اپلیکیشن مدیریت مدارک

اپلیکیشن مدیریت مدارک، همه کارت ها در یک جیبنسخه 3.3

4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : کاربردی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 8.8 مگابایت

آیا از جابجایی تعداد زیاد کارت های مدارک خسته شده اید؟ آیا میخواهید اطلاعات کارت های خود را در یک چشم بر هم زدن برای دیگران بفرستید؟ راه حل این کار، استفاده از اپلیکیشن مدیریت مدارک میباشد که به شما کمک میکند تا همه مدارک خود را به راحتی مدیریت نمایید. در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی با ما همراه شوید. ابزارهای مدیریت اطلاعاتاز آنجا که قرار است اطلاعات مهمی را در برنامه فوق نگهداری کنید، در اولین قدم باید یک رمز عبور برای آن تعیین نمایید. حالا میتوانید با خیال راحت اطلاعات انواع مدارک خود را در این اپلیکیشن اندرویدی به ثبت برسانید. در مدیریت مدارک، امکان ثبت و ذخیره اطلاعات زیر وجود دارد: کارت های بانکی : در این بخش شما میتوانید هر تعداد کارت بانکی را با مشخصات کامل ثبت نموده و در موقع لزوم، به سرعت از اطلاعات آنها استفاده کنید. برای این کارت ها یک تصویر هم ایجاد میشود که از بالای صفحه اصلی برنامه، قابل دسترسی هستند. کارت ملی : برای ثبت اطلاعات کارت ملی استفاده میشود. گواهینامه : ذخیره اطلاعات گواهینامه با استفاده از این گزینه انجام میشود. کارت خودرو : با استفاده از این گزینه میتوانید مشخصات کارت خودرو را بطور کامل ثبت کنید. بیمه نامه : تمام بیمه نامه ها و اطلاعات آنها در این قسمت ذخیره میگردد. پایان خدمت : مشخصات کارت پایان خدمت را میتوانید در این بخش به ثبت برسانید. کد رهگیری : اگر در طول روز تراکنش های مالی زیادی به صورت دیجیتالی دارید، کد رهگیری آنها را با استفاده از این گزینه ثبت کنید. کارت شناسایی اداری : برای ذخیره اطلاعات هر نوع کارت اداری، باید از این گزینه استفاده نمایید. شناسه کاربری : این گزینه به شما کمک میکند که شناسه های کاربری خود در وبسایت ها، شبکه های اجتماعی، برنامه ها و غیره را ثبت نموده و هیچگاه آنها را فراموش نکنید.   نکته : برای هر کدام از گزینه هایی که نام بردیم، یک دکمه + برای ایجاد کارت جدید و همچنین دکمه منو برای مشاهده لیست کارت ها وجود دارد. در این لیست ها، امکان ویرایش یا حذف هر کارت پیش بینی شده است.

با استفاده از اپلیکیشن مدیریت مدارک، همه کارت های خود را در یک جیب بگذارید.
مدیریت کارت های بانکی مزیت های استفاده از این برنامه استفاده از مدیریت مدارک دو مزیت کلی برای شما دارد. اول اینکه شاید بطور ناگهانی به اطلاعاتی یکی از کارت های بانکی یا مدرک شناسایی خود نیاز پیدا کنید. اگر این اطلاعات همراه شما نباشد، به دردسر خواهید افتاد اما با ذخیره آنها در اپلیکیشن فوق، خیالتان برای همیشه راحت است. دومین مزیت این برنامه، امکان ارسال سریع اطلاعات کارت ها برای دیگران میباشد. در واقع شما میتوانید در صفحه مشخصات هر کارت، از دکمه اشتراک گذاری استفاده کنید و اطلاعات را برای شخص موردنظر خود بفرستید. به این ترتیب مقدار زیادی در وقت خود صرفه جویی کرده اید! در صفحه مربوط به کارت های بانکی، امکانات زیر به چشم میخورند:
  • اشتراک گذاری عکس، کل اطلاعات و یا شماره کارت
  • اشتراک گذاری شماره حساب
  • عکس گرفتن از صفحه کارت و ذخیره آن
  • عکس گرفتن از کارت واقعی و ذخیره آن
  • نمایش شماره حساب و شماره شبا روی کارت
  نکته : موقع ثبت کارت ها و مدارک، همه اطلاعات اجباری نیستند و میتوانید برخی از آنها را خالی بگذارید. مثل تاریخ انقضا و CVV2 در کارت های بانکی.   خدمات الکترونیکی یکی از بخش های مفید در مدیریت مدارک، خدمات نام دارد که از 4 قسمت تشکیل شده است: شارژ سیمکارت : در این بخش میتوانید برای سیم کارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل، شارژ مستقیم خریداری کنید. عملیات خرید به صورت آفلاین و با کد USSD سامانه 780 انجام میشود. قبوض خدماتی : پرداخت انواع قبض های خدماتی از این قسمت و به صورت آفلاین امکان پذیر میباشد. جریمه رانندگی : برای پرداخت قبض های جریمه رانندگی میتوانید از این بخش اقدام نمایید. قبض موبایل : از این قسمت برای پرداخت قبض های پایان دوره یا میان دوره تلفن همراه استفاده میشود.   نکته : در بخش خدمات اپلیکیشن فوق، امکان افزودن شماره کارت بانکی و شماره تلفن همراه برای استفاده در عملیات پرداخت، پیش بینی شده است. شما میتوانید از لیست شماره ها، مورد دلخواه را انتخاب کنید. کیف مدارک اندرویدبخش تنظیمات و سایر امکانات در قسمت تنظیمات مدیریت مدارک گزینه های زیر وجود دارد:
  • ذخیره شماره موبایل برای استفاده در پرداخت ها
  • لیست شماره های ثبت شده با امکان حذف و ویرایش
  • تغییر رمز عبور
  • پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات
  • جلوگیری از حذف شدن برنامه
  علاوه بر این موارد، بخش دیگری به نام جعبه ابزار در برنامه گنجانده شده که در حال حاضر، ابزار چراغ قوه را در اختیار شما قرار میدهد. به زودی ابزارهای دیگری به این قسمت اضافه خواهند شد.   بررسی رابط کاربری برنامه مدیریت مدارک از لحاظ ظاهری مشکل خاصی ندارد و قالب گرافیکی آن کاربرپسند به نظر میرسد. البته این قالب در برخی از گوشی ها با سایز نمایشگر متوسط، دارای نواقصی مثل در هم ریختن اجزای صفحه میباشد که امیدواریم در نسخه های بعدی برطرف شود. جابجایی راحت بین بخش های مختلف و استفاده راحت از امکانات موجود را نیز باید از دیگر نکات مثبت این اپلیکیشن به شمار آوریم هرچند نواقص کوچکی از این لحاظ به چشم میخورد.  
باید گفت که مدیریت مدارک در عین سادگی عملکرد، کاربردهای زیادی دارد و به شما در استفاده راحت و سریع از اطلاعات کارت های مختلف کمک میکند. این برنامه اندرویدی با بیش از 1000 بار نصب (تا 14/06/1396)، امتیاز خوبی از کاربران گرفته است.
  نکته : شما میتوانید برنامه فوق را به صورت رایگان از کافه بازار دریافت کنید اما برای استفاده نامحدود از امکانات، باید آن را به نسخه کامل ارتقا دهید. اشتراک گذاری اطلاعات مدارک
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • امکان ثبت انواع کارت ها با اطلاعات دقیق
  • عملکرد صحیح با خطای کم
  • امکانات جانبی مفید و کاربردی
  • قالب گرافیکی یکپارچه و زیبا
  • تجربه کاربری راحت
نقاط ضعف برنامه
  • وجود خطاهاهای جزئی
  • کمبود برخی از امکانات
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه در بررسی هایی که انجام دادیم، نواقص کوچکی را در برخی از قسمت های مدیریت مدارک مشاهده کردیم. البته نواقصی مثل بیرون پریدن از برنامه موقع ثبت بیمه نامه ممکن است فقط در بعضی از مدل های گوشی یا نسخه های اندروید ظاهر شوند. علاوه بر این انتظار داریم که خطای خالی بودن فیلدها هنگام ثبت کارت به نمایش درآید. خطای مهم دیگری که در این اپلیکیشن اندرویدی با آن برخورد کردیم، فاصله بین شماره کارت بانکی در قسمت خدمات بود که مانع از اجرای صحیح کد USSD میگردد. در کل بهتر است که امکانات اپلیکیشن فوق، بطور هوشمندانه تری ساماندهی شوند تا شاهد رفع همه خطاها باشیم. امکان استفاده از ابزار انتخاب تاریخ در همه فیلدهای مشابه نیز میتواند تجربه بهتری در اختیار کاربران قرار دهد.    

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود اپلیکیشن اندرویدی مدیریت مدارک