اپلیکیشن آموزش زبان کالج

آموزش زبان کالج، مدرسه همراه برای یادگیری زبان انگلیسینسخه 1.0.7

5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : آموزش
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 7.5 مگابایت
دریافت برنامه/بازی آموزش زبان کالج از بازار سازنده : نوآوران

برای اینکه زبان انگلیسی را در مدت زمان کوتاه و بطور موثر یاد بگیرید، به روش های آموزشی هوشمندانه ای احتیاج دارید. در ادامه اپلیکیشنی به نام آموزش زبان کالج را معرفی کرده ایم که امکانات جالب و مفیدی برای یادگیری زبان انگلیسی در اختیار شما قرار میدهد. با ما در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراه باشید.   آموزش زبان انگلیسی اندروید  از آنجا که آموزش های برنامه فوق شامل کاربران مبتدی تا حرفه ای میشود، برای شروع باید یکی از 4 سطح موجود را انتخاب کنید. اگر نمی دانید که در چه سطحی از زبان انگلیسی قرار دارید، میتوانید آزمون تعیین سطح را در آموزش زبان کالج انجام دهید. بعد از انتخاب سطح، وارد لیست درس های مربوط به آن میشوید و باید به ترتیب، این درس ها را یاد بگیرید. بد نیست بدانید که بیش از 30 درس و 200 جلسه آموزش در این برنامه وجود دارد. در صفحه فهرست درس ها دکمه ای برای ثبت نام در این اپلیکیشن اندرویدی به چشم میخورد. دلیل ایجاد حساب کاربری در آموزش زبان کالج این است که اعتبار خود را افزایش داده تا بتوانید از همه امکانات آن استفاده کنید. علاوه بر این، جدول فعالیت روزانه و نمودار پیشرفت یادگیری شما در صفحه حساب کاربری به نمایش درمی آید.   نکته : افزایش اعتبار در اپلیکیشن فوق با خرید بسته های هفتگی و ماهیانه انجام میشود. در ازای خرید این بسته ها میتوانید از همه محتوای آموزشی و امکانات پیشرفته برنامه بهره ببرید.

آموزش زبان کالج، دارای محتوای آموزشی قوی برای یادگیری زبان انگلیسی میباشد.
یادگیری زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته  شروع یادگیری تا دریافت مدرک آموزش های برنامه فوق در هر جلسه از چند بخش تشکیل میشود که باید آنها را به ترتیب دنبال کنید. نکته مهم در آموزش زبان کالج، طراحی دقیق درس ها و استفاده از ویدیوهای آموزشی مفید میباشد. در آخر هم با انجام تمرین های موثر، هر جلسه به پایان میرسد. محتوای جلسات آموزشی این اپلیکیشن عبارت است از: تدریس معلم : در این بخش میتوانید یک ویدیوی کوتاه ببینید و نکات آموزشی جلسه را یاد بگیرید. مکالمه : این قسمت نیز شامل یک ویدیوی آموزشی برای یادگیری مکالمات روزمره انگلیسی میشود. گام اول : تمرین های ساده و ابتدایی مربوط به جلسه را میتوانید در این بخش انجام دهید. گام دوم : در این قسمت تمرین های پیشرفته تری برای تکمیل یادگیری وجود دارد. مرور کلمه : مهمترین کلمات و عبارت های درس با معنی فارسی هر کدام، به صورت فلش کارت در این بخش قرار گرفته اند تا آنها را مرور کنید. زنگ تفریح : هر جلسه آموزش با یک ویدیوی کوتاه و جالب به اتمام میرسد که به کمک آن میتوانید با اصطلاحات پرکاربرد انگلیسی آشنا شوید.   در نهایت وقتی که همه آموزش های بالا را پشت سر گذاشتید و از آزمون نهایی موفق بیرون آمدید، بر اساس معیارهای برنامه به شما مدرک معتبر داده میشود. در واقع این مدک در ازای تمام کردن آموزش ها در هر 4 سطح پایه تا پیشرفته میباشد.   نکته : روند پیشرفت شما در آموزش های هر جلسه و تمرین های آن، به شکل نمودار دایره ای و بر حسب درصد به نمایش درمی آید.   تمرین هایی که باید در آموزش زبان کالج انجام دهید همانطور که گفتیم بخش از محتوای آموزش جلسات در آموزش زبان کالج، مربوط به تمرین های درس میشود. انجام تمرین های زیر، مهارت هایی مثل خواندن، نوشتن، شنیدن و مکالمه زبان انگلیسی را در شما تقویت میکند:
  • سوالات 4 گزینه ای با تصویر
  • تست های صوتی با 4 گزینه جواب
  • مرتب کردن عبارت های در هم ریخته
  • تکمیل جای خالی با عبارت های مناسب
  • نوشتن حروف صحیح در جای خالی
  • تایپ کلمه یا عبارت برای تکمیل جمله
  • شنیدن و تکرار یک عبارت انگلیسی
  • پاسخ صوتی به سوالات
  بعد از انجام تمرین هم نتیجه آن را میبینید که شامل تعداد کل سوالات، پاسخ داده نشده، جواب های غلط و درست میشود. در موقع تمرین نیز دکمه های برای رد شدن از سوال یا پاسخگویی مجدد پیش بینی شده است.   نکته : محتوا و نوع تمرین های هر درس یا جلسه آموزشی، بر اساس مطالب همان جلسه متفاوت میباشد.   ویدیوهای آموزشی زبان انگلیسی  اساتید زبان همراه شما هستند یکی از امکانات مفید در آموزش زبان کالج، قابلیت گفتگوی آنلاین با معلمان و اساتید زبان انگلیسی میباشد. برای استفاده از این قابلیت باید بر روی تصویر مدرس در بالای هر جلسه آموزشی اشاره کنید. حال میتوانید سوالات خود را بپرسید و در کمترین زمان پاسخ آنها را دریافت نمایید.   نکته : محدودیت زمانی برای استفاده از اپلیکیشن فوق، مربوط به همین قابلیت میشود. در واقع شما فقط در ازای خرید اشتراک هفتگی یا ماهیانه میتوانید از راهنمایی معلمان و اساتید زبان بهره مند شوید.   دیگر امکانات برنامه از دیگر امکاناتی که در آموزش زبان کالج وجود دارند باید به موارد زیر اشاره کنیم: کالج پلاس : در بالای صفحه جلسات آموزشی و سمت چپ آن، دکمه ای به همین نام قرار گرفته است. با لمس این دکمه، مطالب آموزشی بیشتری شامل فایل صوتی همراه با متن آن در یک فایل PDF در اختیار شما قرار میگیرد. یادآور روزانه : برای اینکه روند یادگیری خود را فراموش نکنید، میتوانید از قسمت تنظیمات برنامه یادآور با زمان دلخواه تعیین نمایید. سرعت تلفظ نوشته ها : در بخش تنظیمات گزینه ای برای تغییر سرعت تلفظ نوشته ها وجود دارد. مدیریت محتوای دانلود شده : با استفاده از این گزینه در منوی کناری، میتوانید ویدیوها یا دیگر فایل های دانلود شده را حذف کنید.   تمرین های متنوع برای یادگیری زبان انگلیسی  بررسی تجربه و رابط کاربری قالب گرافیکی یکپارچه و محیط زیبا، یکی از ویژگی های بارز در آموزش زبان کالج به شمار می آید. رابط کاربری این اپلیکیشن با رعایت استانداردهای لازم پیاده سازی شده و نقص خاصی در آن به چشم نمیخورد. از طرف دیگر، تجربه کار با برنامه فوق برای همه اقشار کاربران راحت خواهد بود.  
با توجه به توضیحات بالا و بررسی هایی که انجام دادیم، باید گفت که آموزش زبان کالج یک اپلیکیشن کامل برای یادگیری زبان انگلیسی میباشد. شما میتوانید این برنامه اندرویدی را از کافه بازار دریافت نموده و جلسات آموزشی اول آن را به صورت رایگان استفاده کنید.
  آموزش زبان انگلیسی 
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • محتوای آموزشی مفید و موثر
  • تمرین های متنوع و اثرگذار در یادگیری انگلیسی
  • امکان ارتباط با اساتید زبان
  • عملکرد صحیح در همه بخش ها
  • گرافیک زیبا و تجربه کاربری راحت
  • امکانات جانبی مفید
نقاط ضعف برنامه
  • مورد خاصی وجود ندارد
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه هرچند گفتیم که امکانات آموزش زبان کالج برای یادگیری زبان انگلیسی کامل است اما برای افزایش کارایی آن، پیشنهاداتی داریم:
  • نمایش جواب های صحیح و غلط در پایان تمرین ها
  • سیستم تکرار در مرور فلش کارت ها (جعبه لایتنر)
  • دیکشنری داخلی برای یادگیری بهتر ترجمه فارسی
  • و...
ایده پردازی های بیشتر را به تولیدکنندگان این اپلیکیشن اندرویدی واگذار میکنیم و امیدواریم شاهد پیشرفت آن در نسخه های بعدی باشیم.  

آموزش زبان کالج

آموزش زبان کالج، مدرسه همراه برای یادگیری زبان انگلیسی

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود اپلیکیشن اندرویدی آموزش زبان کالج