اینستاگرام به تقلید از اسنپ چت، قابلیت جدیدی به نام Stories را معرفی کرد

اینستاگرام به تقلید از اسنپ چت، قابلیت جدیدی به نام Stories را معرفی کرد

روز گذشته اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام Stories را معرفی نمود که به کاربران این شبکه اجتماعی محبوب امکان آپلود تصاویر و ویدیوهایی را می دهد که پس از گذشت 24 ساعت ناپدید می شوند، شاید این قابلیت برای شما نیز بسیار آشنا بنماید، چرا که اسنپ چت نیز مشابه همین امکان را در اپلیکیشن خود قرار داده است.

اینستاگرام در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که لازم نیست کاربران برای تعداد زیاد پست ها هیچگونه نگرانی داشته باشند، آنها به راحتی قادر به اشتراک گذاری هر تعداد پست در طول یک روز هستند و می توانند از نهایت خلاقیت خود در پست ها بهره بگیرند. کاربران قادرند با استفاده از روش های جدید و با کمک متون و ابزارهای نقاشی روح و جان تازه ای به عکس های خود ببخشند، تصاویر و ویدیوها پس از 24 ساعت از فید یا گرید پروفایل شما حذف خواهند شد.

blog_20637_1

Stories افرادی که دنبال می کنید نیز در نوار بالای فید شما ظاهر می شود، اما بر خلاف پست های معمولی، تصاویر و ویدیوهای آپلود شده به Stories در حال حاضر از گزینه های لایک و کامنت محروم اند و اگر بخواهید نظری برای چنین پست هایی ارسال کنید باید از طریق پیام خصوصی با ارسال کننده آن ارتباط برقرار کنید.

تنظیمات خصوصی برای Stories نیز دقیقا مشابه این تنظیمات برای قسمت های دیگر حساب کاربری شماست، اما می توانید گزینه مخفی سازی فید 24 ساعته از هر کس، حتی افرادی که شما را دنبال کرده اید نیز انتخاب نمایید، امکان مشاهده لیست افرادی که تصاویر و ویدیوهای شما در بخش Stories را دیده اند نیز وجود دارد.

این قابلیت تا چند هفته دیگر به صورت جهانی برای کاربران اندروید و آی او اس منتشر خواهد شد. این اقدام از سوی فیسبوک که صاحب رسمی اینستاگرام است به معنای شروع یک رقابت با اسنپ چت می باشد که سرویس کاملا مشابهی را در سال 2014 منتشر ساخته و آن را Stories نام نهاده است.

Kevin Systrom مدیرعامل اینستاگرام در مصاحبه خود با TechCrunch در پاسخ به این پرسش که اسنپ چت پیشگام این فرمت بوده، بیان داشت که آنها سزاوار این اعتبارند.

 

http://www.ibtimes.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید