اپلیکیشن شبا

اپلیکیشن شبا، مجموعه ای از خدمات بانکی آنلاین و آفلاین در دستان شمانسخه 1.15

امتیاز کاربران
4.33 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی شبا (انتقال وجه و موجودی) از بازار سازنده : آب

بزرگترین مزیتی که پیشرفت تکنولوژی برای ما داشته، آسان تر شدن کارها و صرفه جویی در وقت میباشد. امروزه میتوانیم به راحتی و در عرض چند ثانیه، عملیات بانکی مختلف را انجام دهیم. برنامه شبا که در ادامه با آن آشنا میشوید، دستیار بانکی خوبی برای انتقال وجه و استعلام موجودی میباشد. ما را در نقد و بررسی این اپلیکیشن اندرویدی همراهی کنید. انتقال وجه و استعلام موجودیبا اجرای اپلیکیشن فوق میتوانید همه خدمات آن را در صفحه اصلی ببینید که به 15 بخش تقسیم شده است. علاوه بر انجام عملیات بانکی مختلف که آنها را در ادامه نام برده ایم، خدمات اپراتورهای تلفن همراه نیز در شبا قابل دسترسی هستند. شما میتوانید با استفاده از این برنامه اندرویدی، بین حساب های بانکی انتقال وجه انجام دهید یا از موجودی حساب های خود استعلام بگیرید. خرید کارت شارژ یا شارژ آفلاین سیم کارت و پرداخت قبوض بدون نیاز به اینترنت، از دیگر خدمات مفید در برنامه فوق میباشند.   نکته : خدمات قابل دسترس در این اپلیکیشن برای بانک ها و اپراتورهای تلفن همراه مختلف، متفاوت هستند. با اپلیکیشن شبا، مجموعه ای از خدمات بانکی و اپراتورهای تلفن همراه را در اختیار داشته باشید. خدمات بانکی  دیگر نیاز نیست برای هر کاری به بانک بروید شبا به شما کمک میکند تا برای انجام امور بانکی، تا حد زیادی در وقت خود صرفه جویی کنید. خدمات بانکی این برنامه در 4 بخش زیر قرار گرفته اند: عملیات آنلاین بانکی : با لمس این گزینه، فهرستی از 18 بانک و موسسه مالی معتبر را خواهید دید که هر کدام، خدمات متفاوتی را به شما ارائه میدهند. کافی است بر روی بانک موردنظر اشاره نمایید تا لیست خدمات آن به نمایش درآید. حالا با انتخاب هر کدام از گزینه های موجود به وبسایت همان بانک منتقل میشوید. عملیات آفلاین بانکی : این بخش با قسمت قبلی بسیار شباهت دارد اما با این تفاوت که برای استفاده از خدمات آن، نیاز به اینترنت ندارید. در این صفحه نیز 18 بانک و موسسه مالی به چشم میخورد که میتوانید به صورت آفلاین و با اجرای کدهای USSD از خدمات آنها بهره مند شوید. اینترنت بانک : اگر در هنگام افتتاح حساب بانکی خود رمز عبور اینترنتی دریافت کرده باشید، در این بخش میتوانید از خدمات 36 بانک و موسسه مالی استفاده کنید. با لمس هر مورد وارد وبسایت همان بانک خواهید شد. دریافت شبا : برای انجام برخی از عملیات بانکی مثل انتقال وجه، نیاز به شماره شبا دارید. در این صفحه میتوانید با رفتن به وبسایت بیش از 32 بانک و موسسه مالی، شماره شبای حساب خود را به راحتی دریافت نمایید.   نکته : تمام عملیات بانکی آنلاین و آفلاین در اپلیکیشن فوق، توسط سرورهای بانک انجام میشود و از بابت امنیت آنها جای نگرانی نیست.   خدمات اپراتورهای تلفن همراه  شارژ سیم کارت در چند ثانیه اگر از سیم کارت های اعتباری استفاده میکنید، شاید تا به حال پیش آمده که اعتبار مکالمه آن تمام شده و برای خرید کارت شارژ، به فروشگاهی در نزدیکی خود دسترسی نداشته اید. شبا این مشکل را برطرف نموده و با استفاده از آن میتوانید به صورت آنلاین یا آفلاین، شارژ سیم کارت بخرید. برای این کار، گزینه های زیر در اختیار شما قرار میگیرد:

  • خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل از طریق وبسایت آب شارژ
  • خرید شارژ با استفاده از ربات تلگرام
  • شارژ آفلاین سیم کارت ایرانسال از 1000 تا 20000 تومان
  • شارژ شگفت انگیز ایرانسل
  • شارژ مستقیم ایرانسل
  • خرید شارژ از 2000 تا 20000 برای رایتل
  • شارژ شورانگیز رایتل
  • شارژ مستقیم رایتل
  • خرید شارژ از 1000 تا 20000 تومان برای همراه اول
  • شارژ مستقیم همراه اول
  نکته : با استفاده از برنامه فوق میتوانید سیم کارت دیگران را نیز به صورت مستقیم شارژ کنید. امکان انتخاب شماره از مخاطبین گوشی نیز پیش بینی شده است.   شارژ آفلاین سیم کارت  از دیگر خدمات مفید شبا نیز بهره مند شوید آخرین گزینه در صفحه اصلی شبا مربوط به پرداخت انواع قبوض میشود که دو روش برای این کار وجود دارد. با وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت یا اسکن کردن بارکد درج شده بر روی قبض. در منوی کناری این اپلیکیشن نیز گزینه های مهم دیگری به چشم میخورند ای که عبارتند از : خدمات اپراتورها : این بخش به سه قسمت جداگانه برای هر کدام از اپراتورهای تلفن همراه تقسیم شده که با لمس هر کدام میتوانید لیست خدمات آنها را ببینید. بد نیست بدانید که با اشاره روی برخی از موارد، یک کد USSD اجرا میشود تا سرویس موردنظرتان را فعال کنید. وایمکس ایرانسل : از این گزینه میتوانید برای خرید شارژ وایمکس ایرانسل استفاده نمایید. بسته های ایرانسلی : در این صفحه فهرست کاملی از انواع بسته های اینترنت ایرانسل شامل ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهیانه و شگفت انگیز خواهید دید. با لمس هر مورد، کد USSD اجرا میگردد تا بسته را خریداری کنید.   نکته : پرداخت انواع قبض های خدماتی و جریمه های رانندگی در این برنامه به صورت آفلاین انجام میشود.   خدمات اپراتورهای تلفن همراه  نکاتی درباره رابط کاربری برنامه هرچند سعی شده که در طراحی قالب گرافیکی شبا به اصل یکپارچگی توجه گردد و در اکثر بخش های برنامه، رنگبندی هماهنگ و آیکن های یکدست میبینیم اما انتظار میرفت که در انتخاب رنگ ها بیشتر دقت شود. طراحی محیط بر اساس اصول متریال دیزاین میتوانست جذابیت بیشتری به اپلیکیشن فوق ببخشد. از لحاظ تجربه کاربری، مشکل خاصی در این برنامه به چشم نمیخورد و کار با آن برای همه اقشار راحت است هرچند میتوانست به صورت حرفه ای تر پیاده سازی گردد.  
عملکرد خوب شبا و وجود انواع خدمات بانکی و خدمات اپراتورهای تلفن همراه در آن باعث شده تا بیش از 20000 کاربر، با رضایت کامل از آن استفاده کنند. پیشنهاد میدهیم با دانلود رایگان این اپلیکیشن اندرویدی، به جمع کاربران آن بپیوندید.
خرید کارت شارژ
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • وجود مجموعه کاملی از خدمات بانکی
  • ارائه انواع خدامات اپراتورهای تلفن همراه
  • عملکرد صحیح با حداقل خطا در همه بخش ها
  • رابط کاربری زیبا و روان
  • امکانات جانبی مفید
نقاط ضعف برنامه
  • عدم یکپارچگی کامل در قالب گرافیکی
  • کمبود برخی از امکانات
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه همانطور که ملاحظه کردید، شبا خدمات مختلفی را به شما ارائه میدهد که با استفاده از آنها میتوانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید. هرچند این خدمات کامل به نظر میرسند اما در برخی از اپلیکیشن های مشابه، قابلیت های بیشتری مشاهده میشود. برای مثال بهتر بود امکان مشاهده تاریخچه خریدها و پیگیری آنها وجود داشته باشد. ارائه خدمات بیشتر از بانک ها و اپراتورهای تلفن همراه نیز میتواند کارایی این برنامه اندرویدی را افزایش دهد. منتظر ایده پردازی های بیشتر از تولیدکنندگان برنامه فوق هستیم.  

شبا (انتقال وجه و موجودی)

اپلیکیشن شبا، مجموعه ای از خدمات بانکی آنلاین و آفلاین در دستان شما

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    سید مهدی
    عالی مختصر مفید کاربردی

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    رضا 5
    شارژ آفلاین از آپ ، بسته های اینترنتی و اون خدمات بانکی که نام کاربری و رمز نمیخواد خیلی عالیه، در کل برنامه توپیه

    به این نظر پاسخ دهید
  3. avatar
    گمنام 5
    اولین باره که میبینم آپ یعنی همون #733* بصورت آفلاین یه نرم افزار داره، آفرین. البته خدمات آفلاین و آنلاین بانکی هم خیلی عالیه

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود برنامه اندرویدی شبا