یونیتی و آنریل انجین به پشتیبانی از  Daydream خواهند پرداخت

یونیتی و آنریل انجین به پشتیبانی از Daydream خواهند پرداخت

چنانچه پلتفرم DayDream گوگل مایل به دگرگون کردن مارکت است، باید اقداماتی را صورت دهد تا به آن موقعیت دست پیدا کند. یکی از مشهودترین عوامل برای موفقیت کیفیت بازی ها در این پلتفرم است و در این میان کمیت از اهمیت کمتری برخوردار می باشد، از این رو لازم است تا پلتفرم از تمامی انجین های بازی سازی مشهور پشتیبانی به عمل آورد. خبر خوشحال کننده اینکه انجین های بازی سازی آنریل و یونیتی هر دو برای این کار به میدان وارد شده اند.

در طول جلسه I/O گوگل، آشکار شد که آنریل و یونیتی هر دو در حال همکاری برای پشتیبانی از پلتفرم واقعیت مجازی جدید گوگل هستند، آنریل جزئیاتی از پشتیبانی خود را در صفحه وبلاگ رسمی منتشر ساخت. این دو انجین عناوین نام آشنایی در دنیای بازی ها هستند و پشتیبانی آنها از DayDream خبر امیدوارکننده ای به نظر می رسد، چرا که این کار علاوه بر قادر ساختن توسعه دهندگان برای ساخت بازی هایی برای DayDream، فرصتی برای ورود پورت های با کیفیت بالا نیز می باشد.

در حال حاضر آنریل 4 و یونیتی از Oculus Rift ،HTC Vive ،Samsung Gear VR و Playstation VR پشتیبانی به عمل می آورند، از این رو این خبر چندان غافلگیرکننده نمی باشد و این وضعیت که همه Daydream را مورد توجه قرار داده و برخورد جدی با آن داشته اند، بسیار نویدبخش است. کاردبورد ایده ای نو و خلاقانه بود که به افراد یاری رساند درک بهتری از واقعیت مجازی داشته باشند، اما این محصول جدید از گوگل امکانات بیشتری را به کاربران ارائه خواهد داد.

 

http://www.androidauthority.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید