اپلیکیشن کافه فالوئر اینستا

کافه فالوئر اینستا، به صفحه اینستاگرامتان رونق دهیدنسخه 1.0

امتیاز کاربران
4.67 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

اگر از شبکه اجتماعی اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود استفاده میکنید و یا از راه جذب تبلیغات در آن پول در می آورید، حتما نیاز به فالوئرهای فعال دارید. برنامه کافه فالوئر اینستا به شما کمک میکند تا تعداد فالوئرها، لایک پست ها، بازدید ویدیوها و کامنت ها را در صفحه اینستاگرامتان افزایش دهید. در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی با ما همراه شوید. افزایش تعداد فالوور در اینستاگراماولین صفحه ای که در اپلیکیشن فوق خواهید دید، برای ورود به حساب کاربری اینستاگرام میباشد. شما و دیگر کاربران در کافه فالوئر اینستا، باید با فالو کردن، ویدیو دیدن، کامنت گذاشتن یا لایک عکس های همدیگر، سکه جمع کنید. وقتی تعداد سکه هایتان زیاد شد، میتوانید برای خودتان سفارش فالوئر، لایک، کامنت یا بازدید ویدیو بدهید. نحوه انجام این کار را در ادامه بیشتر توضیح داده ایم.

کافه فالوئر اینستا میتواند به صفحه اینستاگرام شما رونق دهد.
سفارش لایک برای عکس های اینستاگرام  جمع آوری سکه برای ثبت سفارش پس از وارد شدن به کافه فالوئر اینستا، منوی اصلی این برنامه اندرویدی پیش روی شما قرار میگیرد که گزینه های زیر در آن به چشم میخورد: لایک بگیر : در این بخش میتوانید عکس های دیگر کاربران را به صورت دستی یا خودکار لایک کنید و سکه بگیرید. فالوئر بگیر : برای جمع آوری سکه با فالو کردن دیگران باید به این بخش بروید. در اینجا نیز امکان فالو کردن به صورت دستی یا خودکار وجود دارد. ویو بگیر : این قسمت از برنامه فوق مربوط به افزایش بازدید پست های ویدیویی هست که شما باید ویدیوها را در اپلیکیشن اینستاگرام ببینید و سکه آن را دریافت کنید. در این بخش امکان بازدید خودکار ویدیوها نیست. کامنت بگیر : در صفحات اینستاگرامی فعال، پست ها دارای تعداد کامنت زیاد هستند. در این بخش میتوانید به صورت دستی یا خودکار یک کامنت از پیش تعریف شده، برای پست های دیگران بگذارید. فروشگاه : اگر میخواهید تعداد زیادی فالوور، لایک، کامنت یا ویو سفارش دهید و سکه هایتان کم است، میتوانید از این قسمت سکه بخرید. دو نوع سکه مشترک برای همه سفارشات و سکه مخصوص سفارش فالوئر در این اپلیکیشن قابل استفاده میباشد. همچنین امکان دریافت سکه رایگان با مشاهده ویدیوی تبلیغاتی وجود دارد. سفارشات : همه سفارش هایی که در برنامه ثبت کرده اید، به تفکیک فالو، لایک، کامنت و بازدید ویدیو در این بخش به نمایش در می آیند. برای هر سفارش اطلاعاتی از قبیل تعداد درخواستی و دریافتی، وضعیت انجام و زمان ثبت نشان داده میشود.   افزایش بازدید ویدیوهای اینستاگرام  نحوه ثبت سفارش در منوی کناری کافه فالوئر اینستا، گزینه ای برای ورود به بخش پروفایل کاربری قرار گرفته است. در این قسمت شما میتوانید اطلاعات صفحه اینستاگرام خود را به همراه عکس ها و ویدیوها ببینید. با لمس دکمه درخواست فالوئر، پنجره ای باز میشود که باید در آن بر حسب سکه هایی که دارید، تعداد فالوور دلخواه را سفارش دهید. برای سفارش لایک، بازدید ویدیو و کامنت در اپلیکیشن فوق، کافی است پست موردنظر را لمس کنید و از منویی که ظاهر میشود، گزینه مربوط را انتخاب نمایید. باز هم پنجره ای شناور به نمایش درمی آید که میتوانید تعداد سفارش خود را بر حسب مقدار سکه هایتان به ثبت برسانید. از دیگر امکانات صفحه پروفایل کاربری میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
  • نمایش لیست فالوئرها و فالوئینگ ها
  • دانلود عکس پروفایل با لمس آن
  • کپی متن بیوگرافی با اشاره بر روی نام کاربری (سربرگ)
  • ذخیره عکس ها و ویدیوها
  • کپی کردن متن پست ها
  نکته : شما میتوانید با رفتن به صفحه پروفایل دیگر کاربران، به همین روش برای آنها سفارش فالوئر، لایک، کامنت یا بازدید ویدیو ثبت نموده و از سایر امکانات نیز استفاده کنید.   سایر امکانات برنامه حالا که از منوی کناری برنامه فوق صحبت کردیم، بد نیست سایر گزینه های آن را نام ببریم. دیگر امکانات موجود در کافه فالوئر اینستا عبارتند از: جستجو کاربر : با استفاده از این ابزار میتوانید صفحات اینستاگرامی را با وارد کردن آیدی آنها بیابید. آمار من : در این بخش آمار کاملی از تعداد فالوئرها و فالوئینگ ها، پست ها، لایک ها و کامنت ها به شما داده میشود. همچنین میتوانید افرادی که فالوبک نداده اند را شناسایی کنید. با لمس عکس پروفایل هر کاربر، به صفحه کاربری او خواهید رفت. دانلودر مدیا : این گزینه به شما کمک میکند تا با وارد کردن لینک پست های اینستاگرام، آن را در گالری گوشی ذخیره نمایید. همچنین امکان کپی کردن متن پست وجود دارد. انتقال سکه : با لمس این گزینه در منوی کناری، میتوانید به حساب دیگران سکه اضافه کنید. کافی است نام کاربری شخص، تعداد و نوع سکه را مشخص نمایید. هزینه این کار برای شما 10 سکه میباشد.   سفارش کامنت برای پست های اینستاگرام  نکاتی درباره رابط کاربری برنامه قالب گرافیکی کافه فالوئر اینستا از طراحی خوبی بهره میبرد و کاربرپسند به نظر میرسد. رنگبندی هماهنگ و استفاده از آیکن های یکدست باعث حفظ یکپارچگی در این قالب شده اند. از لحاظ تجربه کار با برنامه فوق و جابجایی بین بخش های مختلف آن نیز مشکل خاصی به چشم نمیخورد هرچند استفاده از برخی امکانات، با پیچیدگی همراه است. همچنین بهتر بود سازماندهی منوها و نامگذاری گزینه های آنها، هوشمندانه تر انجام شود.  
برای اینکه به صفحه اینستاگرام خود رونق دهید و تعداد فالوئرهای فعال آن را زیاد کنید، میتوانید از کافه فالوئر اینستا و امکانات مفید آن کمک بگیرید. این اپلیکیشن اندرویدی به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت است.
ابزارهای اینستاگرام
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • امکانات جانبی مفید
  • عملکرد صحیح با کمترین خطا
  • گرافیک کاربرپسند
  • ارائه خدمات مختلف
نقاط ضعف برنامه
  • کمبود برخی از امکانات
  • پیچیدگی در تجربه کاربری
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه کافه فالوئر اینستا وظیفه خود را تا حد زیادی بطور کامل و صحیح انجام میدهد و کمبودهای خاصی در آن احساس نمیشود. البته اپلیکیشن های مشابه این برنامه اندرویدی زیاد هستند که برای رقابت با آنها بهتر است موارد زیر وجود داشته باشند:
  • امکان مدیریت همزمان چند اکانت اینستاگرام
  • نمایش تعداد سکه های بدست آمده در سربرگ
  • گرفتن تایید برای گزارش تخلف
  • بخش دانلود شده ها
  • و...
تولیدکنندگان این اپلیکیشن میتوانند برای ایده پردازی های بیشتر از نمونه های مشابه کمک بگیرند.  

کافه فالوئراینستا-فالو"لایک"کامنت و

کافه فالوئر اینستا، به صفحه اینستاگرامتان رونق دهید

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    علی 5
    ولله حرف نداره

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    محمد 5
    عالیه

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود برنامه اندرویدی کافه فالوئر اینستا