بات جدید اسپاتیفای برای فیسبوک مسنجر

اسپاتیفای بات جدیدی برای اشتراک گذاری آهنگ در فیسبوک مسنجر عرضه می کند

 اسپاتیفای یک بات جدید برای فیسبوک مسنجر عرضه می کند که توسط آن می توانید آهنگ های جدیدی پیدا کرده و آنها را مستقیما در پنجره چت با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این بات از اکستنشن های چت فیسبوک که به زودی منتشر خواهند شد، استفاده می کند که برای نمونه می توان به ابزارهای جستجو، پیشنهاد آهنگ و قابلیت های اشتراک گذاری برای کلیپ های 30 ثانیه ای اشاره کرد که می توان از طریق فیسبوک مسنجر به آنها گوش داد یا برای شنیدن آهنگ کامل از اسپاتیفای استفاده کرد.

به بیان کمپانی بات اسپاتیفای بر اساس حس و حال فرد، فعالیت ها و ژانرها آهنگ ها را پیشنهاد می دهد و می توانید از کاتالوگ اسپاتیفای نیز جهت اشتراک گذاری آهنگ ها، آلبوم ها و پلی لیست ها با دوستان خود استفاده کنید.

مشابه گذشته، امکان درج لینک های اسپاتیفای در مسنجر وجود دارد و با این کار یک پیش نمایش مانند عکس بندانگشتی و عنوان آهنگ یا آلبوم نمایش داده می شود. با استفاده از بات جدید مسنجر، دوستان شما می توانند بدون باز کردن اسپاتیفای کلیپ های 30 ثانیه ای را گوش دهند، اما اگر بخواهند آهنگ را به طور کامل گوش دهند باید مجددا به اسپاتیفای برگردند.

بات جدید اسپاتیفای برای فیسبوک مسنجر

بات جدید اسپاتیفای گامی جلوتر از یکپارچگی آن با مسنجر می باشد که محدودیت هایی داشت. سال گذشته کمپانی یک add-on عرضه کرد که قسمت جستجوی اسپاتیفای را باز می کرد و به گزینه ای برای اشتراک گذاری عکس آهنگ، آلبوم و پلی لیست با سایرین و یک لینک که در صورت کلیک، اسپاتیفای را باز می کرد مجهز بود.

اما با کمک این بات جدید، قابلیت های جستجو در خود مسنجر پیاده سازی شده است. جهت استفاده از بات اسپاتیفای باید بر روی آیکون + در سمت چپ باکس متنی در مسنجر کلیک کرده و سپس اسپاتیفای را برای اجرای بات انتخاب کنید، با این کار یک پنجره جدید بر روی پنجره چت به نمایش درمی آید که می توانید از طریق آن آهنگ موردنظر خود را بیابید.

با استناد به تصاویر منتشر در پست وبلاگ، اکستنشن های مسنجر جدید دیگری نیز وجود دارند و نام های Instacart ،OpenTable ،Quip و Airbnb نیز ذکر شده است. به محض عرضه رسمی، این بات از طریق http://m.me/Spotify در دسترس خواهد بود و اگر اهل اشتراک گذاری آهنگ هستید، برای شما بسیار کاربردی خواهد بود.

 

https://techcrunch.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید