اپلیکیشن موبایل خرید بلیط هواپیما قاصدک 24

اپلیکیشن موبایل خرید بلیط هواپیما قاصدک 24

چند سالی است که زندگی اغلب ما به گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشنهای نصب شده بر روی آنها گره خورده است؛ نرم‌افزارهایی که کمک می‌کنند در کمترین زمان ممکن، تجربه و خرید کنیم و یا حتی اینکه به سفر برویم!

اپلیکیشن موبایل قاصدک 24، نرم افزاری است که شما را در خرید ایمن، سریع و آسان یک بلیط هواپیما و هر چه ساده‌تر کردن پروسه سفرتان، یاری می‌کند. این نرم افزار برای گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید و IOS طراحی شده و جهت ارائه خدمات، نیازمند دسترسی به اینترنت است.

اپلیکیشن موبایل خرید بلیط هواپیما قاصدک 24

جالب است بدانید برای استفاده از قاصدک 24، نیازی به ایجاد حساب کاربری یا ثبت‌نام در سامانه ندارید که همین امر نیز، موجب شده است تا قاصدک 24، به مراتب نسبت به سایر اپلیکیشنهای مشابه در بازار، کاربری ساده‌تری داشته باشد.

گام نخست در روند خرید، تکمیل فیلدهای مربوط به مبدا، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافران و جستجوی بلیط هواپیما مورد نظر کاربر است. فهرست نمایش داده شده، لیستی از تمامی بلیط های هواپیما موجود است که قابلیت مرتب سازی بر اساس زمان، قیمت و ظرفیت مسافران را داراست. علاوه بر اینها، پنج فیلتر تعبیه شده در نرم افزار ( بازه قیمت، کلاس پرواز، نوع بلیط، زمان حرکت و خطوط هواپیمایی)، شما را در انتخاب بلیط هواپیمای متناسب با بودجه، سلیقه و شرایط سفرتان، یاری خواهند نمود به این ترتیب می توانید پس از مقایسه بلیط های موجود، بلیط هواپیما مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

در گام بعد، گزینه «خرید» را لمس کنید. مشخصات خود و همراهانتان را در قالب اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و ... در صفحه مربوطه ثبت و پس از تایید ایمیل و شماره همراه خود، وارد درگاه خرید شوید.

آخرین گام، پرداخت آنلاین است که از طریق درگاه معتبر بانکی صورت می‌پذیرد و پس از آن، بلیط هواپیما خریداری شده در کوتاهترین زمان ممکن، به آدرس پست الکترونیکی خریدار، ارسال می‌گردد.

بد نیست بدانید بلیط هواپیما خریداری شده از قاصدک 24، چه از طریق سایت این سامانه به آدرس www.ghasedak24.com و چه از طریق اپلیکیشن موبایل قاصدک 24، به صورت آنی قابل لغو و استرداد است. هزینه بلیط هواپیما لغو شده نیز، پس از کسر جریمه مرتبط با شرکتهای هواپیمایی در بلیط های سیستمی و طبق قوانین چارترکننده در بلیط های چارتری، به حساب مشتری واریز خواهد شد.

شایان ذکر است بلیط هواپیما خریداری شده، تنها با در اختیار داشتن شماره خرید و موبایل ثبت شده در اپلیکیشن، قابل پیگیری می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل در روند رزرو و خرید بلیط هواپیما و یا نیاز به اطلاعات تکمیلی، نیز می توانید به طور شبانه روزی با تیم فروش و پشتیبانی این مجموعه در ارتباط باشید.

نکته قابل توجه دیگر در خصوص این نرم‌افزار این است که، اپلیکیشن موبایل قاصدک 24، به تازگی وارد عرصه تنگاتنگ رقابت شده اما آمارها حاکی از آن است که در همین مدت زمان کوتاه، کاربران استقبال بی‌نظیری از آن کرده و با امتیازدهی بالا، رضایت خود را از عملکرد این مجموعه به ثبت رسانده‌اند.

خرید آنلاین و هرچه ساده‌تر انواع بلیط هواپیما اعم از سیستمی و چارتر در تمامی کلاسهای پروازی را تنها با قاصدک 24 تجربه خواهید کرد؛ زمان را از دست ندهید و همین حالا نسخه های مختلف این اپلیکیشن را به صورت رایگان دریافت نمایید:

 

/پایان آگهی

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و اپریویو مسئول تایید صحت آن نیست.

 

 

اینها را هم بخوانید