اپلیکیشن Google

اپلیکیشن Google میزبان آپدیت های جدیدی می شود: تب Recent، حالت آفلاین و Lite به اپلیکیشن راه می گشایند

کمپانی گوگل در زمینه های مختلفی در حال فعالیت بوده و در جا زدن را دوست ندارد و توانسته در مارکت های گوناگون محصولات موفقی را هم عرضه کند، اما این موفقیت موجب نشده که گوگل دست و پای خود را گم کرده و از قوی ترین ابزار خود، یعنی موتور جستجوی گوگل غفلت کند، کمپانی همواره در تلاش است تا از بابت کیفیت آن اطمینان حاصل نماید. از این رو اپلیکیشن Google Search هم اکنون قابلیت های جدیدی را در خود جای داده که فعلا در مرحله تست می باشند، این قابلیت ها شامل تب Recent، حالت Lite و غیره می باشد که همگی در قدرت بخشیدن بیشتر به این محصول تاثیرگذارند.

مطابق با عادت خود، گوگل امکانات جدید را تنها برای گروه محدودی از کاربران عرضه می کند و پس از کسب اطمینان از کیفیت و عملکرد این قابلیت ها، آنها را برای عموم منتشر می سازد. اولین قابلیت یک تب جدید Recent در منوی سمت چپ است و همانطور که از نام آن پیداست، توسط آن قادر به یافتن آخرین جستجوهای صورت گرفته خود در اپلیکیشن می باشید. در حال حاضر نیز انجام این کار امکان پذیر است، اما گرد هم آوردن تمام جستجوها در یک مکان، ویژگی خوب و کاربردی برای اپلیکیشن خواهد بود. علاوه بر این در تب Recent تمامی صفحاتی که پس از جستجوی یک عبارت خاص بازدید کرده اید، گروه بندی می شوند و بدین ترتیب یافتن صفحه موردنظر بسیار آسان تر می گردد.

اپلیکیشن Google

اپلیکیشن Google

اپلیکیشن Google

اتصال به اینترنت برای انجام جستجو در گوگل الزامی است، اما سرعت اینترنت در تمامی مکان ها چندان مطلوب نیست و به راهکاری برای غلبه بر این مشکل نیاز است. گوگل راه چاره ای برای این مسئله اندیشیده و در حال تست حالت Offline است، این حالت تمامی جستجوهایی را در حین یک اتصال ضعیف می خواهید انجام دهید، ذخیره می کند و وقتی جستجو تکمیل شد و دوباره برخط شدید، شما را مطلع می سازد. این امکان برای شرایطی که وای فای در دسترس نیست بسیار کاربردی و مطلوب خواهد بود. علاوه بر این یک گزینه تحت عنوان Manage searches نیز وجود دارد که برای مشاهده جستجوهایی که در حال انتظار برای تکمیل در پس زمینه هستند می توانید از آن استفاده کرده و حتی جستجوهای خود را ویرایش و حذف نمایید.

اپلیکیشن Google

اپلیکیشن Google

اپلیکیشن Google

اپلیکیشن Google

آخرین امکان در حال تست گوگل، حالت Lite می باشد و در صورتی که اتصال اینترنت شما ضعیف است و مدام قطع و وصل می شود می توانید از آن استفاده کنید، در این حالت نتایج نمایش داده شده فاقد عکس و محتوای سنگین خواهند بود. به طور پیش فرض زمانی که Google تشخیص دهد که ارتباط اینترنت شما ضعیف و کم سرعت است، این حالت را فعال می کند، اما امکان فعال سازی آن به صورت دستی هم وجود دارد و اگر می خواهید در مصرف دیتای گوشی صرفه جویی کنید و یا آن را به طور کامل غیرفعال کنید، قادر به انجام این کار هستید. تغییرات مذکور همگی مربوط به سمت سرور اپلیکیشن هستند و گوگل می تواند هر زمان که مایل بود آنها را منتشر سازد.

اپلیکیشن Google

اپلیکیشن Google

اپلیکیشن Google

 

http://www.phonearena.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید