اپلیکیشن Stack Overflow

اپلیکیشن Stack Overflow برای اندروید و آی او اس عرضه شد

اگر در زمینه توسعه وب و موبایل فعال هستید، حتما با وبسایت Stack Overflow آشنایی دارید و برای یافتن پاسخ پرسش های خود به آن مراجعه کرده اید.

این روزها داشتن اپلیکیشن موبایل برای هر کسب و کاری به یک الزام تبدیل شده و Stack Overflow نیز در همین راستا، به طور رسمی اقدام به عرضه اپلیکیشن موبایل خود برای پلتفرم های اندروید و آی او اس نمود. نسخه اندروید اپلیکیشن در وضعیت بتا قرار دارد و ممکن است میزبان تغییراتی در رابط کاربری شود.

اپلیکیشن Stack Overflow توسعه دهندگان را قادر به مشاهده، پرسش، پاسخ، نظردهی، نوشتن پیش نویسی سوالات، پرچم گذاری و رای دادن به سوالات مینماید. توسعه دهندگان از طریق نوتیفیکیشن ها از آخرین وضعیت سوال های مطرح شده خود مطلع میشوند. این اپلیکیشن با Stack Exchange متفاوت بوده و شامل سوال و جواب های Stack Overflow است و نوتیفکیشن های این دو اپلیکیشن کاملا مجزا بوده و در اپلیکیشن مربوط به خود نمایش داده میشوند.

Stack Overflow اقدام به عرضه Stack Overflow Trends نیز نموده که ابزاری برای تحلیل ترندهای کنونی و گذشته در ارتباط با فعالیت های توسعه دهندگان در زمینه تکنولوژی های مرتبط به موبایل میباشد. بر اساس یافته ها، "اندروید" پس از انتشار اندروید استودیو در سال 2013، داغ ترین موضوع در پلتفرم آنها بوده است.

آی او اس و اندروید شور و هیجان زیادی در بین توسعه دهندگان به پا کرده اند، در حالی که بلک بری و ویندوز فون طرفداران زیادی ندارند. با روی کار آمدن اندروید، کاهش چشمگیری در میزان استفاده از بلک بری و ویندوز فون مشاهده شده است. یافته مهم دیگر به محصولات back-end-as-a-service یعنی Firebase و Parse مربوط میباشد و بر اساس بیانات یکی از تحلیلگران داده در Stack Overflow به نام David Robinson، پس از اینکه فیسبوک در سال 2016 خبر از غیرفعال کردن Parse داد، بحث های پیرامون این پلتفرم فورا کاهش پیدا کرده و از سوی دیگر با روی کار آمدن نسخه گسترش یافته از Firebase که پس از آن توسط کمپانی گوگل عرضه شد، پست های پیرامون این پلتفرم افزایش یافتند.

چنانچه شما نیز به طور روزمره از Stack Overflow استفاده میکنید و از طرفداران پر و پا قرص آن هستید، با دانلود اپلیکیشن، هرچه سریع تر از جواب پرسش های خود مطلع شوید.

دریافت نسخه اندروید Stack Overflow

دریافت نسخه آی او اس Stack Overflow

 

https://www.developer-tech.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید

نظرات کاربران

  1. avatar
    محمد
    واقعا استک مشکل گشا بوده برای توسعه دهندگان

    به این نظر پاسخ دهید