اپلیکیشن کیبورد +

کیبورد حرفه ای با امکانات پیشرفته و رایگان برای گوشی های اندرویدینسخه 1.8.-1324

4.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : ابزارها
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 4.9 مگابایت
دریافت برنامه/بازی کیبورد + از بازار سازنده : کیبورد پلاس

اگر جزو افرادی هستید که تایپ کردن با کیبورد پیش فرض اندروید برایتان خوشایند نیست، باید یک صفحه کلید اختصاصی برای خودتان پیدا کنید. در ادامه با برنامه ای به نام کیبورد + آشنا خواهید شد که امکانات مفیدی از جمله اعراب گذاری حروف، ایموجی های مختلف و تبدیل گفتار به متن را در اختیار شما قرار میدهد. با ما در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراه باشید. کیبورد اختصاصی برای گوشی اندرویدی  قبل از هر چیز باید این کیبورد پیشرفته را طی 3 مرحله زیر فعال کنید: اول – اضافه کردن به کیبوردهای قابل استفاده در گوشی دوم – انتخاب به عنوان کیبورد پیش فرض سوم – اجازه دسترسی به مخاطبین نکته : مرحله سوم برای اندروید 5 به بالا انجام میشود.   اکنون که فعالسازی به پایان رسید، صفحه اصلی اپلیکیشن فوق به نمایش درمی آید. برای اینکه کار با کیبورد + را یاد بگیرید، در همین صفحه میتوانید آن را امتحان کنید. امکاناتی که این برنامه اندرویدی به عنوان یک کیبورد حرفه ای در اختیار شما میگذارد عبارتند از:

  • تایپ حروف صدادار با اعراب
  • حروف زیبای فارسی
  • تغییر راحت زبان
  • جابجایی آسان بین حروف
  • انتخاب همه متن به صورت یکجا
  • کپی کردن، بریدن و چسباندن متن
  • انواع شکلک ها و ایموجی های پرکابرد
  نکته : شما میتوانید با لمس دکمه تنظیمات در پنجره شکلک ها، گروه های دلخواه را از بین آنها  برای نمایش در صفحه کلید انتخاب نمایید. بستن پنجره ایموجی ها بعد از اشاره روی شکلک و تعیین زبانه پیش فرض از دیگر گزینه های تنظیمات هستند.
با کیبورد + یک صفحه کلید اختصاصی و متفاوت خواهید داشت.
کیبورد پیشرفته اندروید  در موقع رانندگی نیاز به تایپ ندارید پیام دادن در هنگام رانندگی آن هم با گوشی های لمسی، کاری بسیار خطرناک و حادثه ساز میباشد. کیبورد + برای رفع این مشکل، قابلیت جالب تبدیل گفتار به متن را در اختیار شما میگذارد. کافی است صفحه کلید را به حالت انگلیسی ببرید تا دکمه میکروفون در دسترس قرار بگیرد. حال میتوانید پیام خود را بگویید تا متن آن در محل ارسال پیام نوشته شود.   نکته : برای اینکه قابلیت گفتار به متن به درستی عمل کند باید زبان ورودی کیبورد را به فارسی تغییر داده باشید و بدون لهجه (نزدیک به زبان کتاب) صحبت کنید.   کیبورد را به سلیقه خودتان تغییر دهید در کیبورد+ این امکان فراهم شده تا بتوانید صفحه کلید گوشی خود را به شکل دلخواه در آورید. این کار با استفاده از گزینه های منوی اصلی انجام میشود: تنظیم زبان : این گزینه برای انتخاب زبان پیش فرض و همچنین نوع معمول کیبورد انگلیسی – فارسی یا صفحه کلید 16 تایی مورد استفاده قرار میگیرد. شخصی سازی : با استفاده از این گزینه میتوانید از بین 13 حالت، تعیین کنید که چه کلیدهایی در ردیف بالا یا پایین کیبورد قرار بگیرند. انتخاب تم : این گزینه به شما کمک میکند تا ظاهر صفحه کلید را به سلیقه خود تغییر دهید. بدین منظور 10 تم مختلف در برنامه فوق وجود دارد. کیبورد هوشمند : در این بخش گزینه هایی برای نمایش کلمات پیشنهادی، فرهنگ لغت کاربر، ویرایش کلمات و غیره به چشم میخورد. برای مثال میتوانید کلمه های اختصاری و لغت های پر استفاده را تعریف کنید تا در هنگام تایپ به عنوان پیشنهاد نشان داده شود. صدا و لرزش : این قسمت از برنامه شامل گزینه هایی برای فعالسازی ویبره و صدا در موقع تایپ و انیمیشن دار کردن کلیدها میگردد. حرکت دست : شما میتوانید با استفاده از گزینه های این بخش، تعیین کنید که با هر حرکت دستتان چه عملی انجام شود. مثلا با کشیدن انگشت روی کیبورد به طرف چپ، صفحه کلید را پنهان کنید. تنظیمات تایپ : گزینه های این قسمت عبارتند از نمایش حروف بزرگ اول جملات انگلیسی به صورت خودکار، نمایش کلمات پیشنهادی در بالای صفحه، واکنش دلخواه با دوبار اشاره بر روی کلید فاصله و غیره.   نکته : با لمس دکمه تنظیمات بیشتر در صفحه اصلی، منوی کناری اپلیکیشن باز میشود که همین گزینه ها در آنجا نیز قرار گرفته اند.   بررسی رابط کاربری و ظاهر برنامه باید گفت که محیط زیبای کیبورد +  و قالب گرافیکی یکپارچه آن، میتواند نظر کاربران را به خود جلب کنید. علاوه بر این، تجربه کار با این برنامه راحت است و در پیاده سازی رابط کاربری آن، استانداردهای لازم را میبینیم. البته در این میان نواقصی هم وجود داشت که در بعضی از مدل های گوشی بیشتر به چشم می آید.
هرچند زمان زیادی از انتشار کیبورد + در کافه بازار نمیگذرد اما در همین مدت کم، کاربران استقبال خوبی از آن نشان داده اند. با توجه به توضیحاتی که درباره این اپلیکیشن اندرویدی دادیم، مشخص است که میتوانید از آن به عنوان یک کیبورد حرفه ای و پیشرفته استفاده کنید.
کیبورد اندروید شکلک دار 
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • عملکرد صحیح و اجرای روان در اکثر گوشی ها
  • امکان شخصی سازی و تم های متنوع
  • گرافیک زیبا و تجربه کاربری راحت
  • امکانات جانبی مفید
نقاط ضعف برنامه
  • عدم واکنش گرایی قالب گرافیکی در برخی از گوشی ها
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه برای کیبورد + پیشنهاد خاصی نداریم غیر از اینکه توصیه میکنیم نقص های جزئی آن برطرف گردد. یکی از نواقص این برنامه اندرویدی، عملکرد نادرست دکمه بازگشت میباشد که به جای بستن منو باعث بیرون رفتن از اپلیکیشن میشود. همچنین انتظار میرود قالب گرافیکی برنامه فوق در همه مدل های گوشی، واکنش گرا نشان دهد. ایده پردازی در مورد امکانات برنامه را به تولیدکنندگان آن واگذار میکنیم و امیدواریم پیشرفت این اپلیکیشن در نسخه های بعدی را ببینیم.  

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    مسعود
    سلام.این برنامه ویرووسی شده لطفا مشکل رو حل کنید...روی چند تا گوشی نصب کردم همش اخطار میده

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود برنامه اندرویدی کیبورد +