اپلیکیشن پلاک

اپلیکیشن پلاک، زندگی راحت با دریافت خدمات با کیفیتنسخه 5.4

5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی پلاک - خدمات در محل شما از بازار سازنده : پلاک

شلوغی شهرهای بزرگ دلیل خوبی است برای اینکه وقت انجام خیلی از کارهای روزمره خود را نداشته باشیم. در این میان سرویس هایی هستند که کارها را در محل دلخواه ما انجام میدهند. به کمک اپلیکیشن پلاک میتوانید به راحتی از خدمات آنلاین مختلف مثل کارواش، خشکشویی، تعمیرکار لوازم منزل و غیره در محل بهره ببرید. برای آشنایی بیشتر با این برنامه اندرویدی در نقد و بررسی آن با ما همراه باشید. درخواست آنلاین نیروی خدماتی وقتی وارد برنامه فوق شدید، بهتر است ابتدا به بخش پروفایل رفته و در آن ثبت نام کنید. این کار به راحتی و با وارد کردن شماره تلفن همراه انجام میشود. بعد یک کد تایید برای شما ارسال میگردد که درواقع، رمز عبور همیشگی شما خواهد بود. نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و جنسیت آخرین اطلاعاتی هستند که برای تکمیل حساب کاربری در پلاک به آنها نیاز میباشد. نکته : خدمات این اپلیکیشن اندرویدی فقط در شهر تهران و 22 منطقه از آن ارائه میشود.

به کمک خدمات با کیفیت پلاک، زندگی آسانتر میشود و زمان بیشتری برایتان باقی می‌ماند.
خدمات منزل پلاک چگونه به شما کمک میکند؟ اپلیکیشن فوق مجموعه ای از خدمات منزل، خودرو و سرویس هایی مثل خشکشویی و کارواش را در اختیار شما قرار میدهد. با رفتن به صفحه خدمات میتوانید لیست سرویس های موجود در پلاک را ببینید که عبارتند از: کارواش نانو : با انتخاب این گزینه میتوانید از دو سرویس کارواش اقتصادی و به صرفه یا کارواش ویژه استفاده کنید. هزینه انجام این خدمات برای انواع خودرو هاچ بک، سواری، شاسی بلند و سایر مدل ها، متفاوت میباشد. تعیین نوع سرویس (کامل، داخل یا خارج خودرو)، مرحله بعدی برای ثبت سفارش کارواش است و بعد از آن باید زمان دلخواه برای دریافت سرویس و پلاک یار موردنظر خود را انتخاب نمایید. تایید آدرس، نمایش فاکتور و اضافه کردن خدمات اضافه مثل موتورشویی و غیره، آخرین مراحل ثبت سفارش هستند. نظافت منزل : در این بخش میتوانید از 3 سرویس ساعتی، فضای داخلی و فضای خارجی برای نظافت منزل خود بهره ببرید. مرحله دوم از ثبت این سفارش، مربوط به تعیین تعداد اتاق و سرویس بهداشتی یا تعداد طبقات و واحدها میشود که باید متراژ ساختمان را هم مشخص کنید. بعد از آن نوبت به تعیین زمان پیشنهادی برای انجام کار میرسد و تاریخ و ساعت دریافت خدمات میرسد. کارواش سیار در مرحله چهارم نیز باید پلاک یار موردنظر را با توجه به قیمت و امتیاز او انتخاب نمایید. بد نیست بدانید که موقع تایید فاکتور، امکان اضافه کردن خدمات بیشتر مثل نظلفت کابینت ها و داخل یخچال هم وجود دارد. حتی میتوانید سرویس نظافت منزل را به صورت دوره ای سفارش دهید و هزینه آن را بپردازید. خشکشویی : اگر فرصت مراجعه به خشکشویی را ندارید با انتخاب این سرویس میتوانید در وقت خود صرفه جویی کنید. در اینجا نیز دو نوع سرویس خشکشویی اقتصادی و به صرفه یا خشکشویی ویژه به چشم میخورد. بعد از آن باید از لیست لباس های زنانه یا مردانه یا سایر اقلام مثل پرده، پتو و غیره، موارد دلخواه را برای شستشو مشخص نمایید. پکیج های پیش فرض و تخفیف دار شامل چند لباس مختلف نیز برای سفارش دادن وجود دارد. حتی میتوانید فقط برای اتو زدن لباس های خود سفارش ثبت کنید. بعد از انتخاب اقلام دلخواه، تاریخ دریافت سبد و تحویل آن درب منزل از شما خواسته میشود. گزینه ای برای تحویل فوری (24 ساعت) نیز پیش بینی شده که البته هزینه را تا 30 درصد افزایش میدهد. بقیه مراحل هم عبارتند از انتخاب خشکشویی، تایید آدرس، مشاهده فاکتور و ثبت نهایی سفارش. تعمیرکار : این سرویس از خدمات زیر تشکیل شده است:
  • تاسیسات فنی (لوله کشی، پکیج و...)
  • خدمات ساختمانی (نقاشی، کاغذ دیواری، کفپوش و...)
  • لوازم خانگی (اجاق گاز، شومینه، تلویزیون و...)
  • آسانسور (تعمیر و نگهداری)
  • متفرقه (سم پاشی، شارژ کپسول آتش نشانی)
با انتخاب یکی از موارد بالا باید ساعت و تاریخ دریافت خدمات را مشخص نموده و توضیحات مورد نیاز را به آن اضافه کنید. بعد از تایید آدرس، فاکتور به شما نشان داده نخواهد شد و هزینه سرویس در زمان دیگری مشخص میگردد. قالیشویی و مبلمان : با استفاده از این سرویس میتوانید برای شستشوی فرش دستباف، ماشینی یا هردو سفارش دهید. حتی شستشوی مبلمان هم در این قسمت قابل سفارش میباشد. بقیه مراحل ثبت سفارش هم شامل تعیین ساعت و تاریخ، افزودن توضیحات، تایید آدرس و ثبت نهایی میشود. خدمات خودرو تعمیرات خودرو : به کمک این سرویس دیگر نیاز نیست برای تعویض باتری، روغن یا لنت های خودرو به تعمیرگاه مراجعه کنید. کافی است یکی از این خدمات را انتخاب نموده و با مشخص کردن ساعت و تاریخ، افزودن توضیحات و تایید آدرس، سفارش خود را به ثبت برسانید. خدمات الکتریکی : خدماتی که در این بخش میتوانید آنها را سفارش دهید عبارتند از:
  • سیم کشی
  • آنتن مرکزی
  • نصب لوستر
  • آیفون
  • هواکش و تهویه
  • کرکره برقی
  • کولر
  • هود
  • نصب داکت
بد نیست بدانید که مثل سرویس های قالیشویی و مبلمان، تعمیرکار و تعمیرات خودرو، میتوانید از کد تخفیف استفاده نموده و برای صدور فاکتور، درخواست دهید. نکته : در اولین مرحله از ثبت سفارش هر کدام از سرویس های بالا، باید آدرس دریافت خدمات را بر روی نقشه مشخص کنید که امکان انتخاب از آدرس های ذخیره شده نیز وجود دارد. برای بعضی از این خدمات (مثل نظافت منزل) هم باید در مرحله آخر، هزینه را با یکی از روش های درگاه بانکی، کسر از اعتبار یا پرداخت در محل، بپردازید. نحوه پیگیری سفارشات در پلاک وضعیت همه سفارش هایی که برای دریافت خدمات در پلاک ثبت میکنید، از قسمت سفارشات قابل پیگیری هستند. این صفحه از دو بخش سفارش های قبل و در حال جاری (تمام نشده) تشکیل شده است. شما میتوانید هر کدام از این سفارش ها را لغو کنید، هزینه آن را بپردازید و یا حتی با پلاک یار تماس بگیرید. برای سرویس های تعمیرکار، قالیشویی، تعمیرات خودرو و خدمات الکتریکی نیز امکان تعیین قیمت پیشنهادی وجود دارد. نکته : بعد از انجام کار توسط پلاک یار میتوانید به نحوه برخورد او و کیفیت خدمات، امتیاز دهید. این امتیازها به همراه نظرات سایر کاربران، موقع انتخاب پلاک یار قابل مشاهده هستند. اپلیکیشن های خدماتی سایر بخش ها و امکانات برنامه یکی از امکانات مفید پلاک که موقع ثبت سفارش میتوانید از آن بهره ببرید، امکان فیلترسازی لیست سرویسکاران بر اساس کمترین قیمت یا بیشترین امتیاز میباشد. شما میتوانید پلاک یار موردنظر خود را با توجه به آدرس او که بر روی نقشه مشخص است، انتخاب کنید. باید به این نکته اشاره کنیم که فهرست سرویسکاران بر حسب محل دریافت خدمات و تاریخ و ساعت آن، متفاوت خواهد بود. در بخش پروفایل این برنامه گزینه های زیر به چشم میخورد: مقدار اعتبار شما : با لمس این گزینه میتوانید اعتبار خود را به مقدار دلخواه افزایش دهید که برای سریع تر شدن عملیات ثبت سفارش و پرداخت راحت هزینه، مفید است. ویرایش پروفایل : برای تغییر اطلاعات کاربری باید از این گزینه استفاده نمایید. ویرایش آدرس : در این قسمت امکان ویرایش آدرس های ثبت شده یا افزودن موارد جدید وجود دارد. برای هر آدرس نیز میتوانید اسم دلخواه مثل منزل، محل کار و غیره وارد کنید. نکته : اعلان های مربوط به انجام سفارش ها از بخش پروفایل قابل مشاهده هستند. برای غیرفعال کردن دریافت اعلان، ایمیل، پیامک و صندوق پیام باید به قسمت تنظیمات بروید. آنچه درباره رابط کاربری برنامه باید بدانید باید گفت که قالب گرافیکی و تجربه کاربری پلاک نسبت به نسخه قبلی آن که حدود 2 ماه قبل بررسی کرده بودیم، بسیار حرفه ای تر و هوشمندانه تر شده است. هرچند ظاهر برنامه فوق ساده به نظر میرسد اما در عین کارایی لازم، از جذابیت های کافی نیز برخوردار میباشد. رنگبندی زنده و هماهنگ در کنار آیکن های یکدست و زیبا به جذاب تر شدن محیط کمک کرده اند. از دیگر ویژگی های مثبت این اپلیکیشن میتوانیم جابجایی بدون پیچیدگی بین بخش های مختلف، ثبت سفارش آسانآدر و استفاده راحت از امکانات موجود را نام ببریم.
اگر میخواهید زندگی آسانتری داشته باشید و در وقت خود صرفه جویی کنید، پیشنهاد ما استفاده از خدمات با کیفیت پلاک میباشد. این برنامه اندرویدی به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت است.
خشکشویی آنلاین
قابلیت ها و نقاط قوت برنامه
  • ارائه خدمات متنوع و با کیفیت
  • عملکرد صحیح و بدون خطا در همه بخش ها
  • اطمینان در پرداخت
  • امکانات جانبی مفید
  • رابط کاربری زیبا و روان
نقاط ضعف برنامه
  • مورد خاصی وجود ندارد
پیشنهادهای اپریویو برای بهبود برنامه در نقد و بررسی نسخه قبلی پلاک، برای افزایش کارایی آن پیشنهاداتی دادیم مثل ثبت امتیاز جزئی تر برای سرویسکاران، افزودن پلاک یار به علاقه مندی ها و غیره. هرچند هنوز هم جای خالی این امکانات احساس میشود اما باید گفت که این اپلیکیشن اندرویدی پیشرفت های چشمگیری داشته است. امیدواریم در آینده، توسعه هرچه بیشتر اپلیکیشن فوق را ببینیم و شاهد ایده پردازی های و خدمات بیشتری در آن باشیم.

پلاک - خدمات در محل شما

اپلیکیشن پلاک، زندگی راحت با دریافت خدمات با کیفیت

امتیازات تفکیکی

رابط کاربری
کاربرد
امکانات

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود اپلیکیشن اندرویدی پلاک