اپلیکیشن دکتر وین

کاتولوگ پروفیل های ایمن و مقاوم دکتر ویننسخه 1.0

3.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : کسب و کار
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 12.3 مگابایت

اپلیکیشنی که در ادامه با آن آشنا خواهید شد، در واقع یک کاتولوگ برای معرفی گروه کاروانسرای نازنین میباشد. این گروه صنعتی در زمینه تولید پروفیل UPVC فعالیت میکند و محصولات آن با برند دکتر وین به فروش میرسند. ما را در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراهی کنید. پروفیل مناسب برای دکوراسیونبرنامه فوق از 4 قسمت اصلی تشکیل شده که مهمترین آن گالری نام دارد. در این بخش از دکتر وین شما میتوانید از گزینه های زیر استفاده کنید: محصولات : محصولات گروه کاروانسرای نازنین، در حال حاضر شامل دو نوع پروفیل میشود که توضیحات کامل مربوط به هر کدام داده شده است. گواهینامه ها : تصویر همه گواهینامه های داخلی و بین المللی که تضمین کننده پروفیل دکتر وین هستند، در این صفحه به چشم میخورد. کاتالوگ : با لمس این گزینه میتوانید کاتولوگ کامل محصولات را به صورت فایل PDF دانلود کنید و یا به صورت آنلاین بخوانید. تصاویر کارخانه : در این صفحه عکس هایی از محیط داخل و بیرون کارخانه پروفیل دکتر وین قرار داده شده تا بیشتر با آن آشنا شوید.

پروفیل های گروه صنعتی کاروانسرای نازنین را با اپلیکیشن دکتر وین، بهتر بشناسید.
پروفیل های مقاوم دکتر وین  سایر بخش های برنامه در دکتر وین بخش های دیگری نیز وجود دارند که از آن جمله میتوانیم به اخبار اشاره کنیم. در این صفحه شما میتوانید خبرهای مربوط به همایش ها، نمایشگاه ها و صادرات دکتر وین را مطالعه نمایید. همچنین قسمت های محتوایی دیگری مثل، خبر، برند یا آموزش نیز در این اپلیکیشن اندرویدی وجود دارند. دو بخش دیگر که برای دسترسی به آنها میتوانید از منوی پایین صفحه استفاده کنید، مربوط به اطلاعات تماس و نکاتی درباره گروه صنعتی کاروانسرای نازنین میشود. در قسمت تماس، آدرس کارخانه و دفتر مرکزی این شرکت به همراه شماره تلفن های آن ذکر شده است.   نکته : در منوی کناری اپلیکیشن فوق، گزینه هایی برای دسترسی به بخش های محتوایی آن وجود دارد.   توضیحات کامل درباره پروفیل ها برای اینکه با پروفیل های مقاوم دکتر وین بیشتر آشنا شوید، توضیحات کاملی درباره هر کدام از آنها داده شده است. در صفحه محصولات میتوانید دو نمونه فعلی این پروفیل ها را ببینید که شامل سری چهارکاناله و شش کاناله میشوند. در متن انتهای توضیحات، عکس هایی از محصولات دکتر وین و ویژگی های آنها به چشم میخورد.   نکاتی درباره رابط کاربری برنامه به عنوان یک کاتالوگ، قالب گرافیکی دکتر وین از طراحی خوبی بهره میبرد. استفاده از رنگ های زنده و آیکن های یکدست، ظاهر یکپارچه و کاربرپسندی به این برنامه بخشیده است. جابجایی بین بخش های مختلف کاتولوگ نیز راحت میباشد. البته نواقص کوچکی هم در این میان وجود دارند که بهتر بود با دقت نظر بیشتر، برطرف شوند.  
اگر به دنبال پروفیل مناسب برای دکوراسیون یا هر استفاده دیگری هستید، پروفیل های ایمن دکتر وین با استانداردهای جهانی  تولید شده و انتخاب خوبی هستند. این برنامه اندرویدی راه ارتباطی شما با گروه صنعتی کاروانسرای نازنین و برند دکتر وین خواهد بود.
پروفیل های ایمن دکتر وین
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • عملکرد صحیح و بدون خطا در همه بخش ها
  • گرافیک زیبا و تجربه کاربری راحت
  • وجود بخش های محتوایی
نقاط ضعف برنامه
  • کمبود برخی از امکانات
  • محتوای ناقص
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه همانطور که گفتیم، دکتر وین در واقع یک کاتالوگ است و نیاز به قابلیت های خاصی ندارد. البته برای کاملتر شدن این اپلیکیشن اندرویدی پیشنهادهایی داریم:
  • تکمیل محتوا در بخش های خبری
  • توضیحات جامع تر برای محصولات
  • امکاناتی مثل اشتراک گذاری و تماس مستقیم
  • و...
افزودن قابلیت های بیشتر به برنامه فوق، در اختیار تولیدکنندگان و صاحبان آن میباشد که امیدواریم در آینده انجام شود.   نکته : این اپلیکیشن به سفارش گروه صنعتی کاروانسرای نازنین و توسط شرکت Novo Solutions incorporation تولید شده است. برای سفارش ساخت اپلیکیشن میتوانید به آدرس زیر مراجعه کنید: http://nsi-co.com  

دکتر وین

کاتولوگ پروفیل های ایمن و مقاوم دکتر وین

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود اپلیکیشن اندرویدی دکتر وین