اپلیکیشن گیتی مارکت

گیتی مارکت: اپلیکیشنی کاربردی برای ساخت فروشگاه آنلایننسخه 0.4.9

4.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : خرید
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 9.29 مگابایت
دریافت برنامه/بازی  از بازار سازنده : گیتی مارکت

محبوبیت فروشگاه‌ها آنلاین روز به روز در حال افزایشه و وجود کرونا هم باعث شده تا مردم بیش از پیش از روش‌های آنلاین برای خریدهای روزمره‌شون استفاده کنن.

خیلی از فروشگاه‌ها یه وب‌سایت اختصاصی دارن، اما اکثر اونا توی اینستاگرام فعالیت می‌کنن. اما خیلی از مشتریان به فروشگاه‌ها اینستاگرام اعتماد ندارن و ترجیح میدن از یه سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی خریدشون رو انجام بدن.

در این مطلب به معرفی یه اپلیکیشن پرداختم که امکانات بسیار کاربردی و مفیدی رو در اختیار فعالان حوزه فروش آنلاین قرار میده تا بتونن فروشگاه اینترنتی خودشون رو در سریع‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی کنن.

 

رابط و تجربه کاربری مناسب

کاربران این اپلیکیشن عموم افراد و صاحبان کسب‌و‌کارهای آنلاین هستن و رابط کاربری اون هم مطابق با نیازمندی‌های این افراد طراحی شده. المان‌های مناسب، دسته‌بندی محتوا و اجرای روان و بدون خطای برنامه تجربه خوشایندی رو در اختیار کاربر قرار میده.

 

ثبت‌نام

ثبت‌نام در این اپلیکیشن خیلی راحته و تنها باید شماره موبایل و یه سری اطلاعات اولیه رو وارد کنی و بعد از دریافت کد تایید که از طریق پیامک برات ارسال میشه، از امکانات این برنامه بهره‌مند بشی.

 

 

مشاهده فروشگاه‌ها

در صفحه اصلی اپلیکیشن، قادر به مشاهده فروشگاه‌ها هستی و دسته‌بندی‌ها هم بهت کمک می‌کنن تا در سریع‌ترین زمان ممکن فروشگاه موردنظرت رو پیدا کنی. البته امکان جستجوی محصول و فروشگاه هم وجود داره و برای این کار کافیه قسمتی از عبارت مورد جستجو رو وارد کنی.

 

 

با کلیک روی هر آیتم، قادر به مشاهده اطلاعات فروشگاه، محصولات، سبد خرید، نظرات و سفارشاتی هستی که برای این فروشگاه ثبت کردی.

حتی می‌تونی محصولات یا فروشگاه رو از طریق پیام‌رسان‌های نصب شده روی گوشی با سایرین هم به اشتراک بذاری.

 

 

برخی از فروشگاه‌ها امکان سفارش به صورت اختصاصی رو هم بهت میدن و برای این کار باید توضیحات محصول سفارش رو به همراه عکسش وارد کنی تا هماهنگی‌ها لازم انجام بشه.

 

 

فروشگاه آنلاین خودت رو راه‌اندازی کن!

اگه در حوزه فروش آنلاین فعالیت داری، گیتی مارکت یه گزینه بسیار مناسب برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین به شمار میره و می‌تونی محصولات و خدمات خودت رو در معرض دید کاربران قرار بدی.

 

 

برای ساخت فروشگاه باید یه فرم ساده رو که شامل اطلاعات اولیه درباره فروشگاهه پر کنی. تمامی اطلاعات قابل ویرایش هست و می‌تونی قوانین فروشگاه، نحوه پرداخت و ارسال و اطلاعات تماس رو هم بسته به نیازت مشخص کنی.

 

در پنل کاربری که گیتی مارکت در اختیارت قرار میده، سفارشات، کاربران و نظرات قابل مشاهده هستن و می‌تونی نظم بیشتری به روند فروشت بدی و اعتماد کاربران رو هم جلب کنی.

 

 

با نگه داشتن انگشت روی دکمه پروفایل، می‌تونی بین فروشگاه‌های مختلف جابجا بشی و حتی فروشگاه‌های دیگه‌ای ثبت کنی.

اگه از طریق اینستاگرام هم فعالیت می‌کنی، کافیه لینک اختصاصی فروشگاه رو در قسمت بایو به اشتراک بذاری تا مشتریان مستقیماً به فروشگاه بیان و خریدهاشون رو انجام بدن.

 

به این ترتیب نظم بیشتری در روند فروش خواهی داشت و می‌تونی خدمات بهتری رو هم به مشتریان ارائه بدی.

 

 

با گیتی مارکت فروشت رو چند برابر کن...

 

ویدیوشات کوتاهی از اپلیکیشن "گیتی مارکت"

 

گیتی مارکت: اپلیکیشنی کاربردی برای ساخت فروشگاه آنلاین

نقاط قوت و ضعف

  • رابط کاربری حرفه‌ای
  • سهولت در استفاده از اپلیکیشن
  • اجرای روان و بدون خطا
  • امکانات کاربردی متعدد
  • مورد خاصی وجود ندارد

پیشنهادات اپریویو برای توسعه دهنده

  • - امکان افزودن محصول به لیست علاقه‌مندی‌ها
  • - امکان ساخت کیف پول با قابلیت شارژ
  • - امکان تعریف دسته‌بندی جدید برای محصولات فروشگاه

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود اپلیکیشن گیتی مارکت از کافه بازار