آیپاد پرطرفدار کمپانی اپل 15 ساله شد

آیپاد پرطرفدار کمپانی اپل 15 ساله شد

قابلیت اجرای آهنگ در تمامی اسمارت فون ها و نیز گوشی های قدیمی تعبیه شده و با استفاده از آیفون ها دیگری نیازی به یک موزیک پلیر اختصاصی برای این کار احساس نمی شود، اما به هیچ عنوان نمی توان یکی از به یادماندنی ترین و موفق ترین محصولات کمپانی اپل یعنی آیپاد را به باد فراموشی سپرد. 15 سال از رونمایی اولین نسخه از آیپاد توسط رهبر افسانه ای کمپانی اپل، استیو جابز می گذرد، او در 23 اکتبر 2001 اولین آیپاد را به جهانیان معرفی کرد.

اما آنچه کمی عجیب است واکنش کمپانی به این رویداد می باشد، چرا که وب سایت کمپانی مثل همیشه است و به نظر خبری از جشن تولد آیپاد نمی باشد. فعالیت اپل در زمینه تولید آیپاد مانند گذشته نیست و همین شرایط نیز بی توجهی کمپانی به 15 سالگی آیپاد را کمی قابل هضم تر می کند.آیپاد

به اعتقاد طرفداران پر و پا قرص موسیقی، گوشی های موبایل توانایی لازم برای پخش صوت با کیفیت بالا را ندارند و به تصور آنها یک دستگاه اختصاصی و مجزا برای این کار در مصرف باتری صرفه جویی می کند و گزینه بهتری تلقی می شود، از طرفی تقاضا برای آیپاد در طول سال های اخیر با کاهش مواجه شده است. اپل آیپاد را به بخش Accessories منتقل کرده و لینک های مستقیم به این دستگاه را نیز در وب سایت خود حذف کرده است.

آیپدها هنوز هم به فروش می روند، اما همانطور که اشاره کردیم دیگر کمتر کسی مایل است دو دستگاه مجزا را حمل کند، زیرا تنها با وجود گوشی هم می توان موزیک گوش داد. با این شرایط چه آینده ای در انتظار آیپاد خواهد بود؟ در بخش دیدگاه ها نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

http://www.ubergizmo.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید