اپلیکیشن بهسازان

اپلیکیشن بهسازان، درخواست آنلاین نیروی خدمات منزل در اردبیلنسخه 0.2.8

4.17 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : کسب و کار
  • قیمت : رایگان
  • حجم : 4.17 مگابایت

اگر جزو افرادی هستید که فرصت کافی برای انجام کارهای منزل ندارید و یا مهارت شما برای این کار کافی نیست، باید از متخصصان کمک بگیرید. با اپلیکیشن بهسازان میتوانید برای انجام کارهایی مثل تاسیسات مکانیکی و الکتریکی، دکوراسیون خانه، نظافت و غیره، درخواست آنلاین نیروی خدماتی بدهید. ما را در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراهی کنید. خدمات منزل در اردبیلقبل از هر اقدامی بهتر است از منوی کناری برنامه فوق در آن ثبت نام کنید. این کار با وارد کردن نام و نام خانوادگی، تلفن ثابت و همراه، نام کاربری و رمز عبور دلخواه و همچنین آدرس ایمیل انجام میشود. حالا شما یک حساب کاربری در بهسازان دارید که میتوانید اطلاعات آن را از طریق گزینه پروفایل در منوی کناری، ویرایش نمایید.   نکته : در حال حاضر خدمات این اپلیکیشن اندرویدی، در شهر اردبیل ارائه میگردد.

بهسازان به شهروندان اردبیلی کمک میکند تا دسترسی سریعتری به خدمات منزل داشته باشند.
  چه خدماتی در بهسازان ارائه میشود؟ در صفحه اصلی بهسازان علاوه بر بخش پیام ها، 5 گزینه به چشم میخورد که در واقع خدمات ارائه شده توسط این برنامه هستند. هر کدام از این 5 گروه، زیر مجموعه های دیگری نیز دارند که آنها را در زیر نام برده ایم: تاسیسات مکانیکی : با استفاده از این گزینه میتوانید برای تعمیر لوله کشی، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، گازرسانی، پمپ آب و فواره، تهویه مطبوع و تصفیه کن آب، درخواست نیروی خدماتی بدهید. دکوراسیون خانه : این گروه از خدمات شامل سرویس های کاغذ دیواری، پارکت، کابینت، سقف کاذب، دیوارپوش و کف پوش میشود. نرم افزار و سخت افزار : اگر رایانه شما از لحاظ نرم افزاری یا سخت افزاری نیاز به تعمیر دارد، باید از این گزینه استفاده کنید. تاسیسات الکتریکی : برای سیم کشی برق، تعمیر آسانسور، درب های کنترلی، سیستم اعلام حریق، شبکه رایانه، دوربین مداربسته و آیفون منزل میتوانید از این قسمت اقدام نمایید. سایر خدمات : سرویس هایی مثل جابجایی اثاث، نظافت منزل، قالی شویی و تعمیر مبل در این گروه قرار گرفته اند.   نکته : در آینده به تدریج، خدمات دیگری نیز به اپلیکیشن فوق اضافه میشوند.   درخواست آنلاین نیروی خدماتی  در منزل بنشینید و نیروی خدماتی درخواست دهید با انتخاب هر کدام از گروه های خدمات در بهسازان، وارد صفحه ای خواهید شد که به راحتی میتوانید سفارش خود را برای نیروی خدماتی به ثبت برسانید. برای این کار فقط 3 مرحله در پیش رو دارید که عبارتند از: 1 - انتخاب زیرگروه خدمات 2 - وارد کردن آدرس دقیق و انتخاب آن روی نقشه 3 - توضیحات کامل از قبیل تاریخ و ساعت دلخواه برای دریافت خدمات حالا با لمس دکمه ثبت درخواست، سفارشتان ثبت گردیده و برای هماهنگی های لازم با شما تماس گرفته میشود. برای پیگیری وضعیت سفارش های خود باید گزینه سرویس های من را از منوی کناری انتخاب کنید.   نکته : بعد از اینکه سفارش شما انجام شد، میتوانید به سرویسکار امتیاز دهید.   مروری بر دیگر بخش های برنامه در منوی کناری بهسازان علاوه بر مواردی که نام بردیم، دو گزینه دیگر به چشم میخورد. یکی از این گزینه ها، آدرس های من نام دارد و به وسیله آن میتوانید چند آدرس مشخص را با عنوان دلخواه ثبت نموده و هنگام ثبت سفارش از آنها استفاده کنید. مثل آدرس منزل، محل کار و غیره. گزینه مهم دیگر که تحت عنوان سرویسکارهای شرکت در منوی کناری قرار گرفته، فهرست افراد متخصص را همراه با نام کامل، کد سرویسکار، تعداد سرویس های انجام داده و امتیاز آنها به شما نشان میدهد.   خدمات منزل  درباره رابط کاربری برنامه بیشتر بدانید یکی از نکات مثبت اپلیکیشن بهسازان، طراحی یکپارچه قالب گرافیکی آن میباشد که جذابیت های کافی را نیز در آن میبینیم. البته انتظار میرفت که از این لحاظ دقت نظر و حسن سلیقه بیشتری صرف گردد اما در همین حد نیز انتظار شما را برآورده میسازد. از طرف دیگر، جابجایی بین بخش های مختلف برنامه فوق با سرعت بالا و بدون پیچیدگی انجام میشود و استفاده از امکانات موجود نیز راحت است. البته بهتر بود که در پیاده سازی منوی خدمات و چیدمان صفحه اصلی، هوشمندانه تر عمل شود.  
اگر میخواهید به خدمات منزل در اردبیل دسترسی سریعتری داشته باشید، بهسازان گزینه مناسبی خواهد بود. این برنامه اندرویدی به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت میباشد.
خدمات آنلاین
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • عملکرد صحیح با حداقل خطای ممکن
  • ارائه خدمات متنوع
  • امکانات جانبی مفید
  • گرافیک زیبا و کاربرپسند
  • راحتی استفاده برای همه اقشار
نقاط ضعف برنامه
  • کمبود برخی از امکانات
  • وجود خطاهای جزئی
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه اولین و مهمترین پیشنهادی که برای بهسازان داریم، افزایش سرویس دهی و تعداد سرویسکاران در آن است تا کاربران برای سفارش خدمات آنلاین، بیشتر اعتماد کنند. همچنین انتظار میرود که امکانات زیر در این اپلیکیشن اندرویدی وجود داشته باشد: ابزارهای انتخاب تاریخ و ساعت دریافت خدمات مشخص شدن قیمت ها (عددی یا توافقی) اطلاعات بیشتر از سرویسکاران امکان افزودن سرویسکار به علاقه مندی ها قابلیت ویرایش یا حذف سفارشات و... امیدواریم که در نسخه های بعدی اپلیکیشن فوق، ایده پردازی های بیشتری ببینیم و شاهد رفع خطاهای جزئی آن (مثل بخش سفارش ها) باشیم.  

بهسازان

اپلیکیشن بهسازان، درخواست آنلاین نیروی خدمات منزل در اردبیل

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود اپلیکیشن اندرویدی بهسازان