آپدیت جدید گوگل کیبورد تم های جدیدی را در اختیار کاربران قرار داد

آپدیت جدید گوگل کیبورد تم های جدیدی را در اختیار کاربران قرار داد

گوگل در هر نسخه از اندروید ویژگی های جدید و جالبی را به سیستم عامل محبوب خود می افزاید، در نسخه پیش نمایشی سوم از اندروید که در رویداد I/O گوگل به نمایش گذاشته شد، گوگل کیبورد میزبان امکانات بسیار خوبی شد و یکی از مشهودترین قابلیت ها به تم های جدیدی که برای این کیبورد ساخته شده اند، باز می گردد. در گذشته گوگل کیبورد تنها امکان انتخاب تم تیره و روشن را در اختیار کاربران خود قرار می داد، اما گوگل مصرانه از ایده سفارشی سازی تمامی جزئیات در سیستم عامل پشتیبانی می کند و یکی از بخش های مورد پشتیبانی نیز رابطی است که در آن تایپ می کنید. گوگل این کیبورد جدید را برای تمامی کاربران خود در گوگل پلی منتشر ساخته است.

blog_19846_1

 

 

این آپدیت که نسخه اپلیکیشن را به 5.1 تغییر داده، تعداد چشم گیری تم را در اختیار کاربران قرار داده است، علاوه بر این ساخت یک کیبورد کاستوم با عکس موردنظر نیز امکان پذیر است. کاربران قادر به انتخاب از بین گزینه های پیش ساخته اند و می توانند با کمک آموزش ساده ای که ارائه شده یک عکس را انتخاب کرده، آن را در یک قاب قرار داده و میزان روشنایی آن را نیز تنظیم کنند.

در زیر تصاویری از ظاهر و عملکرد این کیبورد جدید در نسخه پیش نمایشی سوم را مشاهده می کنید. در این نسخه جدید تغییرات زیر اعمال شده اند:

blog_19846_2

- تم ها: امکان سفارشی سازی کیبورد با استفاده از تصاویر و رنگ های مورد علاقه.

 

 

- تایپ جسچری و پیشنهاد لغات به زبان های: آلبانیایی، عربی، باسک، بوسنیایی، انگلیسی (استرالیا)، انگلیسی (هند)، اسپرانتو، ایرلندی، جاوه، مغولی، مونته نگرو (سیریلیک، لاتین)، نپالی، پرتغالی (آفریقا)، ساندانس، تاجیک، تاتاری، زولو.

- پشتیبانی لی اوت: برمه، سوتوی جنوبی، ترکمن، اردو، ولزی، خوزا.

- افزودن ایموجی آخر به نوار پیشنهادات کیبورد.

- رفع برخی از باگ ها مانند مشکلات رمزهای عبور در Talkback و برچسب های کلیدی که جا افتاده بود.

- پشتیبانی از اندروید N.

http://www.droid-life.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید