نسخه جدید تلگرام

آپدیت جدید تلگرام به کاربران امکان حذف پیام های ارسال شده در 48 ساعت اخیر را می دهد

تلگرام سال نوی میلادی را با قدرت تمام آغاز کرده، پس از پایان دادن به پشتیبانی از گوشی های قدیمی اندروید، تلگرام آپدیت جدیدی را منتشر کرده که هم اکنون برای نسخه های اندروید و آی او اس این پیام رسان محبوب در دسترس می باشد.

اولین ویژگی خوب و کاربردی که به اپلیکیشن راه گشوده، امکان حذف پیام های ارسالی است، برای این کار کافی است تلگرام خود را به آخرین نسخه یعنی 3.16 ارتقا دهید، با این کار می توانید هر پیامی را که در 48 ساعت اخیر ارسال کرده اید، به راحتی حذف نمایید.

میزبان حجم اینترنت مصرفی توسط اپلیکیشن ها برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد و همین شرایط نیز تلگرام را بر آن داشت که در این نسخه به نمایش آمار استفاده از شبکه برای اندروید و آی او اس بپردازد. با کمک این قابلیت کاربران قادر به مشاهده مقدار دیتای مصرفی از طریق ارتباطات گوناگون می گردند.

کاربران اندرویدی در این نسخه به امکانات بیشتری نسبت به همتایان آی او اس خود مجهز می شوند، یکی از این امکانات بازیابی مکان اسکرول قبلی است، به طوری که وقتی کاربر به چت قبلی جابجا می شود، می تواند مکان اسکرول را بازیابی نماید.

نسخه جدید تلگرام

قابلیت به اشتراک گذاری در تلگرام اندرویدی نیز ارتقا یافته و استفاده از آن راحت تر از گذشته شده است، به طوری که هم اکنون در صفحه اشتراک گذاری می توانید فایل هایی را که اخیرا دانلود کرده اید، مشاهده نمایید.

این نسخه به پشتیبانی از Gboard نیز می پردازد و می توانید به راحتی به ارسال و دریافت گیف نیز بپردازید. علاوه بر این، گوشی های رده بالایی که نسخه 7.1.1 اندروید بر روی آنها نصب شده، قادر به نمایش یک منوی اکشن سریع با چت های متداول در صفحه خانه می باشند. چندین ایموجی جدید نیز هم اکنون در این نسخه از تلگرام اندروید به طور کامل پشتیبانی می شوند.

امکان حذف پیام برای افرادی که مدام پیام های اشتباه برای دوستان و گروه ها می فرستند، بسیار کاربردی خواهد بود، شما درباره قابلیت های این نسخه از تلگرام چه می اندیشید؟ در بخش دیدگاه ها نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

http://www.phonearena.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید