جذب فالوور اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟

چگونه در اینستاگرام فالوور جمع کنیم؟ چگونه میتوانیم فالوورهای زیادی داشته باشیم؟ این دست سوالات، از مواردی است که برای هرکسی پیش می آید. زیرا اینستاگرام دیگر مانند گذشته آسان نیست. زیرا شما باید نحوه ی فعالیت، الگوریتم ها و چگونگی جذب فالوور در آن را بلد باشید. در غیر این صورت همه ی این سوالات برایتان کابوسی می شود که تمامی ندارد. از این رو در این مطلب قرار است به شما یاد دهیم چگونه فالوور جذب کنید. تکنیک هایی که در این بخش به شما گفته می شود، تا به حال هیچ کجا منتشر نشده است.

 

چرا فالوور در اینستاگرام انقدر اهمیت دارد؟

همه کسانی که میخواهند در اینستاگرام فعالیت کنند و از آن درآمدزایی کنند، باید فالوور داشته باشند. از همه مهمتر مردم اول به چشم هایشان اعتماد می کنند. شما اگر یک فروشگاه داشته باشید و دنبال کننده ای نداشته باشید، مسلماً کسی به شما اعتماد ندارد. از این رو باید فالوورهای خود را افزایش دهید.

همچنین داشتن فالوورهای بالا باعث می شود که اینستاگرام، پیج شما را پربازدید تشخیص دهد، در نتیجه پست هایتان را به افراد بیشتری نمایش می دهد. از این رو اگر قصد دارید خیلی سریع فالوورهایتان را افزایش دهید میتوانید اقدام به خرید فالوور واقعی لایک زن کنید. این کار باعث می شود تا شما خیلی سریع فالوورهایی را به دست آورید که پست های شما را لایک خواهند کرد.

 

چگونه فالوور هدفمند جذب پیج کنیم؟

منظور از فالوور هدفمند آن است که این افراد به پیج شما علاقه داشته باشند. به موضوع شما علاقه مند باشند. در نتیجه میتوانید با این علاقه آن ها را تبدیل به طرفداران یا مشتریان احتمالی خود کنید. اما چگونه این افراد جذب پیج می شوند؟

  1. تولید محتوا
  2. تعامل با مخاطبین
  3. تبلیغات

 

تولید محتوا

شما برای آنکه بتوانید در اینستاگرام فالوور جمع کنید و آن هم هدفمند، باید محتوای عالی ایجاد کنید. اما منظور ما دقیقاً چیست؟

  1. محتوایی درست کنید که مخاطب شما به دنبال آن است.
  2. محتوایی تولید کنید که ترند باشد.
  3. محتوایی درست کنید که کیفیت لازم را داشته باشد.
  4. از ویدیو غافل نشوید.

حال که محتوا را ایجاد کردید باید از آن حمایت کنید. حمایت از محتوا به این معنی است که کاری کنید افراد بیشتری آن را مشاهده کنید. به عنوان مثال خرید کامنت اینستاگرام یکی از مسائلی است که باید آن را رعایت کنید. شما با افزایش کامنت برای پست هایتان کاری می کنید که افراد بیشتری پست شما را مشاهده کنند، در نتیجه باعث می شود تا کاربران دیگر نیز برای شما نظراتشان را بگذارند. با این کار می توانید به راحتی در اکسپلور دیده شوید.

 

تعامل با مخاطبین

مورد بعدی که باعث می شود تا شما فالوور جمع کنید، تعامل داشتن است. شما باید پاسخ همه کامنت ها، دایرکت ها و... را بدهید. این کار باعث دوست شدن شما با مخاطبینتان می شود. دوست شدنی که هیچگاه از یاد کاربر نمیرود و باعث می شود بتوانید به آنها فروش بهتری را داشته باشید.

مورد دوم که در تعامل مهم است، پیج های هم سو با خودتان است. شما باید در کامنت های پیج های دیگری که کاربران شما در آن حضور دارند، باشید. هروقت پست گذاشتند برایشان کامنت بگذارید و جواب کامنت های دیگران را بدهید. فقط توجه کنید که در این مورد زیاده روی نکنید. زیرا گاهی اوقات باعث بلاک شدن پیج شما می شود. بهترین راه این است که کامنت تخصصی درباره آن پست بگذارید. پاسخ کامنت هایی را بدهید که صاحب آن پیج پاسخ نداده است.

 

تبلیغات

یکی از مهمترین بخش هایی که باعث می شود هم سریعتر رشد کنید و هم اینکه بهتر کار کنید، تبلیغات است. تبلیغات باعث می شود تا شما برند شوید. تبلیغات باعث می شود تا شما بتوانید کاربران بیشتری را با خود آشنا کنید و در نتیجه پیشرفت عالی را تجربه کنید. از مهمترین رکن های هر کسب و کاری با هر ایده ای که داشته باشد، این است که کاربران شما را ببینند. اگر در اوایل راه هستید باید تبلیغات کنید. 

فراموش نکنید که یک تبلیغ بد بهتر از هرگز تبلیغ نکردن است.

 

چند ایده زود بازده

برای آنکه در اینستاگرام رشد کنید و فالوور جذب پیج خودتان کنید، باید ایده داشته باشید. حال اگر ایده برای پیج اینستاگرام ندارید در این بخش به شما چند ایده می دهیم که میتوانید از آنها برای فالوور جذب کردن استفاده کنید. فقط نکته ای که مهم است این است که حتماً از ایده های نو استفاده کنید.

 

ایده برای فروش کالا

  1. لباس زنانه
  2. لباس مردانه
  3. موبایل
  4. قاب موبایل
  5. شال و روسری
  6. وسایل منزل
  7. خودرو
  8. سنگ های ساختمانی
  9. کیف زنانه
  10. کفش مردانه 
  11. کفش زنانه
  12. مانتو
  13. لباس خواب
  14. لباس زیر

 

ایده برای پیج بلاگری

  1. بلاگری لایف استایل
  2. بلاگری تکنولوژی
  3. بلاگری بدن سازی
  4. بلاگری سفر
  5. بلاگری غذا

 

ایده برای پیج عمومی

  1. طنز
  2. دانستنی
  3. سینما

 

نکات مهم در پیج اینستاگرام که باید رعایت کنید

شما جدای از اینکه فالوور جذب کنید یا بخرید، باید یک پیج استاندارد نیز داشته باشید. در این بخش قرار است به شما استانداردهای یک پیج را بگوییم.

  1. استانداردسازی پروفایل
  2. استانداردسازی بایوگرافی
  3. استانداردسازی هایلایت ها
  4. استانداردسازی کاور پست ها
  5. استفاده درست از هشتگ ها
  6. استفاده درست از کپشن

 

اگر بتوانید این موارد را در پیج خودتان رعایت کنید، میتوانید به یکی از حرفه ای ها تبدیل شوید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر از اینستاگرام چیزی نمی دانید در دوره های آموزشی اینستاگرام و بلاگری شرکت کنید. یکی از شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کند "دلتا فالوور" است. شما با سرچ کردن نام این شرکت در گوگل، میتوانید به پشتیبانان این سایت پیام دهید و از راهنمایی های آنها استفاده کنید.

 

در آخر

فالوور جمع کردن در اینستاگرام راحت، اما سخت است. اما در این مطلب به طور کامل روش های پولی و غیر پولی آن را برای شما شرح دادیم که چگونه فالوور جذب پیج خود کنید. حتماً مواردی که در این مقاله به شما گفته شد را رعایت کنید. زیرا با رعایت کردن این موارد است که میتوانید در اینستاگرام راه موفقیت را سریع طی کرده و به هرآنچه مد نظرتان است دست پیدا کنید. پس همین امروز آستین هایتان را بالا بزنید و تمام مواردی که در بالاتر عرض کردیم، رعایت کنید.

راستی فراموش نکنید که اگر هر سوال و مشکلی در این زمینه داشته باشید میتوانید با سرچ کردن نام شرکتی که در بالاتر گفتیم رفع کنید. ممنون از اینکه تا اینجا همراه ما بودید.

 

اینها را هم بخوانید