ساخت اپلیکیشن موبایل

این سه اپلیکیشن میلیون دلاری توسط افرادی که کدنویسی بلد نبودند ساخته شده اند!

دنیای دیجیتال تحت تسخیر اپلیکیشن های موبایل قرار گرفته و کسب درآمد از طریق آنها بسیار وسوسه انگیز است. بسیاری از افراد به دنبال راهی می گردند تا به ساده ترین و سریع ترین شیوه ممکن درآمد چشمگیری را به جیب بزنند. برخی از افراد نیز به این حرفه به عنوان یک شغل جانبی می نگرند که درآمد مازادی را برای آنها ایجاد می کند.

مشکل از جایی شروع می شود که برخی از افرادی که مایل به ساخت اپلیکیشن هستند، چیزی از کدنویسی نمی دانند و شاید اطلاعات آنها بسیار ابتدایی و کم باشد و همین عامل نیز محدودیتی را پیش روی آنها قرار می دهد، اما حقیقت چیز دیگری است و نباید به دانش کدنویسی به عنوان عامل محدودکننده ای برای ساخت اپلیکیشن نگاه کرد.

یکی از شیوه های مشهود و تست شده این است که چندین کتاب در زمینه کدنویسی خریداری کنید و در دوره های آموزشی شرکت کنید، با این کار می توانید اولین اپلیکیشن خود را بسازید.

"اگر می خواهید کاری را به درستی و نحو احسن انجام دهید، خودتان آن کار را بکنید."

ساخت اپلیکیشن موبایل

البته باید توجه داشت که یادگیری برخی از مهارت ها بدون کمک دیگران امکان پذیر نیست و برای نمونه می توان به پزشکی، قالیبافی و حتی مهارت های توسعه اپلیکیشن اشاره کرد.

در حقیقت برای کسب مهارت و تبحر لازم در زمینه کدنویسی به سال ها زمان نیاز است. بدون شک می توان برخی از ترفندها را یاد گرفت و اپلیکیشن ساخت، اما ساخت یک محصول حرفه ای و ارزشمند مدت زمان زیادی به طول می انجامد. تمامی این شرایط ناامیدکننده اند و ممکن است تصور کنید که پیاده سازی اپلیکیشنی که در ذهن دارید، هیچگاه عملی نخواهد شد. اما حال می خواهیم از بعد دیگری به قضیه بنگریم...

ممکن است مایل به خرید یک خانه بزرگ تر، داشتن فرزندان بیشتر، حیاط بزرگتر و غیره باشید. می توانید یک زمین، چوب و تجهیزات فنی لازم و یک کتاب خریداری کنید که نحوه ساخت خانه در آن شرح داده شده است، یقینا این کار بسیار احمقانه به نظر می رسد؟

در این شرایط دو گزینه پیش روی شما قرار می گیرد:

1. هیچ موقع خانه شما ساخته نمی شود.

2. ده سال طول می کشد تا ساخت خانه تمام شود و احتمالا مقداری پول هم پس انداز می کنید، اما از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که خانه، وقتی همه خوابند فرو بریزد و همه کشته شوند.

از جنبه دیگر کمک گرفتن از یک فرد حرفه ای انتخاب بهتری می باشد که شما را در زمان موردنظر و بودجه ای که در اختیار دارید به هدفتان می رساند.

این مثال در دنیای اپلیکیشن ها نیز صدق می کند و برای ساخت و توسعه اپلیکیشن نیز می توانید همین روش را پیش بگیرید.

با کمک یک مشاور ایده خود را برنامه ریزی کنید و از یک فریلنسر بخواهید آن را با یک هزینه معقول برای شما بسازد و در سریع ترین زمان ممکن اپلیکیشن را روانه بازار کنید تا برای شما درآمدزایی کند.

به یقین می توان گفت که این استراتژی امتحان خود را پس داده و بسیاری از اپلیکیشن های محبوب و میلیون دلاری از این طریق به دنیای اپلیکیشن ها قدم نهاده اند که برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Yes / No Messenger یک پیام رسان اجتماعی می باشد و سازندگان این اپلیکیشن کدنویس نبودند، آنها کارآفرینانی هستند که از پیام رسانی گروهی به شیوه سنتی متنفر بودند و با کمی ایده پردازی روش بهتری برای انجام این کار یافتند و با واگذای توسعه اپلیکیشن به افراد متخصص آن را ساخته و روانه بازار کردند.

LearnVest طرز فکر شما درباره پول را به کلی عوض می کند و این اپلیکیشن برنامه، ابزارها و منابعی را که برای اتخاذ تصمیمات مالی بهتر و سنجیده تر به آنها نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

Nerdwallet به شما کمک می کند تا بهترین کارت اعتباری، حساب بانکی و حساب های سرمایه گذاری و سایر امکانات مالی را انتخاب کنید. این اپلیکیشن توسط یک فرد غیرمتخصص ساخته شده و هم اکنون بیشتر از 100 نفر کارمند در Bay Area دارد.

هزاران هزار نمونه ارزشمند دیگر هم وجود دارد که همگی این موضوع را به اثبات می رسانند که لزومی برای انجام کدنویسی توسط شخصی که مایل به ساخت اپلیکیشن می باشد، وجود ندارد، باید کسی را پیدا کنید که در این زمینه دانش و مهارت کافی داشته باشد و از او بخواهید اپلیکیشن شما را بسازد.

آیا می خواهید پنج سال زمان صرف کنید تا خانه خود را بسازید، با اینکه می دانید این احتمال نیز وجود دارد که روزی فرو بریزد؟ یا اینکه کسی را استخدام می کنید که در این زمینه تجربه و مهارت لازم را دارد و به خوبی خانه شما را می سازد؟ تصمیم با شماست!

 

https://www.entrepreneur.com برگرفته از

اینها را هم بخوانید