بازی زرد

بازی زرد، جواب معما را از دل تصویر بیرون بکشیدنسخه 2.5.4

امتیاز کاربران
4.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
دریافت برنامه/بازی زرد از بازار سازنده : Chenar Lab

هوش ما هیچ حد و مرزی نمیشناسد و فقط باید آن را به اندازه کافی تمرین دهیم تا در مواقع ضروری به دردمان بخورد. بازی های فکری یکی از بهترین روش ها برای تقویت هوش هستند و بازی زرد نیز با معماهای جالب خود، جزو همین دسته قرار میگیرد. برای آشنایی بیشتر با این بازی اندرویدی، در نقد و بررسی آن با ما همراه باشید.   بازی موبایل برای تقویت ذهن  وقتی بازی فوق را اجرا میکنید، نحوه انجام آن با راهنمای تصویری به شما نشان داده میشود. همانطور که در این راهنما می بینید، در بازی زرد باید مفهوم درست تصاویر را درک نموده و به معما پاسخ دهید. نکته جالب اینجاست که هیچ روش تعریف شده ای برای جواب دادن به معماها وجود ندارد و فقط باید از ذهن خلاق خود کمک بگیرید.   بیش از 120 مرحله با معماهای جالب این بازی اندرویدی شامل بیش از 120 مرحله میشود که در دسته های 6 تایی قرار گفته اند. برای اینکه قفل هر دسته باز شود، باید تعداد مراحل کافی را پشت سر بگذارید. با پیشرفت در مراحل بازی زرد، معماها دشوارتر شده و حدس زدن مفهوم آنها به فکر بیشتری احتیاج دارد.   نکته : 12 مرحله آخر بازی، مربوط به معماهای مخصوص دختران و معماهای انگلیسی میشوند که میتوانید با پرداخت هزینه ناچیز، قفل آنها را باز کنید.

انجام بازی زرد هوش شما را تقویت نموده و ذهنتان را خلاق میکند.
بازی حدس مفهوم تصاویر  هر تصویر یک مفهوم، هر مفهوم یک جواب حالا وقت آن رسیده که هوش خود را به چالش بکشید و مفهوم معماهای تصویری را کشف نمایید. همانطور که گفتیم در هر مرحله از بازی زرد، یک تصویر به شما نشان داده میشود که از ترکیب رنگ ها، اعداد یا المان های دیگر در آن، یک مفهوم بدست می آید. برای مثال اگر 30 عدد حرف ب را دیدید، جواب معما سیب (سی + ب) است. در بازی فوق با پاسخ دادن به هر معما، تعدادی سکه دریافت میکنید که این سکه ها برای استفاده از راهنماها و پیدا کردن جواب به کمک شما می آیند. این راهنماها عبارتند از:
  • نشان دادن تعداد حروف جواب
  • نمایش تعداد حرف ها + 1 حرف
  • نمایش همه حروف به صورت درهم ریخته
  • نشان دادن جواب نهایی و رد کردن مرحله
  نکته : بعد از پایان بعضی از مراحل میتوانید با مشاهده ویدیوی تبلیغاتی، دو برابر سکه بگیرید.   نکاتی درمورد گرافیک و صدای بازی محیط بازی زرد از تلفیق رنگ های زنده و هماهنگ به وجود آمده و از جذابیت خوبی برخوردار است. عناصر گرافیکی موجود در هر مرحله نیز ساده و گویا طراحی شده اند. از دیگر ویژگی های مثبت در رابط کاربری این بازی، میتوانیم به جابجایی سریع بین منوها و استفاده راحت از دکمه ها اشاره کنیم. موزیک بازی هم مناسب به نظر میرسد و امکان قطع کردن آن از قسمت تنظیمات وجود دارد.
بازی زرد برای افرادی که میخواهند هوش و ذکاوت خود را به چالش بکشند ، یک تفریح سالم و جذاب است. اگر قصد دارید هم بازی کنید و هم قدرت ذهن خود را افزایش دهید، این بازی اندرویدی گزینه خوبی خواهد بود.
نکته : بازی فوق به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت میباشد.   دانلود بازی اندرویدی زرد 
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • تعداد مراحل زیاد با معماهای متنوع
  • اجرای روان و بدون نقص
  • معماهای جالب برای تقویت ذهن
  • گیم پلی ساده و سرگرم کننده
  • گرافیک جذاب
نقاط ضعف بازی
  • سیستم امتیازدهی ساده
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی بازی زرد با بیش از 2000 کاربر که اکثر آنها رضایت کامل خود را از آن بیان کرده اند، سرگرمی خوب و سالمی برای اوقات فراغت است. هرچند گیم پلی ساده این بازی اندرویدی، به نوعی مزیت محسوب میشود اما انتظار میرفت برای افزایش هیجان، سیستم امتیازدهی آن متفاوت و پیشرفته تر باشد. برای مثال بهتر بود که جواب های نادرست هم در امتیاز نهایی تاثیر بگذارند. همچنین اگر ترتیب خاصی برای استفاده از راهنماها درنظر گرفته میشد، کم کردن سکه ها نیز منصفانه تر به نظر میرسید. حال که قرار  است تولیدکنندگان بازی فوق در آینده مراحل بیشتری را به آن اضافه کنند، امیدواریم شاهد ایده پردازی های بیشتر هم در گیم پلی آن باشیم.  

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    عزیزم 5
    سلام

    به این نظر پاسخ دهید
بازی زرد