار داده شده برسید. توجه داشته باشید تمام روش های معاملاتی شما آزاد است و میتوانید بدون نگرانی فقط و فقط به کسب سود بیندیشید. در پراپ ترید فاند معامله کنید و با حساب پانصد هزار دلاری نیز اجازه فعالیت در دفتر کاری دبی را دریافت کنید.

 

پس از مرحله چلنج، در صورت موفقیت اطلاعات، حساب وریفکیشن برای شما ارسال خواهد شد. در مرحله وریفیکیشن نیز مشابه حساب چلنج با همان شرایط معامله خواهید کرد تنها تفاوت این دو آزمون در حداقل روزهای معاملاتی است و شما باید در آزمون وریفیکیشن پراپ فرم حداقل در ۲۰ روز معامله جدید باز کنید.

کسب حساب ریل در پراپ فرم معتبر

پس از موفقیت در آزمون چلنج و وریفیکیشن وارد حساب ریل خواهید شد و دسترسی حساب را از شرکت دریافت خواهید کرد. علاوه بر حساب ریل شما یک سرور مجازی اختصاصی از سرور های شرکت دریافت خواهید کرد تا با IP مشخص به بروکر متصل شوید.

پس از دو هفته از معامله در حساب ریل پراپ ترید فاند، میتوانید اولین درخواست برداشت خود را ثبت کنید که نهایت طی ۲۴ ساعت برای شما واریز خواهد شد. بدین ترتیب شما با کسب سود بالاتر میتوانید از طرح مقیاس پذیری نیز استفاده کنید و بالانس اولیه حساب را نیز افزایش دهید.

 

نتیجه گیری

در پایان ممنون از اینکه همراه ما بودید تلاش کردیم تا شرایط، ویژگی ها و امکانات تنها پراپ تریدینگ معتبر و شناخته شده‌ی ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنیم و راه کسب درآمد دلاری را برای شما و ایجاد یک تحول بزرگ در زندگی مالی تان هموار تر کنیم.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید