ال جی مایل به رقابت با سیستم های پرداخت موبایل

ال جی مایل به رقابت با سیستم های پرداخت موبایل

پرداخت های موبایل به یکی از چالش برانگیزترین موضوعات در این دنیای دیجیتال تبدیل شده اند و کمپانی ال جی نیز که یکی از پیشگامان در ارائه کالاهای الکترونیکی است، تصمیم گرفته پا به این میدان بگذارد، این کمپانی اخیرا خبر از فعالیت خود بر روی سیستم پرداخت موبایل را به تایید رسانده، ال جی امیدوار است این سیستم با امکانات و قابلیت های خود Android Pay و Samsung Pay را به چالش بکشد. متاسفانه جزئیاتی درباره زمان دقیق راه اندازی این سیستم پرداخت جدید ال جی در دست نیست، اما احتمال می رود در ماه آینده یک تست بتا برای این سیستم در کره جنوبی صورت پذیرد.

blog_14709_1

با استناد به جزئیات دریافتی از ال جی، به نظر می آید که پلتفرم پرداخت آنها قابلیت پشتیبانی از MST و NFC را دارا باشد، بدین ترتیب پرداختی مشابه با Samsung Pay را شاهد خواهیم بود، با این وجود ال جی ادعا می کند که سرویس آنها از لحاظ نرم افزار برتری هایی را دارد که آن را در این میان متمایز می گرداند.

ال جی اظهار داشت که سرویس آنها بهتر و راحت تر از رقبای خود است، به ادعای این کمپانی کره ای سرویس آنها از لحاظ سادگی در کاربرد در بین رقبا متمایز است و قادر به انجام کارها و وظایف گوناگونی می باشد.

این که کدامیک از این سرویس های پرداختی بازار را در دست خواهد گرفت، جای تفکر عمیقی دارد، اما بدون شک تمامی فعالان در این عرصه نهایت تلاش خود را به کار می گیرند تا محصول آن در صدر قرار گرفته، مورد پذیرش کاربران واقع شده و به موفقیت دست پیدا کند.

 

http://www.talkandroid.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید