ارزان ترین بلیط هواپیما

چطور می‌توان ارزان‌ترین بلیط هواپیما را پیدا کرد؟

برای افرادی که به دنبال کاهش هزینه‌های سفرشان هستند و قصد تجربه سفری اقتصادی‌تر دارند، پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما یکی از مهم‌ترین مواردی‌ است که برای برنامه‌ریزی سفرهایشان باید در نظر بگیرند. پیدا کردن پروازهای لحظه آخری یا بلیط‌های چارتری و ارزان، تکنیک‌ها و نکته‌های مخصوص به خود اما ساده‌ای دارد که با دانستن و رعایت کردن این نکته‌ها می‌توانید به مقدار زیادی در هزینه‌های بلیط هواپیما صرفه‌جویی کنید و به جای پرداخت هزینه اضافه برای بلیط، می‌توانید این هزینه‌های صرفه‌جویی شده را صرف خورد و خوراک و یا سایر تفریحات در سفرتان بکنید. در این مقاله، به شما چند فوت کوزه گری برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

برای پیدا کردن بلیط ارزان، صبور باشید

اولین نکته‌ای که برای پیدا کردن بلیط ارزان باید به آن توجه کنید، صبور بودن است. باید جستجوگر خوبی باشید و با دقت و صبر و حوصله، برای مسیر مورد نظرتان، تمامی ایرلاین‌ها و تمامی روزهایی که با برنامه زمانی‌تان مطابقت دارد را بررسی کنید. دقت در تمام فیلترهای موجود و جستجو در میان انواع بلیط‌های موجود و کلاس‌های پروازی به شما کمک می‌کند تا بهترین بلیط را پیدا کنید. یکی دیگر از عواملی که به شما کمک می‌کند بتوانید بهترین قیمت بلیط را پیدا کنید، انعطاف‌پذیری در زمان سفرتان است.

مثلاً وقتی در وب سایتی مانند اسنپ تریپ به جستجوی بلیط هواپیما تهران شیراز می‌پردازید، با توجه به بازه زمانی‌‌ای که انتخاب کرده‌اید، می‌توانید قیمت بلیط در روز قبل و روز بعد از تاریخ انتخابی را هم مشاهده و مقایسه کنید. بنابراین اگر بتوانید دستتان را در جابجایی روزهای سفرتان باز بگذارید، می‌توانید انتخاب‌های خوبی داشته باشید.

 

نسبت به خرید پروازهای دو طرفه محدود نباشید

خیلی اوقات خرید بلیط‌های دوطرفه نسبت به خرید دو بلیط یک طرفه برای شما گران‌تر تمام می‌شود. برای همین، اگر قصد رفت و برگشت دارید، هر دو حالت را چک کنید و مناسب‌ترین حالت را انتخاب کنید. خیلی از اوقات می‌توانید بلیط برگشت را با ایرلاینی متفاوت بخرید و در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید. مثلاً برای خرید بلیط هواپیما شیراز تهران در مسیر رفت می‌توانید از یک ایرلاین و در مسیر برگشت از یک ایرلاین دیگر بلیط خریداری کنید.

 

ساعت پرواز در قیمت بلیط تاثیر گذار هستند

یکی از نکاتی که جالب است بدانید این است که خیلی اوقات ساعت پرواز شما در قیمت بلیط هواپیما تاثیر گذار است. به این صورت که پروازهایی که در ساعات اولیه صبح و بامداد و یا آخر شب هستند بسیار ارزان تر به فروش می‌رسند. اگر می‌توانید در این ساعت‌ها در فرودگاه حاضر باشید و مشکلی با کم‌خوابی ندارید، می‌توانید بلیط‌هایی با قیمت بسیار خوبی در ساعت‌های اولیه صبح پیدا کنید.

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید