اخبار امنیت پاوان

معرفی، نقد و بررسی اپلیکیشن اخبار امنیت پاواننسخه 1.0

امتیاز کاربران
4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : آموزش
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 2.3 مگابایت

همانطور که پیشرفت تکنولوژی باعث بهبود کیفیت زندگی و به خصوص ارتباطات شد، بحث امنیت استفاده از ابزارهای مدرن نیز پیش آمد. هکرها و بدافزارها، همه جا در کمین نشسته اند و در صورت عدم رعایت نکات امنیتی، اطلاعات محرمانه ما را به سرقت خواهند برد. برنامه ای که در ادامه معرفی میکنیم، "اخبار امنیت پاوان" نام دارد و نکات آموزشی با ارزشی در رابطه با موضوع اشاره شده را گردآوری کرده است. با ما همراه باشید تا این اپلیکیشن اندرویدی را نقد و بررسی کنیم. اخبار امنیت پاوان

رابط کاربری:

همانطور که حدس زدید، با یک برنامه خبرخوان روبرو هستید و بدین ترتیب جابجایی سریع بین همه بخش ها و همچنین استفاده آسان از امکانات آن، ضروری به نظر میرسد. "اخبار امنیت پاوان" این ویژگی ها را در خود دارد هرچند در بعضی قسمت ها (منوی تنظیمات) از واژه های انگلیسی استفاده شده است و این موضوع برای کاربران غیر حرفه ای ناخوشایند میباشد.

ظاهر این برنامه اندرویدی متناسب با وظیفه آن طراحی گردیده و استانداردهای لازم را از این لحاظ رعایت کرده است. چیدمان مرتب فهرست ها با قابلیت تعویض نحوه چینش، فونت مناسب با امکان بزرگنمایی، آیکن های گویا و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی، از جمله نقاط قوت برنامه فوق میباشند.

در مورد رنگ بندی و قالب گرافیکی این برنامه باید گفت، جذابیت خاصی به چشم نمیخورد اما در عین حال بدون نقص است. امکان تعویض رنگ پس زمینه (حالت شب و روز) به شما کمک میکند نمای مطلوب خود را برای مطالعه متن ها تنظیم کنید.

از جمله ایراداتی که میتوانیم از "اخبار امنیت پاوان" بگیریم، عدم پیاده سازی اصولی منوها میباشد. در واقع برای استفاده از امکانات جانبی این اپلیکیشن، میبایست سخت افزاری منو را لمس نموده تا فهرست های مربوطه ظاهر شوند. هر چند اکثر کاربران با این روش آشنا هستند اما بهتر بود یک فهرست مجزا با آیکن های مشخص برای این کار درنظر گرفته شود. AppReview با جمع بندی موارد اشاره شده، امتیاز 3.5 از 5 را به این بخش اختصاص میدهد. اخبار امنیت پاوان

کاربرد:

موضوع اپلیکیشن فوق، بدون تردید علاقه مندان زیادی دارد چرا که هیچکس تمایل به از دست دادن امنیت حریم شخصی خود نداشته و اکثر افراد به دنبال فراگیری روش های امنیتی  آگاهی از بدافزارهای جدید و مخرب هستند. حال باید دید، "اخبار امنیت پاوان" چه میزان اطلاعاتی را در اختیار این افراد قرار میدهد.

شاید جالب ترین بخش های این اپلیکیشن اندرویدی، معرفی آخرین ویروس ها و اکسپلویت های (Exploit) نوشته شده به دست هکرها باشند که برای کاربران حرفه ای تر مفید خواهند بود. علاوه بر این، اخبار مرتبط با دنیای امنیت و شبکه نیز در بخش جداگانه ای از این برنامه به نمایش در می آیند.

همچنین مطالب و ویدیوهای آموزشی نیز در اختیار شما قرار داده میشود تا بتوانید امنیت خود را در فضای مجازی بالا ببرید. البته برای تماشای ویدیوها به سایت آپارات منتقل خواهید شد که فرق چندانی نمیکند و مهم فراگیری نکات مربوطه است.

مهم ترین امکانات جانبی "اخبار امنیت پاوان" شامل افزودن به علاقه مندی ها، به اشتراک گذاری متن و ابزار جستجو میشوند. به غیر از این موارد، میتوانیم دسته بندی مطالب در دو بخش "خوانده نشده ها" و "24 ساعت گذشته" را نیز نام ببریم که در تسریع دسترسی به مطالب دلخواه کمک قابل توجهی میکنند.

امکان فیلتر کردن نحوه نمایش لیست ها بر اساس گزینه های مختلف، تشخیص موارد خوانده شده از بقیه، قابلیت حذف و پنهان کردن عناوین مطالعه شده در لیست ها و همچنین امکان بروز رسانی دستی به صورت کلی و یا بطور مجزا در هر بخش، از دیگر امکانات برنامه فوق هستند.

در ادامه ذکر قابلیت های "اخبار امنیت پاوان"، میتوانیم نمایش تعداد مطالب مطالعه نشده در هر بخش، مدیرت دانلودها، ارسال هشدار در صورت انتشار مطالب جدید، نمایش تاریخ و زمان انتشار در کنار عناوین، امکان ترجمه متون انگلیسی با استفاده از ترجمه گر گوگل و امکان کپی کردن لینک مطالب  را خدمت شما نام ببریم. لازم به ذکر است، دو مورد آخر در صفحه متن کامل نوشته ها در دسترس خواهد بود.

برای مشاهده سریع عناوین مطالب، میتوانید ویجت برنامه را فعال کنید و بخش موردنظر برای نمایش عناوین را از فهرست آن انتخاب نمایید. هرچند این ابزارک ظاهر خیلی مناسبی ندارد اما استفاده از آن سودمند واقع خواهد شد.

هرچند نواقص کوچکی مانند نمایش تاریخ ها به میلادی و استفاده از واژه های انگلیسی در "اخبار امنیت پاوان" به چشم میخورد اما قابلیت های این برنامه اندرویدی به اندازه ای کامل هستند که AppReview را قانع کند. امتیاز این بخش، 4.5 از 5 است. اخبار امنیت پاوان

قیمت: برنامه فوق را میتوانید به صورت رایگان دریافت نموده و از مطالب موجود در آن استفاده کنید. مسلما این موضوع باعث استقبال زیاد مخاطبان خواهد شد و AppReview نیز به همین دلیل امتیاز 5 از 5 را برای این بخش درنظر میگیرد.

پاورقی : مطالب موجود در این اپلیکیشن اندرویدی را میتوانید در وب سایت پاوان نیز مشاهده کنید.

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    اهورا سامانی
    سلام آدرس سایتشو اشتباست.. https://www.pavan.ir/persian/ اصلاح کنید با آدرس قبلی بالا نمیاد.. https://www.pavan.ir

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    kambiz javdani
    البته از وب سایت www.pavan.ir هم میشه دنبال کرد اخبار امنیت شبکه رو

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    kambiz javdani 5
    خیلی خوب

    به این نظر پاسخ دهید
  4. avatar
    یاسمین عباسی 5
    جالب اینه که اکسپلویت های برنامه های ایرانی هم لیست می کنه.. :shock:

    به این نظر پاسخ دهید
  5. avatar
    پویان 5
    یه کاره خوبه دست دست اندر کاراش درد نکنه

    به این نظر پاسخ دهید
  6. avatar
    Nightmare 5
    ایول، اکسپلویت باحاله. بازم خوبه که یکی پیدا شد تو زمینه امنیت یه کاری انجام بده.

    به این نظر پاسخ دهید
  7. avatar
    فرهاد عالی پور 5
    ای کاش کد اکسپلویت هم کمپایل شده می گذاشت دیگه راحت بودیم ;-)

    به این نظر پاسخ دهید
  8. avatar
    mohammad abbasi 5
    عالیه با قسمت exploit ها خیلی حال کردم.

    به این نظر پاسخ دهید
اخبار امنیت پاوان