بازی اژدر

بازی اژدر، اژدهایی که برای انتقام بیدار شدنسخه 2.0

امتیاز کاربران
4 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : هیجان انگیز
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 70.7 مگابایت
دریافت برنامه/بازی اژدر از بازار سازنده : تو بی گیم

در دنیای مافیا و باندهای تبهکاری، اتفاقات خطرناکی می افتد که حتی منجر به مرگ گروهی از افراد میشود. داستان بازی اژدر که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم بر همین اساس میباشد و شخصیت اول آن، به دنبال انتقام از کسانی است که همسرش را کشته اند. در نقد و بررسی این بازی اندرویدی با ما همراه شوید.   بازی هیجان انگیز برای اندروید  بازی فوق از جایی شروع میشود که قهرمان داستان به همراه دوستش، برای انجام معالمه به سراغ یک باند خلافکار میروند. بی خبر از اینکه توطئه ای در کار است، به محل قرار میرسند اما مدت زیادی نمیگذرد که پلیس آنجا را محاصره میکند. از همین لحظه باید اسلحه بدست شوید و مراحل این بازی اندرویدی را تا آخر بروید. در بازی اژدر، مهارت تیراندازی و سرعت عمل حرف اول را میزنند. همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، شخصیت اول بازی وارد مسیر پر خطری میشود تا انتقام خون همسرش را بگیرد. با دنبال کردن روایت داستان در شروع هر مرحله، به این موضوع پی خواهید برد که دشمن اژدر، در واقع رئیس خودش است.

اگر به بازی های اکشن و تیراندازی علاقه دارید، بازی اژدر را امتحان کنید.
بازی اکشن اندروید  از مخفیگاه زیرزمینی تا ویلای رئیس بعد از اینکه اژدر فرصت پیدا میکند تا انتقام همسرش را بگیرد، شما باید 5 مرحله را پشت سر بگذرانید تا به رئیس باند مافیایی برسید. در هر مرحله ماموریت های ساده ای به شما واگذار شده که انجام آنها چندان سخت نیست. در واقع ماموریت اصلی، کشتن دشمنان میباشد. هرچه که به مراحل آخر بازی نزدیک میشوید، گیم پلی دشوارتر شده و باید برای زنده ماندن بیشتر تلاش کنید. سختی مراحل بر اساس افزایش تعداد دشمنان میباشد بطوریکه بعضی مواقع در بین آنها محاصره خواهید شد. این ماجراجویی هیجان انگیز تا جایی ادامه دارد که رئیس را به سزای عملش برسانید. در محیط اصلی بازی فوق، دکمه هایی برای حرکت دادن کاراکتر و رفتن به حالت شلیک می بینید. برای چرخیدن به اطراف نیز باید سمت راست صفحه را لمس نموده تا به جهت دلخواه بروید. شما دو اسلحه برای جنگیدن در اختیار خواهید داشت که میتوانید آنها را با استفاده از دکمه بالای صفحه تغییر دهید. علاوه بر این با چسبیدن به دشمنان، کاراکتر بازی با ضربه دست (چک افسری) آنها را از پا درمی آورد.   نکته : داستانی که شرح دادیم مربوط به اپیزود اول این بازی میشود و قسمت های بعدی آن با مراحل بیشتر، به زودی تولید میگردد.   بازی اکشن و تیراندازی  نکاتی درباره گرافیک و صدای بازی بازی اژدر سه بعدی است و هر کدام از مراحل آن در یک محیط متفاوت اتفاق می افتد که از طراحی نسبتا خوبی بهره میبرند. کاراکترها و سایر عناصر گرافیکی بازی فوق نیز به خوبی طراحی شده اند و میتوانند انتظار شما از یک عنوان اکشن را تا حد زیادی برآورده کنند. انیمیشن ها هم بدون نقص اجرا میشوند اما جای یک موزیک هیجانی و دیالوگ های جذاب خالی به نظر میرسد. این درحالی است که افکت های صوتی استفاده شده، معمولی هستند. در کل انتظار میرفت که طراحی گرافیک این بازی، با دقت نظر بیشتری انجام بگیرد.
هرچند اژدر از لحاظ کیفیت تا نمونه های حرفه ای در همین سبک فاصله دارد اما گیم پلی هیجان انگیز آن باعث شده تا تعداد کاربران زیادی رضایت خود را از این بازی اعلام کنند. شما هم میتوانید این بازی اندرویدی را بطور رایگان از کافه بازار دریافت کنید و به جمع بیش از 1000 کاربر آن بپیوندید.
نکته : دو مرحله اول بازی فوق رایگان است و برای انجام بقیه مراحل، باید آن را با پرداخت هزینه ناچیز به نسخه کامل ارتقا دهید.   بازی تیراندازی اندروید 
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • گیم پلی هیجان انگیز
  • داستان پردازی خوب
  • اجرای روان و بدون خطا
  • گرافیک کم نقص
نقاط ضعف بازی
  • تعداد مراحل کم
  • سادگی بیش از حد در گیم پلی
  بازی هیجان انگیز برای اندروید  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی با توجه به توضیحاتی که دادیم اینطور به نظر میرسد که تولیدکنندگان بازی اژدر، اپیزود اول آن را بیشتر برای تست و گرفتن بازخورد از نظرات کاربران روانه بازار کرده اند. به هر حال این بازی اندرویدی کمبودهایی دارد و ما برای بهبود آن در قسمت های بعدی، پیشنهادهایی داریم:
  • تعداد مراحل بیشتر با ماموریت های متنوع
  • اسلحه های مختلف برای ایجاد صحنه هایی با هیجان بالا
  • بهبود سیستم کنترل کاراکتر و حالت تیراندازی
  • هوش مصنوعی قویتر برای دشمنان
  • امکان ردشدن از داستان های تصویری بین مراحل
  • تعامل بیشتر با محیط
  • و...

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    محمدرضا 5
    من فوقلاده خوشم از این برنامه میاد ولی از حالت انتشار خارجه و نمی تونم دانلود کنم لطفا یک جوری راهنماییم کنید تا دانلودش کنم

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    بهمن مفید 5
    اییییییول این بازی مخصوص همه لوتی های با مرامه

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود بازی اندرویدی اژدر