آیا گوگل این هفته اپلیکیشن پیام رسان Allo را منتشر می کند؟

آیا گوگل این هفته اپلیکیشن پیام رسان Allo را منتشر می کند؟

گوگل در رویداد I/O که در ماه می برگزار شد خبر از یک اپلیکیشن پیام رسان هوشمند به نام Allo داد و شماره موبایل تنها اطلاعات لازم برای استفاده از این اپلیکیشن می باشد، اما آنطور که پیداست زمان انتشار آن فرا رسیده است.

مبنی بر بیانات Evan Blass اپلیکیشن Allo در تاریخ 21 سپتامبر منتشر خواهد شد، یعنی چیزی در حدود یک ماه پس از انتشار Duo که اپلیکیشنی برای برقراری تماس های ویدیویی است. گوگل وعده داده بود که اپلیکیشن Allo را در اواخر تابستان به دست عموم خواهد رساند و همین موضوع نیز احتمال انتشار آن در طول این هفته را به تایید می رساند.

این اپلیکیشن قابلیت هایی همچون رمزگذاری اند-تو-اند، پیام های شخصی موقت، استیکرها و گزینه های فرمت متن را در خود جای داده است. اما آنچه این اپلیکیشن را جذابتر می کند به ویژگی های هوش مصنوعی تعبیه شده در آن باز می گردد، این اپلیکیشن با بهره گیری از یادگیری ماشینی پاسخ های مناسبی را به صورت پیام های متنی و گرافیکی پیشنهاد می دهد، بدین ترتیب می توانید با کمک این ویژگی کمتر تایپ کرده و سریع تر جواب دهید.

blog_23241_1

به گفته گوگل تکنولوژی تشخیص عکس این اپلیکیشن بسیار پیچیده و پیشرفته است و از قدرت شناسایی نژادهای سگ ها و انواع پاستاها با میزان دقت 90 درصد برخوردار می باشد.

این اپلیکیشن از Google Assistant نیز پشتیبانی می کند و می توانید با آن چت کرده و سوال بپرسید، می توان در مکالمات با سایر افراد نیز از آن استفاده کرد، برای نمونه چنانچه درباره شام صحبت کنید، رستوران هایی در نتایج جستجو نمایش داده می شوند.

برخلاف سایر اپلیکیشن های گوگل، نیازی به ثبت نام با حساب کاربری گوگل جهت استفاده از Allo نمی باشد و این اپلیکیشن ارائه دهنده امکانات منحصر به فردی است که شانس آن برای محبوبیت را افزایش می دهد، اما وجود رقبای سرسختی مانند واتس اپ و مسنجر کار را کمی دشوار می سازد، چرا که این اپلیکیشن ها گروه انبوهی از کاربران دارند. تاریخ انتشار Allo نزدیک است و چنانچه شایعات صحت داشته باشد، چهارشنبه شاهد انتشار رسمی آن خواهیم بود.

 

http://thenextweb.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید