اپلیکیشن LEGO Life

اپلیکیشن LEGO Life برای کودکانی که عاشق بازی با لگو هستند منتشر شد

این روزها بیشتر کودکان به جای انجام بازی به طور فیزیکی، گوشی ها و تبلت های خود را در دست می گیرند و ساعت ها به آنها خیره می شوند و به گفته خودشان بازی می کنند! اما بازی های قدیمی مانند بازی با لگوها یکی از پرطرفدارترین بازی های نسل های قبلی بوده که هنوز هم در بین کودکان محبوبیت بسیار زیادی دارد و همین محبوبیت نیز کمپانی LEGO را بر آن داشته تا با اپلیکیشن جدیدی به نام LEGO Life پا به دنیای لگوهای رنگارنگ بگذارد.

این اپلیکیشن جدید هم اکنون در پلتفرم های اندروید و آی او اس در دسترس کاربران می باشد و طرفداران دو آتیشه لگو می توانند سازه های مجازی خود را در پلتفرمی مناسب برای کودکان ساخته و حتی با سایرین نیز به اشتراک بگذارند.

لگو یک شبکه اجتماعی سازگار و مناسب را برای کودکان راه اندازی کرده که علاقه مندان لگو می توانند به تعامل با کاراکترهای لگو پرداخته، آخرین اخبار را دریافت کنند، فید اخبار خود را شخصی سازی نمایند و به تعامل با سایرین بپردازند، این محیط تعاملی امن کودکان زیر 13 سال را هدف قرار داده است.

کمپانی به مشارکت با یونیسف نیز پرداخته تا بتواند بهترین امکانات امنیتی را به اپلیکیشن آورد، اجازه والدین یا قیم کودک برای حضور در این شبکه اجتماعی الزامی است و کودکان مجاز به اشتراک گذاری اطلاعات یا عکس هایی که هویت یا موقعیت مکانی آنها را فاش می کند، نیستند و به جای عکس های پروفایل، کودکان به شخصی سازی آواتارهای ساخته شده توسط لگوها می پردازند و برای امنیت بیشتر امکان چت مستقیم با سایر بازیکنان آنلاین در اپلیکیشن وجود ندارد و کمپانی برای نام کاربری کودکان از سه کلمه که به طور کاملا تصادفی انتخاب شده اند، استفاده می کند.

با کمک کیبورد ایموجی کاستوم که با تم لگو ساخته شده، کاربران می توانند نظرات خود درباره سازه های لگویی ساخته شده توسط سایرین را ارسال کنند، اما این نظرات نیز به شدت تحت کنترل است تا هیچ مشکلی پیش نیاید و محتوایی مناسب با روحیات کودکان نمایش داده شود.

هر وقت آواتار خود را ساختید، باید فید اخبار خود را هم شخصی سازی کنید، با این کار به محض باز کردن اپلیکیشن، موضوعات و گروه هایی که دنبال می کنید نمایش داده خواهند شد و این موضوعات شامل حیوانات، قهرمان های بزرگ و غیره می باشند. چالش های دربرگرفته شده در اپلیکیشن نیز کار با آن را جذاب تر می کند و کودک شما می تواند با کمک آنها دانش خود در ارتباط با شخصیت های لگو را بیازماید و با در قسمت ویدیوها نیز فیلم های کوتاهی تماشا کند.

با کمک لینک های زیر نسخه اندروید و ای او اس این اپلیکیشن جذاب و سرگرم کننده را دانلود کنید و از کار با آن لذت ببرید:

 

لینک دانلود اپلکیشن LEGO Life از گوگل پلی استور

لینک دانلود اپلیکیشن LEGO Life از اپ استور

 

http://www.androidauthority.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید

نظرات کاربران

  1. متین
    متین
    جان عمتون بگین چطوری باهاش کار کنم

    به این نظر پاسخ دهید