پست همزمان عکس در اینستاگرام

اینستاگرام در حال تست قابلیت جدیدی برای ارسال عکس های همزمان می باشد

شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام به طور پیوسته در حال افزایش جمعیت کاربران خود می باشد و بسیاری از هنرمندان و افراد مشهور نیز این شبکه اجتماعی را برای تبلیغات خود برای طرفداران مورد استفاده قرار می دهند. با افزایش محبوبیت این اپلیکیشن، سازندگان نیز در حال افزایش تعداد قابلیت های آن می باشند. هدف تمامی این آپدیت ها بهبود کیفیت و امکانات اپلیکیشن و افزایش تعداد کاربران فعال آن می باشد، اما یک قابلیت جدید نیز در راه است و تنها برخی از کاربران خوش شانس موفق به مشاهده آن شده اند.

آپدیت جدید اینستاگرام پشتیبانی از آپلود چندین عکس همزمان در یک پست را امکان پذیر می کند و یکی از کاربران به نام Philip Chang این قابلیت را فاش کرد و قابلیت را که با دانلود نسخه 10.7.0 اپلیکیشن مشاهده کرده بود، در توییتر به اشتراک گذاشت.

پست همزمان عکس در اینستاگرام

این قابلیت جدید کاربران را قادر به انتخاب حداکثر 10 عکس می کند و آنها می توانند تمامی این تصاویر را به طور همزمان در یک آلبوم آپلود کنند و با منتشر شدن پست، بازدیدکنندگان قادر به جابجایی بین تمامی عکس های آلبوم و مشاهده هر عکس به طور مجزا می باشند و می توانند عکس های موردنظر خود را لایک کنند.

پست همزمان عکس در اینستاگرام

همانطور که اشاره شد قابلیت ارسال چنیدن عکس همزمان تنها برای تعداد معدودی از کاربران اندرویدی اینستاگرام در دسترس می باشد، از سوی دیگر برخی از گزارشات حاکی از آنند که برخی از کاربرانی که این آپدیت را دریافت کرده اند، قادر به ارسال این تصاویر به تایم لاین خود نیستند. به بیان دیگر اینستاگرام تنها در حال تست این قابلیت با تعداد محدودی از طرفداران خود می باشد، اما در آینده به احتمال زیاد این ویژگی کاربردی برای عموم منتشر خواهد شد.

پشتیبانی از آپلود چندین عکس همزان محبوبیت زیادی در بین کاربران خواهد یافت. فیسبوک و توییتر نیز چنین قابلیتی دارند و با مجهز شدن اینستاگرام به این قابلیت شاهد افزایش طرفداران آن نیز خواهیم بود، چرا که کاربران همواره به دنبال امکانات بیشتر می باشند. نظر شما درباره این قابلیت جدید اینستاگرام چیست؟ در بخش دیدگاه ها نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

http://www.androidauthority.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید