امکان آپلود ویدیو در اختیار برادکسترهای توییچ قرار گرفت

امکان آپلود ویدیو در اختیار برادکسترهای توییچ قرار گرفت

توییچ وب سایت استریمینگ بسیار محبوب و پرطرفداری بوده و هم اکنون قابلیت جدیدی را به سیستم خود افزوده است، توسط این قابلیت جدید کاربران می توانند ویدیوهای خود را در وبسایت آپلود کنند. این وب سایت که متعلق به کمپانی آمازون است، تاکنون تنها امکان استریم ویدیو به صورت لایو را در اختیار برادکسترها قرار می داد، اما آنطور که پیداست وضعیت تغییر پیدا کرده و هم اکنون افرادی که مایل به استفاده از رویکردی با گزینه های ویرایشی بیشتر برای اشتراک گذاری ویدیو هستند، می توانند از این ویژگی جدید وبسایت بهره بگیرند.

توییچ در رویداد TwitchCon خبر این قابلیت جدید را فاش کرد، افرادی که دارای یک حساب کاربری توییچ هستند می توانند از طریق داشبورد مدیریتی کنونی خود اقدام به آپلود ویدیوها نمایند. لایواستریم ها در پلتفرم ضبط شده و آرشیو می شوند (در صورت فعال سازی این گزینه توسط برادکستر) و پس از مدت زمان مشخصی منقضی می شوند که این مدت زمان برای همکاران و مشترکین توربو 60 روز و برای برادکسترهای عادی 14 روز می باشد.

blog_23591_1

شرایط برای ویدیوهای آپلود شده به گونه ای دیگر است و این ویدیوها منقضی نمی شوند، با بهره گیری از ظرفیت جدید برای آپلودها و ویدیوها غیرقابل انقضا، تولیدکنندگان محتوا در توییچ هم اکنون قادر به ساخت ویدیوهای حرفه ای هستند.

سازندگان ویدیو همواره با مشکل ناتوانی در ساخت ویدیوهای خوب و باکیفیت برای طرفداران خود مواجه بوده اند و این آپدیت جدید به رفع همین موضوع پرداخته است. علاوه بر این برخی هم از نبود زمان که به خاطر نیاز مبرم برای انتشار محتوای جدید به طور روزانه، برای اینکه در نظر طرفداران خود بهتر جلوه کنند و از برنامه اشتراک سود توییچ پولی به جیب بزنند، رنج برده اند، اما به لطف تغییرات اخیر شرایط به نفع برادکسترها تمام می شود.

 

http://thenextweb.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید