عکس سلفی در بلندترین نقاط جهان | ستاره

کاربرد مونوپاد چیست؟

احتمالاً در هنگام گرفتن عکس، برای شما هم پیش آمده که تمام افراد حاضر نتوانند در یک عکس قرار بگیرند. پس راهکار چیست؟ مونوپاد به کمک شما آمده تا  همه افراد را در کادر عکس شما جای دهد. اگر برای شما هم سوال هایی در ارتباط با کاربرد این محصول پیش آمده، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

مونوپاد ها به چه علت استفاده می شوند؟

مونوپاد به خاطر وزن اندکی که دارد کاربرد بسیار خوبی در عکاسی داشته است. بنابراین به محصولی محبوب میان طرفداران عکس های سلفی تبدیل شده است. از طرف دیگر، وزن کم آن باعث می شود فیلمبرداری با گوشی نیز کار راحتی شود.

 

برای همه افرادی که عکسی با کیفیت می خواهند؛ هیچ چیز آزاردهنده تر از گرفتن عکس تار نیست. دسته ای که موبایل شما روی آن قرار می گیرد؛ یکی از کاربردهای مونوپاد محسوب می شود. زیرا موبایل شما را ثابت نگه می دارد. حتماً شما هم تجربه لرزیدن دست موقع گرفتن عکس را داشته اید. ولی با این دستگاه مشکل شما هم حل خواهد شد.

اگر شما هم با گرفتن عکس سلفی در منظره های زیبا مشکل دارید؛ بهتر است از مونوپاد استفاده کنید. زیرا بخش بیش تری را از فضای اطرافتان در عکس جای می دهد. پس این محصول کمک می کند دوربین تلفن همراه تان را دورتر نگه دارید و کادر عکس خود را تنظیم کنید.

 

تقسیم کاربردی ترین مونوپادها در انواع مختلف

مونوپادها در انواع مختلفی ساخته شده اند. با این حال هدف تمام آن ها گرفتن عکس سلفی به راحت ترین روش ممکن می باشد. انواع این محصول بیش تر در جنس بدنه، نوع گیره و دکمه شاتر با یکدیگر تفاوت دارند. از این رو به دو گروه کلی تقسیم می شوند که در ادامه به بررسی آن ها و کاربرد هریک می پردازیم:

  • مدل معمولی با شاتر دستی

در این مدل، دکمه شاتر روی دسته محصول قرار گرفته است. در قسمت بالای دسته، نزدیک گیره نگهدارنده سیمی وجود دارد که به گوشی وصل می شود. از نظر قیمت، کاملاً مقرون به صرفه است و یکی از کاربردی ترین مدل های مونوپاد محسوب می شود. البته ممکن است با کمی لرزش دست، عکس هایتان تار شوند.

  • مدل حرفه ای با شاتر بلوتوثی

این مدل توانسته عیب لرزش حین عکاسی را به خوبی رفع کند. در مدل بلوتوثی، کنترلی همراه مونوپاد وجود دارد که شما می توانید بلوتوث آن را به گوشی متصل کنید. این کنترل دارای دو دکمه ی جدا برای سیستم اندروید و آیفون و همین طور دکمه ای مجزا برای زوم در زمان عکاسی می باشد. داشتن یک کنترل ریموت این کاربرد را دارد تا یک نفر دسته ی آن را گرفته و دیگری با داشتن کنترل، دکمه شاتر را فشار دهد و عکس فوق العاده حرفه ای، بدون کم ترین لرزشی داشته باشید.

 

آشنایی با اجزای یک mono pad کاربردی

بعد از آشنایی با کاربرد مونوپاد و انواع آن، نوبت به اجزای این محصول می رسد. اگر محصولی که خریداری می کنید، این ویژگی ها را دارد؛ بنابراین می توانید آن را در هر جایی استفاده کنید.

1) میله یا دسته

  • بخش اصلی محصول
  • کمک به گرفتن عکس های سلفی
  • آلومینیومی بودن جنس دسته مونوپاد، وزن آن را کاهش می دهد.

2) گیره نگهدارنده گوشی

  • قرار گیری در بخش فوقانی دسته مونوپاد
  • نگهداری گوشی در بالای دسته

3) دکمه شاتر

گرفتن عکس، با فشردن دکمه شاتر

قرارگیری این دکمه روی دسته mono pad یا کنترل آن

4) دکمه زوم

  • زوم کردن روی تصویر مورد نظر، هنگام گرفتن عکس

 

یک مونوپاد پرکاربرد چه ویژگی هایی دارد؟

استانداردهای موجود در تولید این دستگاه، به تولید باکیفیت تر آن کمک می کند. بنابراین اگر می خواهید مونوپادی تهیه کنید که همه جا قابل استفاده باشد و برای کار با آن مشکلی نداشته باشید؛ بهتر است این نکات را در نظر بگیرید.

مشاهده مشخصات فنی و خرید پایه مونوپاد مدل H4

  • برخورداری از وزن کم تر به دلیل حمل راحت تر محصول
  • خرید مونوپادهایی با جنس آلومینیومی دارای وزن سبک تر
  • قابلیت انعطاف پذیری و کاربرد این ویژگی در تغییر سایز دسته محصول

 

/پایان رپرتاژ آگهی

این مطلب صرفاً جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست

اینها را هم بخوانید