بازی شکلات

آموزش های مفید و سرگرمی های جالب برای کودک با طعم شکلاتنسخه 1.4

4.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : آموزشی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 32.1 مگابایت
دریافت برنامه/بازی شكلات از بازار سازنده : سيدمحسن خضري

کودکان مثل یک لوح پاک هستند که از همان سنین کم باید آموزش های مفید به آنها داد تا در بزرگسالی شکوفا شوند. اگر میخواهید آموزش های مفید را با روش های جدید و موثر به کودکان خود بدهید، بازی شکلات گزینه خوبی برای این کار خواهد بود. ما را در نقد و بررسی این بازی اندرویدی همراهی کنید. بازی آموزشی برای اندروید بازی فوق در نسخه فعلی از 36 مرحله تشکیل شده که در 6 سطح قرار گرفته اند. در هر کدام از مراحل شکلات، 4 سوال از کودک پرسیده میشود که باید به همه آنها جواب درست دهد تا امتیاز کامل مرحله را بگیرد. البته در صورت پاسخ اشتباه، امکان انجام دوباره مراحل و جواب دادن به سوالات نیز وجود دارد.

بازی شکلات، آموزش همراه با سرگرمی را برای کودک شما به ارمغان آورده است.
بازی های آموزشی برای کودکان بازی های آموزشی برای کودکان درس هایی که کودک شما در شکلات یاد میگیرد مجموع سوالات آموزشی شکلات به 144 عدد میرسد و کودک طی 36 مرحله، درس های زیر را میگذراند: ترتیب قرار گرفتن اشیاء : در این نمونه سوال ها، کودک با ترتیب قرار گرفتن اشیاء یعنی جلو و عقب یا چپ و راست بودن آنها آشنا میشود. آشنایی با میوه ها : این سوال ها علاوه بر اسم میوه ها، نوع آنها را هم به کودک یاد میدهد. بازی های آموزشی برای کودکان بازی های آموزشی برای کودکان مقدار چیزها : این سوال ها برای آشنایی کودک با مقدار کمتر یا بیشتر و همچنین وزن یا قد اشیای مختلف طراحی شده اند. اعداد و شمارش آنها : یکی از موارد مهم که کودک باید آن را بیاموزد، آشنایی با اعداد و شمارش آنها میباشد که در این نمونه سوال ها آموزش داده میشود. آشنایی با حیوانات : در این سوال ها، کودک نام حیوانات و رابطه بین آنها (مادر و فرزندی) را یاد میگیرد. آموزش های مفهمومی : این نوع سوال ها دارای تنوع زیادی هستند و برای مثال در آنها به کودک یاد داده میشود که درب را با چه وسیله ای باید باز کند یا خودروی آتش نشان کدام است و غیره. بازی های آموزشی برای کودکان بازی های آموزشی برای کودکان حدس تصویر مشابه : کودک با دیدن نمونه تصویر باید سایه مشابه آن را حدس بزند. انتخاب قطعه مربوط به تصویر : در این نوع سوالات باید قطعه مربوط به تصویر پیدا شود مثل پای اردک. آشنایی با اشکال هندسی : یادگیری شکل های هندسی از جمله آموزش های مهم برای کودک میباشد که در این نمونه سوال ها به آن پرداخته شده است. یادگیری جهت ها : این سوال ها جهت های چهارگانه را به کودک آموزش میدهند. آشنایی با رنگ ها : آموزش نام رنگ ها به کودک با این نمونه سوال ها انجام میشود. بازی های آموزشی برای کودکان بازی های آموزشی برای کودکان علاوه بر مواردی که گفتیم، آموزش های متنوع دیگری نیز در این بازی وجود دارد. نکته قابل توجه اینجاست که این آموزش ها با یکدیگر ترکیب شده اند و گوینده به کودک یاد میدهد که چه کاری باید انجام شود. برای مثال در بعضی سوال ها باید تعداد دایره های سبز رنگ را بشمارد. نکته : در پایان هر مرحله تعداد جواب های درست و غلط به همراه امتیاز به نمایش در می آید. بازی های آموزشی برای کودکان بازی های آموزشی برای کودکان جایزه های سرگرم کننده برای کودک برای اینکه کودک تشویق شود تا به همه سوال ها جواب درست دهد، جوایز در شکلات پیش بینی شده است. این جوایز که در پایان هر سطح قابل دسترسی هستند عبارتند از:
  • بازی شمارش اعداد در دو حالت زمانی و بدون زمان
  • بازی حافظه و تشخیص تصویر از پشت کارت
  • بازی کلمات و آشنایی با نام حیوانات، پرنده ها، حشرات و...
  • رنگ آمیزی تصویر
  • پازل تصاویر و چسباندن تکه های آن به هم
نکته : در این بازی ها سیستم امتیازدهی و سه درجه سختی آسان، متوسط و سخت وجود دارد. بازی های آموزشی برای کودکان بازی های آموزشی برای کودکان نکاتی درباره گرافیک و رابط کاربری بازی طراحی عناصر گرافیکی در شکلات با دقت نظر و حسن سلیقه کافی انجام شده و استفاده از انیمیشن های جذاب، محیط کاربرپسندی را برای کودک به وجود آورده است. از این لحاظ، مشکل خاصی در بازی فوق به چشم نمیخورد هرچند میتوانست بهتر عمل شود. انتظار میرفت که در پیاده سازی رابط و تجربه کاربری این بازی، دقت بیشتری ببینیم تا جابجایی بین صفحات مختلف و منوها با پیچیدگی کمتری همراه باشد. استفاده از دکمه های ناوبری بازگشت یا خروج، میتوانست این مشکل را برطرف کند.
شکلات گزینه خوبی است برای اینکه آموزش های لازم را با تاثیر بیشتر به کودکان خود بدهید. این بازی اندرویدی به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت میباشد.
نکته : شما میتوانید تا مرحله 6 این بازی را به صورت رایگان استفاده کنید و برای انجام بقیه مراحل باید با پرداخت هزینه ناچیز آن را به نسخه طلایی ارتقا دهید. بازی های آموزشی برای کودکان
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • آموزش های متنوع و مفید با تاثیر بالا
  • عملکرد صحیح و بدون خطا در اکثر گوشی ها
  • طراحی سرگرمی های آموزنده برای کودک
  • گرافیک جذاب
نقاط ضعف بازی
  • کمبود برخی از امکانات
پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی تولیدکنندگان شکلات سعی کرده اند با ارائه آموزش های متنوع و سرگرمی های جذاب در این بازی اندرویدی، حداکثر تاثیرگذاری را در آموزش کودک داشته باشند. از این لحاظ کمبود خاصی احساس نمیشود اما انتظار میرفت قابلیت های بیشتری در بازی فوق ببینیم. برای مثال امکان ذخیره نقاشی ها یا عکس گرفتن از آنها میتوانست جالب و کاربردی باشد. از طرف دیگر امیدواریم که در نسخه های بعدی، مراحل بیشتری به این بازی افزوده شود.

شكلات

آموزش های مفید و سرگرمی های جالب برای کودک با طعم شکلات

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود بازی اندرویدی شکلات