اپلیکیشن طاقچه؛ راهی ساده و ارزان برای مطالعه

اپلیکیشن طاقچه؛ راهی ساده و ارزان برای مطالعه

بسیاری از ما علاقه زیادی به مطالعه داریم و بعضا اوقات زیادی را در سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری می‌گذرانیم و اگر اهل مطالعه باشیم، این اوقات فرصت مناسبی را برای مطالعه ایجاد می‌کند؛ اما حمل دائم کتاب گاهی اوقات می‌تواند باعث خستگی شود و یا به هر دلیلی امکان‌پذیر نباشد. از سوی دیگر ممکن است کتاب در بسیاری از مواقع در اختیار همگان نباشد، به عنوان مثال در خیلی از شهرها و روستاها کتابخانه و کتابفروشی در دسترس نباشد. با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، که همیشه همراه ما هستند، امکان مطالعه بر روی دستگاه‌های هوشمند فراهم شده است. یکی از اپلیکیشن‌هایی که به خوبی توانسته بر روی این کتاب الکترونیک را در اختیار علاقمندان به کتاب قرار دهد نرم‌افزار طاقچه است.

اپلیکیشن طاقچه

کتابخوان و فروشگاه کتاب الکترونیک طاقچه با هدف راحت‌تر نمودن دسترسی قانونی به کتاب‌ها و نشریه‌‌های فارسی در آبان ماه سال 1393 به صورت رسمی رونمایی شد و در اختیار کاربران قرار گرفت. این نرم افزار برای گوشی‌های با سیستم عامل اندروید و آی.اُ.اس طراحی شده‌است و شما از طریق آن می‌توانید کتاب مورد نظر را خریداری کنید و پس از دریافت کتاب، آنرا بدون نیاز به اینترنت از طریق طاقچه مطالعه کنید.

آنچه طاقچه را به صورت واضح از سایر اپلیکیشن‌های کتابخوان متمایز می‌کند، همکاری گسترده طاقچه با ناشران بزرگ کشور و رابط کاربری طاقچه است که حتی شاید بتوان طاقچه را یکی از زیباترین و کاربرپسندترین اپلیکیشن‌های ایرانی دانست. شما می‌توانید کتاب‌های مورد نظر خود را جستجو کنید، آنها را به صورت موضوعی یا الفبایی مرور کنید یا برای اطلاع از محتوای کتاب، نمونه آنرا دانلود کرده و در صورت تمایل کتاب را بخرید. روش‌های پرداخت متنوعی نیز فراهم شده است تا بتوان کتاب مورد علاقه را به راحتی خرید. این کتاب‌ها برای همیشه در آرشیو شما در حساب کاربری موجود است و می‌توانید در هر زمانی با حساب کاربری خود به آنها دسترسی داشته باشید.

از سوی دیگر طاقچه کتاب‌هایی که مشمول قانون کپی رایت نمی‌شوند را به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتواند هرچه بیشتر امکان مطالعه رایگان و ساده را فراهم کند. در حال حاضر در طاقچه بیش از 5000 کتاب و بیش از 10 هزار محتوا شامل کتاب، روزنامه و مجله قرار دارد.

اپلیکیشن طاقچه

برای آشنایی بیشتر با طاقچه و نصب اپلیکیشن می‌توانید به وب‌سایت طاقچه مراجعه کنید. همچنین می‌توانید نسخه اندروید را از گوگل‌پلی و نسخه آی.اُ.اس را از اپ‌استور دریافت کنید.

لینک مستقیم دانلود اپلیکیشن طاقچه

 

/پایان آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست.

اینها را هم بخوانید