تیک آبی اینستاگرام

چگونه تیک آبی اینستاگرام رو بگیریم؟

تیک آبی اینستاگرام نشانه اصل و واقعی بودن صفحات و جداسازی آنها از صفحات فیک میباشد. قبلا راه حل مشخصی برای دریافت این نشان آبی وجود نداشت، اما در نسخه جدید اینستاگرام گزینه ای برای درخواست تیک آبی قرار داده شده است.  

هر چند که این گزینه در نسخه جدید اینستاگرام قرار داده شده اما حتما باید فاکتورهای لازم برای دریافت تیک آبی یا verified badge رو داشته باشید.
  اگر شما فاکتورهای لازم رو داشته باشید این نشان برای شما ظاهر میشه و در غیر این صورت تا ۳۰ روز آینده نمی تونید درخواست مجدد ارسال کنید. خوب، بریم حالا با هم ببینیم چطوری باید درخواست تیک آبی رو برای Instagram ارسال کنیم.   مرحله اول: به روز رسانی به آخرین نسخه در ابتدا اینستاگرامتون رو به آخرین نسخه به روز کنید. پیشنهاد میکنم از گوگل پلی برای اینکار استفاده کنید.

دانلود آخرین نسخه اینستاگرام از گوگل پلی

  مرحله دوم: ارسال درخواست به اینستاگرام در قسمت پروفایل به منوی تنظیمات بروید و روی گزینه Request Verification کلیک کنید. مرحله سوم: هویت خود رو اثبات کنید در این مرحله باید مدارک شناسایی معتبر رو برای اینستاگرام ارسال کنید. مانند گواهی نامه، کارت ملی، پاسپورت اینستاگرام برای اینکه از هویت واقعی شما آکاه شود به این مدارک نیاز دارد. البته ظاهرا اینستاگرام این قول رو داده که همه این مدارک به امانت پیش خودش می مونه!   مرحله چهارم: برای مدت نامشخصی صبر کنید! بعد از اینکه درخواست رو ارسال کردید باید صبر کنید تا یک پوش نوتیفیکشن توسط اینستاگرام برای شما ارسال شود. اگر شرایط لازم رو برای تیک آبی داشته باشید این نشان رو دریافت میکنید در غیر این صورت این فرصت رو از دست میدید و میتونید مجددا ۳۰ روز آینده درخواست خود را ارسال کنید.  

چه مواردی برای دریافت تیک آبی از نظر اینستاگرام مهم است؟

 

اعتبار: اکانت شما باید متعلق به یک فرد حقیقی یا کسب و کار و یا سازمان واقعی باشد.   منحصر به فرد بودن: این مورد یعنی اینکه برای فرد یا کسب و کار باید حساب های جداگانه وجود داشته باشد. بنابراین شما نباید یک حساب مشترک برای شخص خودتون برای کسب و کارتون داشته باشید.   کامل بودن: اکانت شما حتما باید پابلیک باشد. عکس پروفایل داشته باشید و حداقل یک پست ارسال کرده باشید. همچنین باید قسمت بیو رو تکمیل کرده باشید و لینک سایر شبک های اجتماعی رو نباید در این قسمت گذاشته باشید.   قابل توجه بودن: از نظر اینستاگرام اکانت هایی قابل توجه هستنند که زیاد جستجو شده باشند و پیج های مشابه به صورت فیک داشته باشند.   قبلا مراحل و فاکتورهای مورد نیاز برای گرفتن تیک آبی شفاف نبود و باز هم خوبه که این مراحل توسط اینستاگرام بیان شد تا ابهام ها کمی از بین بروند.      

اینها را هم بخوانید