بازی نجات یافته 2

بازی نجات یافته 2، تنها در میان ارواحنسخه 1.8

امتیاز کاربران
3.83 5 0 1
امتیاز اپریویو
تفکیکی

این بازی ادامه داستان خلبانی است که از سقوط هواپیما جان سالم به در میبرد اما طی یک حادثه، دوباره مجبور به نبرد میشود و این بار دشمنان او، ارواح هستند. در نجات یافته 2 باید با ارواحی که همه سربازان یک منطقه نظامی را به قتل رسانده اند، بجنگید و جان خود را نجات دهید. اگر برای تجربه هیجان در یک بازی اکشن آمادگی دارید، ما را در نقد و بررسی این بازی اندرویدی همراهی کنید. بازی هیجان انگیز برای اندرویدهمانطور که گفتیم، در اپیزود اول بازی فوق از سقوط هواپیما و مبارزه با موجودات خطرناک جان سالم به در برده اید. این بار به دلیل یک سهل انگاری، خودروی شما در منطقه کوهستانی که یک پایگاه نظامی نیز هست، واژگون میشود. حالا باید با گروهی از ارواح خبیث بجنگید و راه فرار از این منطقه ترسناک را پیدا کنید. نجات یافته 2 جزو بازی های تیراندازی و ترسناک به حساب می آید که از داستان پردازی خوبی بهره میبرد.   نکته : این بازی اندرویدی به صورت مرحله ای نیست و باید بخش های به هم چسبیده آن را تا انتها انجام دهید.

با انجام بازی نجات یافته 2، هیجان و ترس را در کنار هم تجربه کنید.
بازی های تیراندازی  فرار یا جنگ، کدام را انتخاب میکنید؟ در نجات یافته 2 فقط دو راه پیش رو دارید و یا باید به طرف ارواح شلیک کنید یا اینکه از دست آنها بگریزید. در محیط تاریک و ترسناک بازی فوق، ارواح از هر سمت به طرف شما هجوم می آورند که میتوانید نزدیک شدن آنها را با ویبره گوشی متوجه شوید. برای کنترل حرکت کاراکتر، 4 دکمه جهت، پرش، دویدن و شلیک در اختیار دارید و برای چرخیدن نیز میتوانید صفحه را با انگشت دیگر خود لمس نمایید. جنگ با ارواح در منطقه نظامیماجرا به همینجا ختم نمیشود چون شما در منطقه ای وسیع به دام افتاده اید و باید راه خروج از آن را بیابید. با حرکت در مسیرهای مختلف، مکان ها و آیتم های مخفی را کشف خواهید کرد و در عین حال باید مراقب خنجر مرگبار ارواح باشید. فراموش نکنید که تیرهایتان به پایان میرسد و باید اسلحه خود را به خشاب های جدید مجهز نمایید. در طول روند بازی نیز دیالوگ های متنی برای راهنمایی شما به نمایش درمی آید.   نکته : این بازی دارای گیم پلی سخت و چالش برانگیزی میباشد که تا مدت ها شما را درگیر میکند.   بازی های اکشن  نکاتی درباره گرافیک و صدای بازی محیط سه بعدی نجات یافته 2 در واقع یک فضای تاریک با نور اندک میباشد که با کیفیت قابل ملاحظه ای طراحی شده و میتواند نظر مثبت شما را تا حد زیادی جلب کند. اجرای انیمیشن ها و جلوه های تصویری نیز قابل قبول هستند و به جذابیت های بازی افزوده اند. مهمتر از همه این موارد، موزیک هیجانی و افکت های صوتی متناسب با موضوع هستند که چاشنی ترس را در این بازی افزایش داده اند. هرچند از لحاظ صدا و گرافیک مشکل خاصی مشاهده نکردیم اما انتظار میرفت که در طراحی کاراکترها و سایر عناصر، خلاقانه تر عمل شود.   نکته : اگر سخت افزار گوشی شما قوی نیست، میتوانید از قسمت تنظیمات گزینه گرافیک ضعیف را انتخاب نمایید.   جنگ با ارواح در منطقه نظامی 
جنگ با ارواح در منطقه نظامی، موضوع جذاب و هیجان انگیزی به نظر میرسد که میتوانید آن را با انجام بازی نجات یافته 2 تجربه کنید. این بازی اندرویدی با پرداخت هزینه ناچیز از کافه بازار قابل دریافت است.
بازی های تیراندازی
قابلیت ها و نقاط قوت بازی
  • عملکرد صحیح و بدون خطا (گوشی های قوی)
  • گیم پلی هیجان انگیز با تم ترسناک
  • گرافیک سه بعدی و جذاب
  • داستان پردازی خوب
نقاط ضعف بازی
  • سختی و سادگی بیش از حد در گیم پلی
  • کمبود برخی از امکانات
  پیشنهادهای اپریویو برای بهبود بازی باید گفت که نجات یافته 2 تا رسیدن به حد و اندازه های یک بازی حرفه ای، فاصله زیادی دارد. هرچند گیم پلی این بازی اندرویدی هیجان انگیز به نظر میرسد اما در عین حال دارای کمبودهایی میباشد که آنها را در زیر نام برده ایم:
  • دکمه های کنترلی راحت تر
  • تنوع دشمنان و سلاح ها
  • وجود چک پوینت برای ذخیره بازی
  • امکان شلیک کردن به عناصر مختلف
  • هشدار نزدیک شدن دشمن از پشت سر با جهت آن
  • راهنمای مسیر
  • و...
علاوه بر این موارد بهتر بود که درجه های سختی مختلف برای بازی فوق تعریف شود و همچنین اجرای آن بر روی گوشی های ضعیف، روان تر باشد. امیدواریم در نسخه های بعدی، کیفیت بیشتری از این بازی ببینیم.  

امتیازات تفکیکی

گرافیک و رابط کاربری
گیم پلی
ارزش بازی مجدد

اینها را هم بخوانید

به این برنامه چه امتیازی میدهید؟


نظرات کاربران

  1. avatar
    حمید 5
    عالیه بین بازی های ایرانی شاهکاره فقط اون کلیپی که از روی بازی ساختین خوب نیست

    به این نظر پاسخ دهید
  2. avatar
    علیرضا 5
    عجب بازی خفنیه تو تاریکی با هندزفری بازی کردم مثل vr شده بود هیجان خیلی بالا و محیط طبیعی داره اصلا فکرشو نمیکردم که ایرانیا بتونن چنین چیزی با این گرافیک بسازن بازهم جای پیشرف داره دم سازندش گرم

    به این نظر پاسخ دهید
دانلود بازی اندرویدی نجات یافته 2