بازی فرکتالیتی

بازی فرکتالیتی، دنیای خیال انگیزی که تاکنون تجربه نکرده ایدنسخه 1.0.4

4.5 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی
  • دسته : رقابتی
  • قیمت : رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • حجم : 57.1 مگابایت

بسیاری از بازی های رایانه ای، زاییده تخیلات تولیدکنندگان آنها هستند و ما را وارد دنیایی میکنند که تجربه آن میتواند لذت بخش باشد. با انجام بازی فرکتالیتی که گیم پلی جالبی دارد، به دنیایی خیال انگیز وارد خواهید شد و باید مانند یک روح در میان آسمان ها پرواز کنید. در نقد و برسی این بازی اندرویدی با ما همراه شوید. بازی امتیازی برای اندرویدسفر در دنیای خیالیبازی فوق مانند یک رویاست که شاید شبیه آن را در خواب دیده باشید. داستان از این قرار است که باید در یک فضای سه بعدی حرکت کنید و تا جای ممکن به پیشروی ادامه دهید. در این پیشروی با صحنه های جالبی مواجه خواهید شد و هر چه جلوتر میروید، مکان های بیشتری از دنیای خیالی فرکتالیتی را کشف میکنید. این بازی اندرویدی در حال حاضر از 7 مرحله تشکیل گردیده که به هم پیوسته هستند و در آینده مراحل جدیدی به آن اضافه میشود.   نکته : هرچند این بازی مرحله بندی شده اما در واقع شما یک مسیر بی نهایت را در آن طی خواهید کرد که پایانی برای آن در کار نیست.

با انجام بازی فرکتالیتی، رویای پرواز در میان زمین و آسمان را تجربه کنید.
بازی های انتزاعی  تا بی نهایت پرواز کنید دنیای فرکتالیتی هیچ پایانی ندارد، درست مانند جهان هستی که بشر نمیتواند انتهای آن را کشف کند. در طول این سفر پر رمز و راز، شما به انرژی نیاز دارید که باید آن را از جمع آوری گوی ها موجود در بین راه بدست آورید. نکته دیگر اینکه با برخورد به موانع مختلف مثل ساختمان ها، صخره ها، درختان و غیره، انرژی از دست میدهید. در صورت تمام شدن انرژی، امتیازتان بر اساس مسافتی که پیموده اید محاسبه شده و به عنوان بهترین رکورد ثبت میگردد.   بازی های تخیلی  از آنجا که در بازی فوق همه چیز عجیب و رویایی به نظر میرسد، کنترل حرکت نیز با دنیای واقعی متفاوت است. برای حرکت در بین موانعی که بین زمین و آسمان معلق هستند، دو جهت چپ و راست در اختیار دارید. با لمس هر کدام از این دو دکمه، در همان جهت و حول مرکز یک دایره خواهید چرخید. در ابتدا این کار دشوار به نظر میرسد اما پس از چند بار بازی کردن، آن را یاد میگیرید.   نکته : برای اینکه تجربه بهتری از انجام این بازی داشته باشید، از هدفون استفاده کنید.   بازی های انتزاعی  درباره گرافیک و صدای بازی بیشتر بدانید گرافیک فرکتالیتی از نوع انتزاعی میباشد که به صورت سه بعدی طراحی گردیده و هیچگاه برایتان تکراری نمیشود. در بعضی جاها شاهد عناصر طبیعی مثل صخره ها و درختان خواهید بود و در جای دیگر فقط اشکال هندسی منظم با رنگبندی ساده میبینید. انیمیشن ها و جلوه های تصویری هم به جذابیت های این بازی افزوده اند که در کنار موزیک مناسب و افکت های صوتی جالب، میتواند نظر مثبت شما را جلب کند. طراحی خلاقانه منو از دیگر ویژگی های مثبت بازی فوق به شمار می آید که از همان ابتدا، محیط خیالی را در ذهنتان تداعی میکند. البته بهتر بود که در پیاده سازی این منو به تجربه کاربری راحت، بیشتر دقت شود.   صحنه هایی از بازی
 
اگر به دنبال یک بازی متفاوت هستید و میخواهید تجربه لذت بخشی از سفر در دنیای خیالی کسب کنید، ما فرکتالیتی را به شما پیشنهاد میدهیم. این بازی اندرویدی به صورت رایگان از کافه بازار قابل دریافت میباشد.
  نکته : با ارتقای بازی به نسخه کامل، میتوانید از امکان ذخیره امتیاز و همچنین ادامه حرکت از آخرین جایی که باختید، بهره مند شوید. در حالت رایگان هم امکان تمام کردن بازی وجود دارد اما در صورت باختن، به شروع بازی برمیگردید.   بازی های تخیلی
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • گیم پلی متفاوت و جالب
  • مراحل متنوع و طولانی
  • گرافیک جذاب و غیریکنواخت
  • اجرای روان در اکثر گوشی ها (اندروید 4.1 به بالا)
نقاط ضعف بازی
  • سادگی بیش از حد در گیم پلی
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی گیم پلی فرکتالیتی به اندازه کافی جذاب هست و از آنجا که ذهن کنجکاو مخاطب را درگیر میکند، یکنواخت به نظر نمیرسد. حال اگر ایده پردازی بیشتری در این بازی اندرویدی انجام شود و برای مثال آیتم های متنوع با قابلیت های مختلف در طول مسیر قرار بگیرند، میتوانیم شاهد جذابیت های بیشتری در آن باشیم. به این ترتیب، سیستم امتیازدهی نیز پیشرفته تر میشود و انگیزه ادامه دادن در کاربر افزایش می یابد. همچنین بهتر بود که یک راهنمای ساده در بازی فوق وجود داشته باشد و به جای ارتقا دادن به نسخه اصلی، از ترفند فروش چک پوینت استفاده شود. امیدواریم که در آینده ایده های جالبی را در این بازی ببینیم و شاهد رفع خطاهای جزئی آن در گوشی هایی با سخت افزار متوسط باشیم.  

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


دانلود بازی اندرویدی فرکتالیتی