این 8 اپلیکیشن و بازی پرنصب را از دست ندهید

این 8 اپلیکیشن و بازی پرنصب را از دست ندهید

در بین صدها اپلیکیشن و بازی موبایل که در طول روز منتشر میشوند، عناوینی هستند که مورد استقبال کاربران قرار میگیرند. ما قصد داریم در این مطلب، شما را با هشت اپلیکیشن و بازی پرنصب آشنا کنیم که مدت زیادی از انتشار آنها در کافه بازار نمیگذرد.

بازی بسکتبال خیابانی

بسکتبال خیابانی

این بازی اندرویدی برای علاقه مندان به ورزش بسکتبال بسیار جذاب خواهد بود. گیم پلی بسکتبال خیابانی به گونه ای پیاده سازی شده که عموم کاربران نیز میتوانند از انجام آن در اوقات فراغت خود لذت ببرند.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن همتا

همتا (رجیستری تلفن همراه)

اگر میخواهید اصالت تلفن همراه خود را استعلام نموده و آن را در سامانه رجیستری ثبت کنید، باید از این برنامه اندرویدی کمک بگیرید. فعالسازی تلفن همراه و انتقال مالکیت از جمله امکانات همتا هستند.دانلود از کافه بازار
اپلیکیشن ایران کنسرت

ایران کنسرت

برای خرید آنلاین بلیط کنسرت و اطلاع از زمان برنامه های هنری و همایش های مختلف، میتوانید از این اپلیکیشن اندرویدی استفاده کنید. به کمک ایران کنسرت، برنامه های مورد علاقه خود را از دست نخواهید داد.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن فروشگاه مجازی شهروند

فروشگاه مجازی شهروند

با استفاده از این برنامه اندرویدی میتوانید خرید اینترنتی مواد غذایی از فروشگاه های زنجیره ای شهروند را به راحتی انجام دهید. فروشگاه مجازی شهروند در سراسر ایران قابل استفاده است.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن دانشنامه نماز

دانشنامه نماز

محتوای این اپلیکیشن اندرویدی شامل سوال و جواب پیرامون نماز، احکام، آموزش، سخنرانی مراجع و غیره میشود. علاوه بر این، امکانات مفیدی مثل ذکر شمار و غیره نیز در دانشنامه نماز به چشم میخورد.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن ایگرگ

ایگرگ (حل آنلاین سوالات درسی)

اگر در پیدا کردن جواب سوالات درسی خود مشکل دارید، میتوانید از این برنامه اندرویدی کمک بگیرید. استادان با تجربه ایگرگ که سال ها تجربه تدریس دارند، به شما پاسخگو خواهند بود.

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن مجله هاروارد

مجله هاروارد

این اپلیکیشن اندرویدی درواقع آرشیو کاملی از نسخه فارسی مجله کسب و کار هاروارد میباشد. محتوای مجله هاروارد هر روز غنی تر میشود و میتوانید از مطالب مفید آن بهره ببرید. دانلود از کافه بازار
اپلیکیشن دیدستان

دیدستان

در این برنامه اندرویدی میتوانید ویدیوهایی با موضوعات مختلف تماشا کنید و آنها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. دیدستان یک شبکه اجتماعی ویدیویی با امکانات مفید میباشد. دانلود از کافه بازار

اینها را هم بخوانید