اینستاگرام تمامی لینک ها به پروفایل های اسنپ چت و تلگرام را مسدود کرد

اینستاگرام تمامی لینک ها به پروفایل های اسنپ چت و تلگرام را مسدود کرد

از زمانی که کمپانی فیسبوک صاحب رسمی اینستاگرام شده، شاهد تفاوت های زیادی در این اپلیکیشن محبوب بوده ایم. هدف اصلی و اساسی اینستاگرام بر روی مولتی مدیا و قابلیت به اشتراک گذاری عکس و ویدئو نهاده شده است و در این بین استفاده از پلتفرم برای ارسال لینک و تبلیغ محتوا جایی ندارد، در حقیقت بخش پروفایل کاربری تنها جایی است که این لینک ها هویت واقعی خود را می یابند و مورد استفاده قرار می گیرند، اما به نظر می رسد که پس از این قادر به لینک دادن به پروفایل های تلگرام و اسنپ چت خود از این بخش نمی باشید. درباره حدف لینک های سایر شبکه های اجتماعی خبری در دست نیست، اما از بابت مسدود شدن تلگرام و اسنپ چت اطمینان کامل وجود دارد و شما تنها می توانید به صفحه خانه آنها لینک بدهید.

blog_17218_1اپلیکیشن واتس اپ نیز مانند اینستاگرام متعلق به کمپانی فیسبوک است و رویکرد مشابهی را در پیش گرفته است، به طوری که چنانچه در این اپلیکیشن تلگرام در بخشی از پیام درج شده باشد قادر به گزینش متن در آن پیام نمی باشید و شرایط برای حالتی هم که متن به صورت هایپرلینک نباشد مشابه است. دلیل اتخاذ چنین رویکردی از سوی فیسبوک چندان روشن نیست، اما به نظر می آید که هدف آنها نگه داشتن کاربران و منع آنها از استفاده از اپلیکیشن های رقبا باشد. در یک بیانیه رسمی اینستاگرام اشاره کرده که دلیل اعمال چنین تغییراتی دور شدن اینستاگرام از هدفی که برای آن طراحی شده بود می باشد. در حال حاضر شما قادر به لینک دادن به سایر وب سایت ها هستید، اما لینک دادن به پروفایل اسنپ چت و یا تلگرام غیرممکن شده است.

گزینش تلگرام و اسنپ چت از بین رقبا کمی عجیب و جالب است، در حالی که سایر رقبا مانند توییتر، پریسکوپ و واین هنوز شامل این طرح جدید نشده اند، این پلتفرم ها رقبای صریحی برای فیسبوک و سایر اپلیکیشن های آنها شامل ایسنتاگرام و واتس اپ می باشند، اما اینستاگرام هنوز راجع به این موضوع توضیح کاملی نداده و تنها بیان داشته که مسدود کردن این سایت ها به خاطر هدفی بوده که اینستاگرام برای آن شکل گرفته است.

 

http://www.androidheadlines.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید